eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › ZAMÓWIENIA ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA "TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAMÓWIENIA ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-34/377-01-17

1.5.8.) Numer faksu: 0-34/362-04-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAMÓWIENIA ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5bceb4-d963-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122999/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wyżywienie (serwis kawowy plus obiad)

1.3.2 Transport

1.3.3 Usługa noclegowa z wyżywieniem (śniadanie plus kolacja)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5bceb4-d963-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem odbywa się przy użyciu platformy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl .
Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikacji z Wykonawcami: Agnieszka Kurcius, tel. 792275002.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/
Instrukcje dotyczące przygotowania oraz składania ofert znajdują na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się̨ datę ich przekazania za pomocą narzędzia elektronicznego.
Zamawiający dopuszcza komunikację na adres sekretariat@odr.net.pl jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ.
Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji, zawiadomienia oraz inne informacje do upływu terminu otwarcia ofert w postępowaniu należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Zamawiający udzieli wyjaśnień poprzez publikację na stronie postępowania.
Wykonawcy mogą składać wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później do końca 4 dnia przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wniosek spóźniony Zamawiający może pozostawić bez rozpoznania.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/
Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.
Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.
b. Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.
d. Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. Dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES.
b. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
c. W przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno archiwum (zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie e- Zamawiający.
Inne dopuszczalne formaty podpisów: Wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie z siedzibą przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126, 42-202 Częstochowa.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) – e-mail: iod@odr.net.pl
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikacyjne postępowania np. nazwa, numer).
4. Odbiorcami Pana /Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2021 r., poz. 1129), dalej ustawa.
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
8. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pan /Pani:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;
c. Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Panu/Pani:
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/01/04/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – CZĘSTOCHOWA-WRONINKO-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Płońsk, powiat płoński, miejscowość Wroninko.
Terminy: 26.04.2023 r. i 18.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Wroninko (adres Wroninko 3) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Płońsk, powiat płoński.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Wroninko 3) ok. godz. 15:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-26 do 2023-07-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – CZĘSTOCHOWA-RADZIKÓW-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Błonie, powiat warszawski zachodni, miejscowość Radzików.
Terminy: 21.07.2023 r. i 26.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Radzików (adres Radzików 1) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Błonie, powiat warszawski zachodni.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Radzików 1) ok. godz. 15:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-21 do 2023-09-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – CZĘSTOCHOWA-SZEPIETOWO-PILIKI-SZEPIETOWO-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo podlaskie, gmina Bielsk Podlaski, powiat bielski, miejscowość Piliki.
Terminy: 16.05.2023 r (powrót 17.05.2023r). i 01.06.2023 r (powrót 02.06.2023r).
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Piliki (adres Piliki 125) na terenie województwa podlaskiego, gmina Bielsk Podlaski, powiat bielski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, przyjazd do Szepietowa ok. godz. 11:30,wyjazd z Szepietowa 12:45, pobyt w Pilikach od 14:00 do 18:30, przejazd do Szepietowa na nocleg – 18:40, wyjazd z Szepietowa następnego dnia ok. godz. 9:00.
UWAGA: zamówienie nie obejmuje organizacji noclegu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-16 do 2023-06-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – CZĘSTOCHOWA-JEDLNIA-RADOM-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Pionki, powiat radomski, miejscowość Jedlnia.
Terminy: 25.05.2023 r. i 05.06.2023 r.; 26.05.2023 r. i 06.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotny transport każdorazowo dla 16 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jedlnia (adres Jedlnia 106) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Pionki, powiat radomski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Jedlnia 106 ) po godz. 15:00 do Radomia, wyjazd z Radomia 16:

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-25 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – CZĘSTOCHOWA- JEDLNIA-RADOM-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Pionki, powiat radomski, miejscowość Jedlnia.
Terminy: 16.06.2023 r. i 24.07.2023 r.; 20.06.2023 r. i 25.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotny transport każdorazowo dla 11 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jedlnia (adres Jedlnia 106) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Pionki, powiat radomski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Jedlnia 106 ) po godz. 15:00 do Radomia, wyjazd z Radomia 16:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-16 do 2023-07-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – BIELSKO-BIAŁA-CHORZELÓW-BIELSKO-BIAŁA

Lokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Mielec, powiat mielecki, miejscowość Chorzelów.
Terminy: 03.07.2023 r. i 04.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Chorzelów (adres Chorzelów 771) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Mielec, powiat mielecki.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Chorzelów 771 ) ok. godz. 15:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-03 do 2023-09-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 – BIELSKO-BIAŁA-DOMARADZ-BIELSKO-BIAŁA

Lokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Domaradz, powiat brzozowski, miejscowość Domaradz.
Terminy: 08.05.2023 r. i 29.05.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Domaradz (obręb Domaradz nr w ewd. gruntów 3229) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Domaradz, powiat brzozowski.
Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części teoretycznej demonstracji zlokalizowanego na trasie do pasieki (obręb Domaradz nr w ewd. gruntów 3229).
Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 8:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Domaradz) ok. godz. 18:15.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-08 do 2023-05-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 – CZĘSTOCHOWA-CHORZELÓW-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Mielec, powiat mielecki, miejscowość Chorzelów.
Terminy: 04.07.2023 r. i 05.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Chorzelów ( adres Chorzelów 771) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Mielec, powiat mielecki.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Chorzelów 771) ok. godz. 15:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-04 do 2023-09-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 – CZĘSTOCHOWA-ZŁOTA-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Złota, powiat pińczowski, miejscowość Złota.
Terminy: 24.05.2023 r. i 14.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Złota (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Złota, powiat pińczowski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-24 do 2023-06-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10 – CZĘSTOCHOWA-MASÓW-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Łubniany, powiat opolski, miejscowość Masów.
Terminy: 11.07.2023 r. i 22.08.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Masów (adres Masów, ul. Opolska 53a) na terenie województwa opolskiego, gmina Łubniany, powiat opolski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 7:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Masów, ul. Opolska 53a ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Masów, ul. Opolska 53a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-11 do 2023-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11 – CZĘSTOCHOWA-ŻABIENIEC-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński, miejscowość Żabieniec.
Terminy: 15.06.2023 r. i 25.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Żabieniec ( adres Żabieniec, ul. Główna 48) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu w odległości około 20 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Żabieniec, ul. Główna 48) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Żabieniec, ul. Główna 48). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-15 do 2023-09-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12 – CZĘSTOCHOWA-BRZEŚCIE-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 05.06.2023 r. i 04.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd
z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-05 do 2023-07-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13 – BIELSKO-BIAŁA-BRZEŚCIE-BIELSKO-BIAŁA

Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 02.06.2023 r. i 30.06.2023 r. ; 06.06.2023 r. i 05.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Czterokrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w czterech odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Czterokrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-02 do 2023-07-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14 – MIKOŁÓW- BRZEŚCIE-MIKOŁÓW

Lokalizacja: województwo świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 07.06.2023 r. i 06.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-07 do 2023-07-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 15 – CZĘSTOCHOWA-LUBOWIDZA-CZĘSTOCHOWA

Lokalizacja: województwo łódzkie, gmina Dmosin, powiat brzeziński, miejscowość Lubowidza.
Termin: 08.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Lubowidza ( adres Lubowidza 34) na terenie województwa łódzkiego, gmina Dmosin, powiat brzeziński. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 7:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Lubowidza 34) ok. godz. 15:30.
2. Przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Lubowidza 34). Catering serwowany
w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 16 – CZĘSTOCHOWA-RAKÓW-CZĘSTOCHOWA
Lokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Raków, powiat kielecki, miejscowość Zalesie.
Termin: 12.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Zalesie (adres Zalesie 30) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Raków, powiat kielecki. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Zalesie 30) ok. godz. 15:30.
2. Przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Zalesie 30). Catering serwowany
w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 17 – BIELSKO-BIAŁA- JARNOŁTÓWEK-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo opolskie, gmina Głuchołazy, powiat nyski, miejscowość Jarnołtówek.
Terminy: 09.05.2023 r. i 23.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jarnołtówek (adres Jarnołtówek 164) na terenie województwa opolskiego, gmina Głuchołazy, powiat nyski. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu
w odległości około 3 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR ( Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Jarnołtówek 164 ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Jarnołtówek 164). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30; obiad - ok. godz.14:30

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-09 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 18 – BIELSKO-BIAŁA-OSOLIN-BIELSKO-BIAŁA
Lokalizacja: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie, miejscowość Osolin.
Terminy: 24.05.2023 r. (powrót 25.05.2023r.) i 20.09.2023 r.(powrót 21.09.2023r.)
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Osolin, województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:00, pobyt w Osolinie do godz. 15:30, przejazd z gospodarstwa do miejsca noclegowego ok. godz. 15:30, kolacja o godz. 18:00, drugiego dnia: śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Bielska-Białej o godz. 9:00.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Osolin, ul. Sportowa 4). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00 -14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
3. Nocleg z 24.05.2023r. na 25.05.2023r. oraz 20.09.2023r. na 21.09.2023r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa dolnośląskiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Osolin (woj. dolnośląskie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-24 do 2023-09-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 19 – MIKOŁÓW-BOGUCHWAŁA-TULIGŁOWY-MIKOŁÓW
Lokalizacja: województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica, miejscowość Tuligłowy.
Terminy: 10.07.2023 r. (powrót 11.07.2023 r.) i 21.08.2023 r. (powrót 22.08.2023 r.)
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Tuligłowy, województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:30, przyjazd do Boguchwały i pobyt do godz. 11:30, wyjazd z Boguchwały godz.11:30 i przejazd do Tuligłów, pobyt w Tuligłowach 13:00-17:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Tuligłowy 87 ) ok. godz. 17:30, przejazd do miejsca noclegowego, kolacja o godz. 18:45, śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Mikołowa o godz. 9:00 (następnego dnia).
2. Nocleg z 10.07.2023r. na 11.07.2023r. oraz 21.08.2023r. na 22.08.2023r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa podkarpackiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Tuligłowy (woj. podkarpackie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-10 do 2023-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%

2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:

C=C_n/C_0 ×100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;
Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.

3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi
3. Zmiana Umowy w zakresie istotnych jej postanowień jest dopuszczalna, w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy;
2) wystąpienia siły wyższej;
3) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca ani Zamawiający nie są odpowiedzialni;
4) konieczności dopasowania treści umów do zmian legislacyjnych (prawo, podatki, składki);
5) konieczności dopasowania treści umów do zmian wytycznych realizacji projektów;
6) zaprzestania realizacji projektu;
7) zaprzestania finansowania projektu przez Instytucję Pośredniczącą z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
8) zmiany terminu realizacji poszczególnych szkoleń.
4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO UL. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEG0 70/126 42-202 CZĘSTOCHOWA

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.