eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa i montaż oświetlenia OZE - hybrydowych lamp LED Dostawa i montaż zielonych ładowarek OZE



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż oświetlenia OZE – hybrydowych lamp LED
Dostawa i montaż zielonych ładowarek OZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

portal.smartpzp.pl/mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż oświetlenia OZE – hybrydowych lamp LED
Dostawa i montaż zielonych ładowarek OZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c8ca7b-b576-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 MIKOŁÓW DLA KLIMATU - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitno-zielonej infrastruktury w mieście – budowa oświetlenia OZE

1.2.6 MIKOŁÓW DLA KLIMATU - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitnozielonej infrastruktury w mieście – budowa zielonych ładowarek OZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Mikołów dla Klimatu - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitno-zielonej infrastruktury w mieście. Dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113011/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.10-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264097,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż oświetlenia OZE – hybrydowych lamp LED
Oświetlenie OZE należy zamontować w trzech lokalizacjach na terenie Gminy Mikołów: ul. Klonowa, ul. Darwina 16, ul. Wojska Polskiego po jednej hybrydowej lampie ulicznej LED . W skład zestawu hybrydowej lampy ulicznej LED powinny wchodzić:
1. Turbina wiatrowa o minimalnych wymaganiach – startowa prędkość wiatru 2,5 m/s (3-łopaty) , średnica Φ 1330 mm, moc turbiny 400W 24V ,zewnętrzny regulator ładowania, hermetyczny IP67 do turbiny wiatrowej.
2. Panele fotowoltaiczne o minimalnej mocy 2x280W 24V, polikrystaliczne, hartowane szkło solarne (grubość 3,2 mm), pokryte antyrefleksyjną warstwą. Panele testowane zgodnie z IEC 61215 na obciążenie śniegiem do 5400 Pa oraz IEC 61730. Panele powinny posiadać certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-3. Oprawa uliczna LED o minimalnych parametrach:
moc 50W 24V DC
skuteczność świetlna 130 lm/W
żywotność 100 000 godzin
współczynnik mocy powyżej 0,98
stopień ochrony IP67
strumień świetlny powyżej 6 700 lm
zakres temperatury pracy od -400C do 600C
odporność na uderzenia IK 10
• Akumulator 2 x 200Ah 12V -bateria żelowa NPG do instalacji hybrydowych , w pełni uszczelniona , bezobsługowa.
• Skrzynka baterii – materiał PCV, zabudowa pod ziemią, typ wodoodporny- hermetyczny, rozprasza ciepło , antywłamaniowa, w zestawie z rurą na kable.
• Kontroler solarny umożliwiający inteligentne sterowania światła i czasu świecenia, wodoodporny IP67, wbudowany czujnik zmierzchu, funkcja pełnej automatycznej ochrony elektroniki, zabezpieczenie akumulatorów, automatyczny hamulec i odłączenie zasilanego obciążenia.
• Słup o wysokości 8m , stal ocynkowana ogniowo wg EN ISO 1461, oprawa zawieszona na wysokości 6,5 m , konstrukcja zgodnie z normą :EN 1090, słup wraz z konstrukcją pod panele i wysięgnikiem dla turbiny wiatrowej przystosowany dla: „I strefy wiatrowej wg PN-EN 1991-1-4”. Słup posadowiony na kompletnym prefabrykowanym fundamencie spełniającym normę PN-EN 14991:2010
• Czas pracy 10-12 godzin/dzień (pełnej mocy), pojemność baterii do 4 ciągłych pochmurnych , deszczowych i bezwietrznych dni - min. 40h bez słońca – możliwość ustawienia 5 okresowego trybu pracy lampy (regulacja % natężenia mocy strumienia pracy oprawy LED).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 lat gwarancji na wykonane prace montażowe i dostarczone konstrukcje słupowe i fundamenty oraz minimum 2 lata na elektronikę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 57073,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż zielonych ładowarek OZE
Zielone ładowarki OZE powinny być wyposażone w panel fotowoltaiczny min. 150 W i akumulator żelowy min. 115 Ah. Ładowarka powinna posiadać min. 6 miejsc do ładowania w tym :1x indukcyjne, 3x porty USB, 2x kable samozwijające. Obudowa ładowarki wandaloodporna z elementami wykończenia ze stali nierdzewnej, posiadająca miejsca na informacje np. turystyczne oraz oświetlenie LED. Powinna posiadać instrukcję obsługi napisaną alfabetem Braille’a i kod QR (przekierowanie na stronę www). Ładowarki należy zamontować w ośmiu wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach w Mikołowie tj. ul. Grażyńskiego, przystanek Mokre szkoła, ul. Zielona (boisko), teren Parku Planty od strony ul. Górniczej, przy Tarasach jesionowych, ul. Św. Wojciecha – Park Trzech Pokoleń, przy rynku, przy przystanku na Wygodzie.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 lat gwarancji na wykonane prace i dostarczone konstrukcje ładowarek oraz minimum 2 lata na elektronikę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158100-9 - Ładowarki do baterii

4.5.5.) Wartość części: 207024,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47601 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61438,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61438,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMS Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181676247

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 107

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61438,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 233 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392616 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5742060715

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Krzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 233 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.