eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBUDOWA SIEDMIU WOLIER ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIEDMIU WOLIER ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE ZOO WROCŁAW
SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +4871 3483024

1.5.8.) Numer faksu: +3871 3483766

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.banach@zoo.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoo-wroclaw.zamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SIEDMIU WOLIER ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE ZOO WROCŁAW
SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c0448e-e3bc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/TP/RB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1640994,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1227082,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA SIEDMIU WOLIER ZEWNĘTRZNYCH
W BUDYNKU PTASZARNI NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

Zakres projektowanych robót obejmuje następujące elementy:
1) budowa siedmiu nowych wolier zewnętrznych A, B, C, D, E, F i G wraz z wyposażeniem do potrzeb hodowlanych;
2) wykonanie nowej pergoli przejściowej przy wolierach od strony stawu;
3) zmiana zagospodarowania terenu wraz z nawierzchnią i geometrią części ciągów
pieszych i terenów zieleni;
4) wykonanie czterech nowych pergoli przy wolierach zewnętrznych;
5) rozbudowa instalacji kanalizacji deszczowej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem koszy rozsączających

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej niżej wymienione załączniki do SWZ:
1) Mapa z podziałem na zadania z zastrzeżeniem, że przedmiotem niniejszego postępowania jest zadanie 1- Woliery i Pergole, natomiast zadanie drugie zostanie udzielone
w odrębnym postępowaniu – ZAŁĄCZNIK NR 1
2) Projekt budowlany - ZAŁĄCZNIK NR 2
3) Projekt wykonawczy – ZAŁĄCZNIK NR 3
4) Specyfikacje techniczne (STWiOR) ZAŁĄCZNIK NR 4
5) Przedmiar robót (tylko pomocniczo) – ZAŁĄCZNIK NR 5
6) Decyzja nr 3032/2017 z 12.06.2017 Prezydenta Wrocławia zatwierdzająca projekt budowany i udzielająca pozwolenia na budowę, obejmującego przebudowę i remont budynku Ptaszarni wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie ZOO Wrocław Sp. z o.o. zmienionej decyzją Nr 1072/2019 z 15.03.2019 oraz zmienionej decyzją nr 2676/2020 z dnia 10.07.2020 r. – Załączniki 6-8 oraz w projekt umowy – załącznik nr 9

4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach
o których mowa w art. 95 Pzp określone są w § 10 projektu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39370000-6 - Instalacje wodne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2084850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2084850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2084850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLIDO INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360232467

7.3.3) Ulica: Okulickiego

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 51-216

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2084850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.