eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna - ETAP I - remont pokrycia dachowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957494310

1.5.8.) Numer faksu: 957489113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3fd583-e923-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003403/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120433/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178623,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Modernizacji hali sportowej w
m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego” w ramach Programu inwestycyjnego
Lubuska Baza Sportowa na 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przygotowanie
(oczyszczenie) podłoża; b) gruntowanie; c) sprawdzenie i naprawa jakości połączeń płyt; d)
aplikacja I-szej warstwy membrany; e) zbrojenie hydroizolacji na detalach konstrukcyjnych; f)
aplikacja II-giej warstwy membrany; UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy całości obiektu
hali. Niniejszym przetargiem objęty jest wyłącznie ETAP I zadania, a mianowicie wykonanie
remontu pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja
projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie
charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności
pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i
zakresem prac do wykonania wynikających specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz projektu budowlanego i projektu wykonawczego. Ilości i zakres prac wskazany w
przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy. Wymienione powyżej dokumenty oraz
pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według
następującego pierwszeństwa: 1)umowa; 2)formularz oferty; 3)niniejsza SWZ; 4)dokumentacja
projektowa: a) projekt budowlany; b) projekt wykonawczy;c)STWIOR, d)przedmiar robót jako
dokument pomocniczy.
2. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca musi zorganizować prace tak by nie zakłócać funkcjonowania obiektu i zapewnić bezpieczeństwobjego użytkownikom.
3. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji
projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować
materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich
samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na
prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że
zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i
urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe
oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów
równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość
wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres
gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
5. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.
Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi.
Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego
przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy
odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także
po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką
budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww.
osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji
przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i
własnym staraniem.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt III SWZ.
9. Wizja lokalna
1). Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty odbyć wizję lokalną w miejscu gdzie mają
być wykonywane roboty budowlane, tj. w Przytocznej przy ul. Polnej 17. Wizja nie jest
obowiązkowa. Wizja zostanie przeprowadzona z udziałem przedstawiciela zamawiającego w
języku polskim. Podczas wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zapoznać się ze stanem
obecnym/istniejącym miejsca realizacji inwestycji i jego otoczeniem. Udział w wizji lokalnej nie
stanowi warunku udziału w postępowaniu (udział w wizji lokalnej jest dobrowolny).
2). Nie skorzystanie z uprawnienia do uczestnictwa w wizji lokalnej przez wykonawcę nie może
stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń. Ryzyka niewłaściwej oceny warunków
istniejących w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę.
3). W celu umówienia wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia zamawiającemu w
formie email na adres: ug@przytoczna.pl, tel. 881-935-499 nazwisk osób, które wezmą udział w
wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 23.07.2021 r. od godz. 9.00.
Planowany czas wizji lokalnej nie dłużej niż jedna godzina. Każda z osób chętnych do odbycia
wizji lokalnej winna posiadać przy sobie dokument tożsamości i stawić się na godzinę 9.00 (czas
rozpoczęcia wizji). Osoby spóźnione nie będą mogły żądać przedłużenia wizji lokalnej.
Zamawiający podkreśla, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia
wątpliwości dotyczących zamówienia, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi
dotyczących treści SWZ. Podczas wizji wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów
bhp oraz zaleceń zamawiającego, w tym związanych z zaleceniami sanitarnymi związanymi z
Covid-19. Zamawiający nie pokrywa kosztów udziału wykonawców w wizji lokalnej, jak i ich nie
ubezpiecza od jakichkolwiek wypadków, strat czy szkód związanych z wizja lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208685,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WKJ Usługi Specjalistyczne Karolina Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381339358

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.