Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171428/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00220245/01 - Wynik z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚREDZKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934762
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wrocławska 2
1.4.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 713968919
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-sredzki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174205
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00171428
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
a) zaistnieje konieczność rozszerzenia przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostki samorządu terytorialnego ustawami,
b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,
c) wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-księgowego,
d) zmianie ulegną przepisy prawa podatkowego, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, które dotyczyć będą przedmiotu niniejszej umowy.
Po zmianie:
a) zaistnieje konieczność rozszerzenia przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostki samorządu terytorialnego ustawami,
b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,
c) wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-księgowego,.
d) zmianie ulegną przepisy prawa podatkowego, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, które dotyczyć będą przedmiotu niniejszej umowy - zmiany stawki podatku od towarów i usług, strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości opłaty miesięcznej, każdorazowo na zasadach i w sposób określony w ust. 12–16, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT wynikająca ze zmiany, a co za tym idzie kwota opłaty miesięcznej brutto;
e) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o co najmniej 30% w stosunku do wynagrodzenia obowiązującego w dniu zawarcia umowy jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia,
f) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, o co najmniej 30 % w stosunku do stanu obowiązującego w dniu zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia,
g) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych o co najmniej 30 % w stosunku do stanu obowiązującego w dniu zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia.”.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Konserwacja rzeki DŁUŻEK - gm. Środa śląska
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Sybiraków w Rakoszycach i Szkoły Podstawowej w Szczepanowie
- ZAKUP SPRZĘTU POMIAROWEGO i INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA ROK 2025 DLA POWIATU ŚREDZKIEGO
- UTWORZENIE ZBIORÓW DANYCH i ZASILENIE BAZ DANYCH PZGiK: BDOT500, GESUT (inicjalna) uzupełnienie bazy EGiB w zakresie obiektów trwale zw. z budynkami dla wskazanych obszarów w powiecie średzkim,
- Remonty cząstkowe dróg oraz chodników gminnych z kostki betonowej i kamiennej
- LIPNICA- droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa miasta Lubawa i jednostek organizacyjnych
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Przeworsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2029
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
- Kredyt długoterminowy do kwoty 2 006 956,67 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Zawichost w 2025 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej wysokości 2.474.000,00 złotych.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.