Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088062/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00094054/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe, stałe świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości
i porządku w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w części administrowanej przez Łódzki Ośrodek Geodezji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 422726806
1.5.8.) Numer faksu: +48 422726800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.log.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe, stałe świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystościi porządku w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w części administrowanej przez Łódzki Ośrodek Geodezji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980335b6-d020-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009133/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Kompleksowe (stałe) świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w budynku przy ul. Traugutta 21/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 177216,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100324,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe, stałe świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, w części administrowanej przez Łódzki Ośrodek Geodezji oraz na terenach zewnętrznych w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i dostawą środków higienicznych. Usługi sprzątania będą wykonywane w budynku biurowym oraz na terenach zewnętrznych przy budynku biurowym zarządzanym i administrowanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 oraz 1a) i 1b) do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106254,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315342,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106254,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMSA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242875791
7.3.3) Ulica: Blokowa 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-641
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106254,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena wsparcia w ramach OPXII "Pomoc techniczna" i OPXIV "Pomoc techniczna REACT-EU" RPO WŁ 2014-2020
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Wykonanie usług interwencyjnych, mających na celu redukcję i utylizację zwierzyny łownej
- DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW I TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 184, PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 231 W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - BUDYNKI A, B
- MZŻ.262.10.2025.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie SP w Ostrzeszowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Łasku i OUK w Pabianicach / 2025
- Utrzymanie czystości w bud. biurowo-lab. Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metali Nieżelaznych w Poznaniu oraz w Wierzenicy od 1.09.25 r. do 31.08.26 r.
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego terenu wewnętrznego pomieszczeń biurowych Jednostki Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - Punkty Obsługi Mieszkańców...
- Wykonanie usługi utrzymania czystości i porządku w nieruchomościach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.