Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209300/01 - Wynik z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu „Razem dla aktywności".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WADOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357011493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Batorego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338709010, 338709037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@pcpr-wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-wadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna, wspieranie osób niepełnosprawnych, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu „Razem dla aktywności".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e8646e-a583-4766-afbd-6352a16fbb9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026112/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usł. psychologiczne dla Uczest. Proj.- konsultacje indywidualne oraz warsztaty grupoweos – os. niepełnospr. – Pr. FEM 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt "Razem dla aktywności", EFS+, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, priorytet 6, działanie 6.26, typ projektu -A
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e8646e-a583-4766-afbd-6352a16fbb9b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
Informacje w tym zakresie znajdują się również w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO oraz dotycząca administratora danych osobowych opisana jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR/261/14/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 38500,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla uczestników Projektu „Razem dla aktywności”, jako jedno zamówienie zapewniające ciągłość, kontynuację pracy i oddziaływań psychologicznych z osobą:
Działanie 1: Konsultacje indywidualne dla Uczestników Projektu -osoby niepełnosprawne
Ilość uczestników -17
Ilość godzin (1 godz. = 45 minut) na 1 uczestnika - 2
Łączna ilość godzin - 34
Działanie 2: Warsztaty grupowe Uczestników Projektu -osoby niepełnosprawne
Ilość uczestników - 17 uczestników podzielonych na 4 grupy:
I grupa - 5 osób
II grupa – 4 osoby
III grupa – 4 osoby
IV grupa – 4 osoby
Ilość godzin (1 godz. =45 minut) dla jednej grupy x ilość spotkań grupy: 3 godziny x 10 spotkań dla każdej grupy
Wykonawca składa ofertę na całość przedmiotu zamówienia (Działanie 1 i Działanie 2). Uczestnikami spotkań indywidualnych a potem grupowych są te same osoby. Zadania te są ze sobą powiązane i szczegółowo opisane są w – Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.
Uczestnikami Projektu są osoby dorosłe - w grupie I i II są osoby chorujące psychicznie, natomiast w grupie III i IV są osoby z niepełnosprawnością intelektualną.
Spotkania indywidualne powinny być pierwszą formą wsparcia a jego drugą uzupełniającą formą warsztaty grupowe. Istotnym jest aby działania Wykonawcy były tak podzielone i skoordynowane aby psycholog, który uczestniczył w indywidualnych konsultacjach z daną osobą prowadził zajęcia grupowe również z tymi samami osobami, z którymi miał konsultacje indywidualne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XIX
Kryteria oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60% = 60pkt
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 30 pkt.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach – waga kryterium 10 pkt
Kryteria jakościowe od pkt.2 do 3 będą oceniane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w Formularzu ofertowym.
Kryteria dodatkowe muszą odnosić się do osoby, wskazanej w formularzu „Wykaz osób” – przedstawionym Zamawiającemu w późniejszym etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego, po ocenie oferty jako najkorzystniejszej.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
Łączna cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Łączna cena oferty ocenianej brutto*
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Wykonawca w ofercie cenowej przedstawi cenę łączną za całość zadania (Działanie 1 i Działanie 2) oraz przedstawi ceny jednostkowe netto i brutto.
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologów w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 30 pkt.
Liczba punktów za pełne lata doświadczenia zawodowego psychologów :
Psycholog 1:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 10 pkt
powyżej 6 lat -15 pkt
Psycholog 2:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 10 pkt
powyżej 6 lat -15 pkt
Punkty przyznane dla poszczególnych psychologów sumuje się. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje kolejną osobę ( 3 osobę – psychologa) do realizacji usług, musi ona spełniać minimalne kryteria określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4, ale punkty będą obliczone tylko w stosunku do 2 psychologów- posiadających największe doświadczenie zawodowe.
Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wskazany przez Wykonawcę w formularzu cenowym, następnie podzieli je przez 12 m-cy i w ten sposób uzyska pełne lata, które będą podlegać ocenie wg ww. punktacji.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 10 pkt.
Ocenie będzie podlegać ilość szkoleń psychologów podnoszących jego praktyczne kwalifikacje zawodowe, w których psycholog brał udział i z których uzyskał zaświadczenie/certyfikat. Ocenie podlegają 2 lata doświadczenia zawodowego :
Psycholog 1:
Ilość szkoleń – w 2023 r. :
- 2 szkolenia - 1 punkt
- 4 szkolenia – 2 punkty
- powyżej 5 szkoleń - 2,5 punktów
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 1 punkt
- 4 szkolenia – 2 punkty
- powyżej 5 szkoleń - 2,5 punktów
Psycholog 2:
Ilość szkoleń – w 2023 r. :
- 2 szkolenia - 1 punkt
- 4 szkolenia – 2 punkty
- powyżej 5 szkoleń - 2,5 punktów
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 1 punkt
- 4 szkolenia – 2 punkty
- powyżej 5 szkoleń - 2,5 punktów
Punkty przyznane dla poszczególnych psychologów sumuje się. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje kolejną osobę ( 3 osobę – psychologa) do realizacji usług, musi ona spełniać minimalne kryteria określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4, ale punkty będą obliczone tylko w stosunku do 2 psychologów- gdzie wskazana jest największa ilość szkoleń.
Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.
Jeżeli Wykonawca nie wypełni w formularzu cenowym informacji dotyczących kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = C + KJ1 + KJ2
P- łączna ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologów w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 30 pkt.
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 10 pkt.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje minimum dwie osoby do świadczenia usług psychologicznych, które są zdolne do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania całości zamówienia (spotkania indywidualne i grupowe), każda z osób musi spełniać łącznie co najmniej następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
- posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeń i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4- załącznik nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie ze wskazówkami z ust. 7 niniejszego rozdziału) – jeżeli dotyczy2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej obowiązywania wskazanego w § 3 w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia Siły Wyższej. Dopuszcza się również możliwość wydłużenia terminu wykonania umowy maksymalnie o 30 dni w przypadku zaistnienia losowych sytuacji uczestników i związanej z tym niemożliwości uczestniczenia przez nich w zajęciach, jeśli sytuacja ta dotyczy min.50 % uczestników danej grupy w wyznaczonym zgodnie z harmonogramem terminie.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie personelu – w zakresie wskazanym w § 2 ust.5-7;
4. Zamawiający przewidział możliwość ograniczenia zamówienia w sytuacji i wg zasad opisanych w § 1 ust.19-21. W przypadku wystąpienia tych sytuacji nie sporządza się aneksu do umowy, stosuje się wówczas zasady rozliczeń wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 1 ust.20-21 i § 4 ust.3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.Jeżeli Wykonawca nie wypełni w formularzu cenowym informacji dotyczących kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1735K w km 2+693 - 3+101 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Zawadka
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne wraz z modernizacją nawierzchni drogi ul. Drapówka - boczna, stanowiącej granicę gmin Wadowice i Andrychów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Dostawa produktów leczniczych - kontrastów do wykonywania badań diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Najem mobilnego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- "Indywidualne zajęcia z psychologiem skierowane do uczestników projektu pn. "Uwierz w siebie - działaj z nami"
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- Prowadzenie specjalistycznej terapii logopedycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.