Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00124142/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
- 2021/BZP 00138062/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9170b1f2-eac9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003168/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa oświetlenia ulic: Cisowej, Wiązowej, Bartka Las, Sasankowej, Jarzębinowej, Cienistej, Modrzewiowej, Zagajnikowej w Białej Podlaskiej
1.1.27 Budowa oświetlenia ulic na osiedlu Pieńki Grzybowa: ul. Ceglana, Jesionowa, Jałowcowa, Poziomkowa w Białej Podlaskiej
1.1.31 Budowa oświetlenia ulicy Gromadzkiej, Dalekiej, Twardej, Witorskiej w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków na realizację projektu „Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska – II etap”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124142/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2021.MCH2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - budowa energooszczędnego oświetlenia na ulicy Dolnej w Białej Podlaskiej:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykop pod kabel oświetleniowy zgodne planem zagospodarowania terenu kpl.
b) Przeciski mechaniczne pod ist. utwardzeniami kpl.
c) Układanie kabla YAKY 4x25 o dł. ok 404 m
d) Układanie rura fi 75 o dł. ok 353 m
e) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 8 kpl.
f) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 8 szt
g) Montaż oprawa drogowych Typ: 54W - 8szt.
h) Posadowienie fundamentów pod słupy 8 szt.
i) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
j) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
k) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
l) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 8 kpl.
m) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
n) Odtworzenie chodnika z kostki betonowej kpl.
o) Wyposażenie ist. szafy oświetleniowa 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: Montaż urządzeń z przystosowaniem szafy oświetleniowej SzO -18 przy ul. Nowej w sterownik z analizatorem energii, umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej 1kpl.
Całość robót wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 65909,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - budowa energooszczędnego oświetlenia przy ul. Jana II Kazimierza w Białej PodlaskiejZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop pod kabel oświetleniowy zgodne planem zagospodarowania terenu kpl.
b) Przeciski mechaniczne pod ist. utwardzeniami kpl.
c) Układanie kabla YAKY 4x16 o dł. ok 571 m
d) Układanie rura fi 50 o dł. ok 80 m
e) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=7 13 szt
f) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 12 szt
g) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 15st. 1 szt
h) Montaż oprawa drogowych Typ: 60W - 4szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 80W - 1 szt.
j) Montaż oprawa drogowych Typ: 55W - 8 szt.
k) Posadowienie fundamentów pod słupy 13 szt
l) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
m) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
n) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
o) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 13 kpl.
p) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
q) Wyposażenie ist. szafy oświetleniowa 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej 1kpl.
Całość robót wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 78145,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Gromadzkiej, Dalekiej, Twardej, Witoroskiej w Białej PodlaskiejZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop pod kable o dł. ok 448 m
b) Układanie kabla YAKY 5x25 o dł. ok 719 m
c) Układanie kabla YAKY 4x120 o dł. ok 10,0 m
d) Układanie taśma koloru niebieskiego o dł. ok 719 m
e) Układanie rura fi 75 o dł. ok 558 m
f) Układanie rura osłonowa sztywnych fi 75 - przecisk o dł. ok 160 m
g) Układanie rura osłonowa dwudzielna 110 - niebieska o dł. ok 11 m
h) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 16 szt
i) Montaż wysięgników pojedynczych L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 16 szt
j) Montaż oprawa drogowych Typ: 1 - 11 szt.
k) Montaż oprawa drogowych Typ: 2 - 5 szt.
l) Posadowienie fundamentów F-150 16 szt
m) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych 16 szt
n) Montaż złączy fazowych izolowanych 54 szt
o) Montaż złączy zerowych izolowanych 17 szt
p) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 22 o dł. ok 160 m
q) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
r) Montaż i posadowienie szafa oświetleniowa wg. z treścią projektu II 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 132792,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - budowa energooszczędnego oświetlenia ulica Ceglana, Jesionowa, Jałowcowa, Poziomkowa, Borówkowa, Paprociowa, Jaworowa, Iglasta, Zawilcowa w Białej Podlaskiej.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop i przeciski mechaniczne pod kable kpl.
