eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › "Zakup paszy granulowanej do hodowli karpia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup paszy granulowanej do hodowli karpia"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4693046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/gospodarstwo-rybackie-krogulna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


chów i hodowla ryb

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup paszy granulowanej do hodowli karpia"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d0b439-c8a6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-270.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226666,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paszy granulowanej do hodowli karpia- ilość 80 ton.
Wymagania techniczne i jakościowe dla paszy:
a/ surowce do produkcji paszy pochodzenia roślinnego, bez dodatków zwierzęcych ( dopuszcza się surowce pochodzące od zwierząt i produktów sektora akwakultury),
b/ zawartość białka — od 25% do 30 %,
c/ zawartość tłuszczy — od 7,0 % do 10,0 %,
d/ pasza musi zawierać dodatki witaminowo — mineralne,
e/ wilgotność — do 14 %,
f/ średnica granulatu — 3,5 -3,7 mm,
g/ pasza musi spełniać wymogi przepisów krajowych, oraz Unii Europejskiej w zakresie wytwarzania , oraz wprowadzania do obrotu pasz przeznaczonych do żywienia zwierząt, w tym również ryb, a w szczególności powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i rozwoju Wsi z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie zawartości substancji niepożądanych w paszach.
h/ konfekcjonowanie paszy - na paletach w workach, zamkniętych przez zgrzewanie lub zszywanie, towar na palecie zabezpieczony przez owinięcie folią typu „stretch", masa palety od 750 kg do 1000 kg , - worki po 25 kg ,
i/ opakowania ( worki ) muszą być wyposażone w etykietę określającą komponenty użyte do produkcji, oraz analizę zawartości substancji odżywczych wraz z datą wytworzenia i datą przydatności produktu.
Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a/ odbiór transportem własnym Zamawiającego zestawem samochodowym o ładowności około 20,0 ton,
b/ termin kolejnej dostawy Zamawiający będzie ustalał telefonicznie z wyprzedzeniem 5-dniowym
c/ termin odbioru paszy m-c kwiecień- lipiec 2023 r.
d/ Wykonawca zapewni odbiór paszy w ilości 20,0 ton jednorazowo każdego miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15711000-5 - Karma dla ryb

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194313,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194313,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194313,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Pasz i Koncentratów Farmer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 622-276-23-86 ; REGON : 301699814

7.3.3) Ulica: Parcele 6

7.3.4) Miejscowość: Biskupice Ołoboczne

7.3.5) Kod pocztowy: 63-460

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194313,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.