eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kiszewa › Zakup i dostawa autobusu używanego przeznaczonego do przewozu dzieci i młodzieży



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu używanego przeznaczonego do przewozu dzieci i młodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI SZKÓŁ W STAREJ KISZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191253514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kiszewa

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-430

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 687 60 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bos@starakiszewa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wwwstarakiszewa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2ed9403-bf21-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu używanego przeznaczonego do przewozu dzieci i młodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ed9403-bf21-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego, bezwypadkowego, sprawnego technicznie, kompletnego, oraz gotowego do bezzwłocznego użytkowania autobusu.

2. Charakterystyka techniczna i warunki ogólne:
a) bezwypadkowy;
b) zarejestrowany na terenie RP lub przygotowany do rejestracji;
c) pojazd wolny od wad fizycznych i prawnych;
d) posiadający aktualne badanie techniczne;
e) wyprodukowany w min. 2008 r. lub młodszy;
f) przebieg udokumentowany: nie wyższy niż 600 000 km;
g) ilość miejsc siedzących: min. 40;
h) silnik zasilany olejem napędowym, spełniający aktualnie obowiązującą normę emisji spalin Euro 4;
i) moc silnika: min. 285 KM;
j) pojemność silnika: min. 7201 cm³
k) skrzynia biegów manualna;
l) liczba biegów 6;
m) kierownica po lewej stronie pojazdu;
n) zawieszenie pneumatyczne;
o) ilość osi: 2;
p) stan ogumienia: min. 50% bieżnika;

3. Wyposażenie:
a) drzwi wejściowe o napędzie elektrycznym lub pneumatycznym, umieszczone z prawej strony pojazdu, sterowane z miejsca kierowcy;
b) fotele z pełną regulacją;
c) fotel kierowcy amortyzowany wraz z podłokietnikiem;
d) komputer pokładowy;
e) tachograf;
f) półki na bagaż podręczny;
g) lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie;
h) centralny zamek
i) klimatyzacja podwójna;
j) ogrzewanie postojowe;
k) systemy bezpieczeństwa ABS i ASR;
l) retarder;
m) nawiew szczelinowy,
n) radioodtwarzacz umożliwiający odczyt płyt CD;
o) oświetlenie indywidualne miejsc pasażerskich;
p) obowiązkowe wyposażenie autobusu (gaśnice, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, oznaczone wyjścia awaryjne wraz z młotkami do rozbijania szyb, ogumione koło zapasowe).

4. Gwarancja:
Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji rozruchowej na przejazd od siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem:
a) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) instrukcja obsługi pojazdu oraz wyposażenia w języku polskim (w wersji tradycyjnej lub elektronicznej).

5. Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca udostępnieni pojazd do jazdy próbnej przed zakupem w celu ewentualnego sprawdzenia stanu technicznego przez Zamawiającego;
b) Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie uruchamiania i eksploatacji pojazdu;
c) Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne parametry (techniczne i użytkowe) jakie musi spełniać oferowany autobus, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RYSZARD OSZYWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571013588

7.3.3) Ulica: WOLNOŚCI 7

7.3.4) Miejscowość: BODZENTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.