b) Układanie kabla YAKY 4x35 o dł. ok 40 m
c) Układanie kabla YAKY 5x35 o dł. ok 4145 m
d) Układanie rury osłonowej fi 110 o dł. ok 178 m
e) Układanie rury osłonowej karbowanej fi 75 o dł. ok 3505 m
f) Układanie rura osłonowej sztywna fi 75 - niebieska o dł. ok 83m
g) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 113 szt.
h) Montaż wysięgników pojedynczych W-1m 113 szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 55W - 113 szt.
j) Posadowienie fundamentów 113 szt.
k) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
l) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
m) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
n) Wciąganie przewód w słupach YKY 3x1,5mm2 w RL 22 w 113 słupach
o) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
p) Montaż i posadowienie szafay oświetleniowa w g rys. oraz wyposażonej w zegar
o następujących parametrach 2kpl.
Szafa oświetleniowa SzO-21 zgodnie z projektem wyposażona dodatkowo
w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Szafa oświetleniowa SzO-5 zgodnie z projektem wyposażona dodatkowo
w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane:
Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla obu szaf oddzielnie 2kpl.
Dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej z legendą opisującą ilość zabudowanego kabla, rur, słupów opraw, wysięgników, szafy oświetleniowej z podziałem na ulice 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 713689,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - budowa energooszczędnego oświetlenia na osiedlu Pieńki Grzybowa ul. Cisowa, Wiązowa, Bartka Las, Sasankowa, Jarzębinowa, Cienista, Modrzewiowa, Zagajnikowa, w Białej PodlaskiejZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop i przeciski mechaniczne pod kable kpl.
b) Układanie kabla YAKY 4x25 o dł. ok 1957 m
c) Układanie kabla YAKY 4x16 o dł. ok 1296 m
d) Układanie rury osłonowej gładkościennej fi 110 o dł. ok 98 m
e) Układanie rury osłonowej karbowanej, dwuściennej fi 110 o dł. ok 455 m
f) Układanie rura osłonowej dwudzielnej 110 - niebieska o dł. ok 98m
g) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 86 szt.
h) Montaż wysięgników pojedynczych W-1m 86 szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 22W - 86 szt.
j) Posadowienie fundamentów 86 szt.
k) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
l) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
m) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
n) Wciąganie przewód w słupach YKY 3x1,5mm2 w RL 22 w 68 słupach
o) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
p) Montaż i posadowienie szafa oświetleniowa w g rys E-6 i E-7 oraz wyposażonych
w zegar o następujących parametrach 2kpl.
Szafa Oświetleniowa SZ.O. CISOWA Montaż szafa oświetleniowa wg. projektu E-6 wyposażona dodatkowo w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Szafa Oświetleniowa SZ.O. MODRZEWIOWA Montaż szafy oświetleniowa wg. projektu E-7 wyposażona dodatkowo w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane:
Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla obu szaf oddzielnie 2kpl.
Dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej z legendą opisującą ilość zabudowanego kabla, rur, słupów opraw, wysięgników, szafy oświetleniowej z podziałem na ulice 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 518752,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60023,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60023,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL IGA OLSZANOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293
7.3.3) Ulica: ORZECHOWA 44/31
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60023,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68111,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154611,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68111,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL IGA OLSZANOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293
7.3.3) Ulica: ORZECHOWA 44/31
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68111,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102129,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102129,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL IGA OLSZANOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293
7.3.3) Ulica: UL.ORZECHOWA 44/31
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102129,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527539,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527539,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL IGA OLSZANOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293
7.3.3) Ulica: ORZECHOWA 44/31
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527539,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358659,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358659,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGPOL IGA OLSZANOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372056293
7.3.3) Ulica: ORZECHOWA 44/31
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358659,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, dozowników łokciowych, materaców na łóżka szpitalne, wyrobów do sterylizacji plazmowej, (..), w podziale na 9 części.
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uczelni
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- Dostawa energii elektrycznej w 2026r.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie terenów zdegradowanych w wyniku działalności górniczej w rejonie Cisowca w Imielinie."
- Przebudowa ul. Spokojnej w Międzywodziu
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 400003T ul. Borek w Zagnańsku".
- Budowa drogi w Annowie oraz ulicy Dożynkowej w Annowie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku.
- WYNAJEM DEKORACJI ŚWIĄTECZNYCH WRAZ Z MONTAŻEM, OBSŁUGĄ TECHNICZNĄ I DEMONTAŻEM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





