Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102041/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa twardościomierza stacjonarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczork@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa twardościomierza stacjonarnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8addd1c-da44-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/137/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129675,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Uniwersalny twardościomierz do pomiarów metodami Vickersa, Knoopa oraz Brinella - 1szt.
Specyfikacja:
- zintegrowany cyfrowy pomiar odcisku za pomocą kamery 10MPix
-manualny rewolwer 3 stanowiskowy (1 gniazdo z wgłębnikiem Vickersa, 2 gniazda dla obiektywów 10x oraz 50x)
- minimalny zakres obciążeń od 10 gf do 62,5 kgf
- automatyczna zmiana obciążenia badawczego
- głębokość przestrzeni roboczej co najmniej 150 mm; wysokość co najmniej 240 mm
- głowica pomiarowa zmotoryzowana w osi Z o przesuwie co najmniej 250 mm z 3-pozycjnym rewolwerem; pozycjonowanie głowicy z prędkością maksymalną co najmniej 20 mm/s
- optyczny układ pomiarowy wyposażony w kamerę cyfrową o rozdzielczości co najmniej 10 MPix łącznie z 3-stopniowym zoomem cyfrowym oraz podświetleniem LED
- wgłębnik Vickersa z certyfikatem wzorcowania
- obiektywy 10x oraz 50x
- ręczny stolik krzyżowy o przesuwie 25 x 25 mm z cyfrowymi śrubami mikrometrycznymi o rozdzielczości 0,001 mm
- oprogramowanie do analizy odcisku zgodnie z metodami Vickersa, Knoopa oraz Brinella
- automatyczne ustawianie jasności oraz kontrastu
- moduł programowy do tworzenia ręcznych rozkładów twardości
- eksport danych do formatów PDF, MS Excel, XML, CSV
- sprzęt komputerowy do obsługi twardościomierza:
- -procesor minimum 8 rdzeniowy/ 8 wątków, o wydajności nie mniejszej niż 13430 pkt. wg PassMark CPU Mark
- pamięć 16 GB DDR4 RAM-2666 MHz DIMM
- dysk 512 GB SSD M.2 2280 PCIe NVMe TLC SSD
- dodatkowy dysk 2 TB 7200 SATA
- napęd DVD
- 2x Gigabit Ethernet
- 1x RS232
- klawiatura Slim USB, mysz USB
- I-Instalacja: Windows 10 Pro 64bit lub równoważny
- monitor LCD 27"
- uruchomienie, szkolenie w siedzibie użytkownika
Przez równoważny system operacyjny Zamawiający rozumie system operacyjny posiadający funkcje:
- udostępnianie plików i drukarek w sieci domowej
- szybki dostęp do ulubionych plików, witryn www i dokumentów
- szybka wyszukiwarka plików
- pełna obsługa architektury 64 - bitowej
- rozbudowane narzędzia administracyjne
- możliwość tworzenia kont użytkowników
- możliwość personalizacji wyglądu systemu za pomocą kompozycji oraz gadżetów
- wbudowana ochrona przed oprogramowaniem szpiegującym i innym złośliwym oprogramowaniem
- nawiązywanie bezpiecznego połączenia z sieciami firmowymi,
- narzędzie do uruchamiania aplikacji niekompatybilnych z bieżącym systemem operacyjnym
- współpraca w domenie
- rozbudowane opcje automatycznych kopi zapasowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPECTA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103905
7.3.3) Ulica: BARBÓRKI 8
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





