Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00126077/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace w zakresie remontu dróg, przepustów i wykonywania odwodnień na terenie gminy Międzylesie w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace w zakresie remontu dróg, przepustów i wykonywania odwodnień na terenie gminy Międzylesie w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d141907b-b6e0-47f2-b2c0-dcc51e21fb00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048505/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Prace w zakresie remontu dróg, przepustów i wykonywania odwodnień na terenie gminy Międzylesie w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie remontu dróg, przepustów i wykonywania odwodnień sprzętem
mechanicznym (koparko-ładowarką, mini-koparką, samochodem ciężarowym – wywrotką) na terenie gminy Międzylesie w
roku 2025 obejmujące:
a) Prace koparko-ładowarką przy utwardzeniu dróg gruntowych i transportu rolnego (korytowanie, profilowanie drogi,
plantowanie kruszywa, załadunek ziemi)
b) Prace koparko-ładowarką przy remontach przepustów (rozkopanie przepustu, załadunek ziemi, zasypanie przepustu)
c) Mechaniczne kopanie rowów, wykonywanie odwodnieni, skarpowanie mini-koparką
d) Likwidacja ubytków w nawierzchniach bitumicznych mieszankami asfaltowymi
e) Wywóz ziemi i transport kruszywa samochodem ciężarowym.
2. Wykonawca w formularzu ofertowym wykazuje koszt roboczogodziny pracy koparko-ładowarki, mechanicznego kopania
rowów oraz koszt transportu 1 km, natomiast koszty materiałów i koszty robocizny zostaną każdorazowo określone w
zleceniach na podstawie kosztorysów.
3. Przystąpienie do ww. prac nastąpi w ciągu 24 godzin od chwili przekazania Wykonawcy zlecenia.
4. Przy wszystkich ww. pracach wykonawca będzie stosował materiały posiadające atesty oraz deklaracje zgodności.
5. Zamawiający we własnym zakresie dostarcza tłuczeń i niesort niezbędny do utwardzania dróg i przepustów.
6. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym tj. projektem
organizacji ruchu.
7. Baza wykonawcy powinna być zlokalizowana na terenie Gminy Międzylesie.
8. Roboty należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004
r. – o wyrobach budowlanych, oraz obowiązującymi Polskimi Normami Budowlanymi.
9. Roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający dojazd do posesji mieszkańcom i służbom miejskim.
10. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia we własnym zakresie organizacji ruchu i zabezpieczenia
robót na czas remontu.
11. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie robót następować będzie na podstawie protokołu odbioru.
12. Na wykonane ww. prace, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy, od dnia podpisania
protokołu odbioru.
PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na
tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOSTAR" Usługi Koparko - Ładowarką Jacek Łysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-136-91-11
7.3.3) Ulica: Szklarnia 43A
7.3.4) Miejscowość: Szklarnia
7.3.5) Kod pocztowy: 57-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOSTAR" USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ Jacek Łysiak
jakie przetargi wygrała firma
"KOSTAR" USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ Jacek Łysiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
- "Przebudowa ujęcia wody "Jeziorko" na potoku Kamieńczyk w Międzylesiu" w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja ujęć wody w Długopolu Górnym, Goworowie i Międzylesiu"
- Likwidacja skutków powodzi- remont trzech mostów
- Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu - 2 etap
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.