eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BISKUPCU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BISKUPCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564745057

1.5.8.) Numer faksu: 564747952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETRAGI@GMINABISKUPIEC.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BISKUPCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-256360a2-ca44-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP NOWOCZESNEGO WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Zakup nowoczesnego wyposażenia do pracowni dydaktycznych”

Projekt „Zakup nowoczesnego wyposażenia do pracowni dydaktycznych” realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 zgodnie z umową nr: RPWM.09.03.04-28-0003/22-00 z dnia 20 października 2022r.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1) wyposażenie pracowni matematyczno – technicznej:
- klocki do samodzielnej konstrukcji – 10 sztuk
2) wyposażenie pracowni robotycznej:
- roboty edukacyjne wraz z akcesoriami – 12 sztuk
3) wyposażenie pracowni interaktywnej:
- monitor interaktywny – 1 szt.
- tablety dla uczniów – 25 sztuk
- laptop dla nauczyciela – 2 szt.
- magiczna ściana – 1 szt.
- platforma z mapami i planszami – 1 szt.
- oprogramowanie do matematyki – licencja 1 roczna – 1 szt.
- ABC Ekonomii – 1 szt.
- stoliki uczniowskie – 50 sztuk
- krzesełka uczniowskie – 50 sztuk
- biurko dla nauczyciela – 2 szt.
- krzesło dla nauczyciela – 2 szt.
4) wyposażenie pracowni informatycznej:
- ekran dotykowy 75” - 2 szt.
5) wyposażenie pracowni muzycznej:
- pianino elektryczne cyfrowe – 1 szt.
6) wyposażenie pracowni chemicznej:
- wirtualne laboratorium chemiczne – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2 ) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
5) posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata,
7. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
4) Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na rzecz zamawiającego.
5) Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39160000-1 - Meble szkolne

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art.
255 pkt 6). Zgodnie z jego dyspozycją Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.