eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Herby › Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych,
z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HERBY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubliniecka 33

1.5.2.) Miejscowość: Herby

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3574100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@herby.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminaherby

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych,
z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9a77713-c3d7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018178/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.IZ.271.6.2023.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227610,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2023”.
2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wydobywanie i prasowanie osadów ściekowych (kod odpadu 190805) prasą przewoźną bezpośrednio z rowu cyrkulacyjnego i lagun z terenu oczyszczalni ścieków w miejscowości Herby przy ul. Orzeszkowej 8, dwukrotnie w ciągu roku 2023.
- odbiór i transport odwodnionych osadów ściekowych
- zagospodarowanie odpadu z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2022 poz.699 ze zm.)
• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo Ochrony Środowiska (t.j.Dz.U.2022 poz.2556 ze zm.)
• oraz innych powiązanych aktów wykonawczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243216,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243216,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) Usługi Remontowo-Budowlane i Transportowe Ochrona i Badanie Środowiska Adam Płonka ul. Bankowa 6/4, 41-700 Ruda Śląska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) Joanna Gawlikowska Kosin ul. Sobieskiego 75a/7 41-700 Ruda Śląska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411921928

7.3.3) Ulica: Bankowa 6/4

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243216,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.