Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127431/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00139990/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00235063/01 - Wynik z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Duninowie w ramach Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla zadania „Budowa budynku OSP w Duninowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.4.2.) Miejscowość: Ustka
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173775
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00127431
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ
1. Zamawiający zgodnie z art. 454, 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do
treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) terminu
2) sposobu spełnienia świadczenia w przypadku konieczności realizacji robót dodatkowych lub zamiennych nie
wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych
3) osób pełniących funkcję projektantów lub kierownika budowy,
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z podwykonawcy
5) zmiany umowy w zakresie dopuszczonym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2021 poz. 2095 z późn. zm.)
6) ceny,
7) zmiany sposobu rozliczenia,
8) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 6 lit. b Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu
pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów
zmieniających w zakresie § 8 ust. 26. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz
dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem
odpowiednio zmiany podatku VAT (wynagrodzenie netto nie podlega zmianie) lub minimalnego wynagrodzenia za pracę lub
wpływ zmian zasad ubezpieczenia społecznego na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te
dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości
płacy minimalnej lub zobowiązań na ubezpieczenia społeczne. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia
wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę. Zapisy powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku zmian dotyczących zasad gromadzenia i
wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
3. Zmiany dot. waloryzacji umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 8 – projekt umowy
4. Strony przewidują zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt.
4 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. Zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ
1. Zamawiający zgodnie z art. 454, 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do
treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) terminu
2) sposobu spełnienia świadczenia w przypadku konieczności realizacji robót dodatkowych lub zamiennych nie
wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych
3) osób pełniących funkcję kierownika budowy,
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z podwykonawcy
5) zmiany umowy w zakresie dopuszczonym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2021 poz. 2095 z późn. zm.)
6) ceny,
7) zmiany sposobu rozliczenia,
8) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 6 lit. b Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu
pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów
zmieniających w zakresie § 8 ust. 26. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz
dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem
odpowiednio zmiany podatku VAT (wynagrodzenie netto nie podlega zmianie) lub minimalnego wynagrodzenia za pracę lub
wpływ zmian zasad ubezpieczenia społecznego na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te
dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości
płacy minimalnej lub zobowiązań na ubezpieczenia społeczne. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia
wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę. Zapisy powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku zmian dotyczących zasad gromadzenia i
wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
3. Zmiany dot. waloryzacji umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 8 – projekt umowy
4. Strony przewidują zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt.
4 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. Zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-14 08:30
Po zmianie:
2023-04-19 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-14 09:30
Po zmianie:
2023-04-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-13
Po zmianie:
2023-05-18
INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacji nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Otwocka
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
- Remont drogi powiatowej nr 3071P na odcinku Strzałkowo - Kornaty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.