Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101522/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne odbieranie, transport, oraz segregację odpadów wielkogabarytowych oraz opon odebranych od mieszkańców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66898ba2-0bd5-413a-9f90-8a7910fe5ebe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne odbieranie, transport, oraz segregację odpadów wielkogabarytowych oraz opon odebranych od mieszkańców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66898ba2-0bd5-413a-9f90-8a7910fe5ebe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044140/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sukcesywne odbieranie, transport, oraz segregację odpadów wielkogabarytowych oraz opon odebranych od mieszkańców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPZ 271. 8. ( 4 ). 2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na :
1) odbieraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców sprzed posesji położonych na terenie miasta Koluszki w ilości szacunkowej: 500 ton odpadów wielkogabarytowych, oraz opon od samochodów osobowych.
2) odbieraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców sprzed posesji położonych na terenie gminy Koluszki obejmujących następujące miejscowości : Będzelin, Borowa, Długie, Erazmów, Felicjanów, Gałków Duży, Gałków Mały, Gałkówek Parcela, Jeziorko, Kaletnik, Katarzynów, Kazimierzów, Leosin, Lisowice, Nowy Redzeń, Przanowice, Regny, Różyca, Słotwiny, Stamirowice, Stary Redzeń, Stefanów, Świny, Turobowice, Wierzchy, Zygmuntów, Żakowice w ilości szacunkowej 500 ton odpadów wielkogabarytowych, oraz opon samochodowych.
3) załadunku odebranych odpadów wielkogabarytowych oraz opon i ich transporcie do punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK ) mieszczącego się w Koluszkach przy ul. Reymonta,
4) zważeniu przywiezionych odpadów na wadze samochodowej, zlokalizowanej na terenie ( PSZOK). Waga przywiezionych odpadów wielkogabarytowych oraz opon będzie każdorazowo potwierdzana przez pracownika Gminy Koluszki oraz pracownika / kierowcę Wykonawcy.
5) Wyładunek i segregacja przywiezionych odpadów przez Wykonawcę powinna się odbywać, tak, aby odrębnie składowane były :
a) opony samochodowe,
b) odpady wielkogabarytowe takie jak: meble, wersalki, fotele, wykładziny, dywany.
c) urządzenia i sprzęty elektroniczne,
d) artykuły i złom metalowy.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie, że przyjęte szacunkowe ilości mogą ulec zmianie, a uzależnione to będzie od ilości rzeczywiście wystawionych przez mieszkańców odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL CONSTRUCTION Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją sieci i przyłączy ciepłowniczych Etap II
- Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Ludowej na działkach 364, 362/1, 363, 1/2 obr. 0005, m. Koluszki
- "Modernizacja sieci i przyłączy ciepłowniczych Etap II w ramach realizacji Projektu pn.: "Poprawa efektywności systemu ciepłowniczego poprzez modernizację sieci cieplnej w Koluszkach""
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2025 roku - II półrocze
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- "Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego w 2025 r." w ramach zadania "Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego w latach 2025-2026"
- Odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchożebry
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.