Og³oszenie z dnia 2025-04-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00104855/01 - Og³oszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00119693/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 20B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/195709/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-363b7bb4-0508-42d4-8f9b-d936f4f2d9e9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00173805
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00065048/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Artyku³y i gad¿ety promocyjne, druki informacyjne i promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00104855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dzp.2510.8.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 99478,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3676,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1635,77 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2039,50 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41670,60 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3552,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1715,50 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7813,00 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2193,50 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8225,00 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26957,50 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2680,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2680,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2680,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1873,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1873,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1873,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2006,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4846,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2006,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2006,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 50501,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 184788,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50501,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 50501,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5291,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12546,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5291,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5291,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3287,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8733,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3287,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3287,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5478,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9003,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5478,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5478,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2558,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2558,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Promo-Land S.C. Dorota Grodziñska-Moszczyñska, Renata Rutkowska
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIÑSKA-MOSZCZYÑSKA RENATA RUTKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312026958
7.3.4) Miejscowo¶æ: Chech³o Pierwsze
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIÑSKA-MOSZCZYÑSKA, RENATA RUTKOWSKA
jakie przetargi wygra³a firma
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIÑSKA-MOSZCZYÑSKA, RENATA RUTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2558,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10984,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22607,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10984,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10984,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20852,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 41805,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20852,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygra³a firma
BUTTERFLY GAD¯ETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20852,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej na potrzeby wy¿ywienia uczniów dla Szko³y Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Bia³ymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposa¿enie pomieszczeñ w meble"
- Postêpowanie na organizacjê wizyty studyjnej w Finlandii
- Us³ugi kastracji i znakowania zwierz±t w³a¶cicielskich w ramach pilota¿owych programów Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brañsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostaw± przetworników wilgotno¶ci i temperatury na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów promocyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Zakup materia³ów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Wykonanie i dostawa artyku³ów promocyjnych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podzia³em na czê¶ci
- "Dostawa materia³ów reklamowych w zwi±zku z organizacj± wydarzeñ kulturalnych Grodziska Mazowieckiego"
- Dostawa roweru ³adowarki
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.