eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w ramach projektu partnerskiego "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w ramach projektu partnerskiego "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w ramach projektu partnerskiego "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66403c3c-c53f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi w ramach projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka w tym w obszarze rewitalizacji".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji” (nr pr.RPKP.09.02.01-04-0039/19) w ramach Regional. Progr. Operacyjnego Woj. Kuj.– Pom. na lata 2014 – 2020 (Oś Prior. 9 Solidarne społ., 9.2 Włączenie społ., 9.2.1 Aktywne włączenie społ.) przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Inicjatyw Społ.– Ekonom. „SUKCES” we Włocławku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I:
a) Diagnoza psychologiczna rodzica (10 godzin: 1h x 10 uczestników warsztatów ), diagnoza będzie pierwszą formą wsparcia uczestnika warsztatów, mająca na celu określenie czynników i mechanizmów wpływających na powstawanie problemów czy trudności oraz ich źródeł. Diagnoza ma określać potrzeby w zakresie kształtowania umiejętności wychowawczych, rozpoznania czynników potrzebnych do dokonania zmiany, a także zaplanowania konkretnych kroków, które służą radzeniu sobie z sytuacją problemową, przez 1 godzinę diagnozy rozumie się 60 minut.
b) Indywidualne poradnictwo psychologiczne (40 godzin: 4h x 10 uczestników warsztatów): celem indywidualnego poradnictwa psychologicznego jest kształtowanie umiejętności wychowawczych i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów wychowawczych. Indywidualne poradnictwo psychologiczne ma przyczynić się do lepszej identyfikacji problemów wychowawczych, określić motywację do zmian oraz możliwości rozwiązań trudnych sytuacji. Indywidualne spotkania z psychologiem mają za zadanie wypracowanie planu wsparcia, mającego na celu poprawę funkcjonowania rodziny, przez 1 godzinę rozumie się 60 minut.
ZADANIE II: Grupowe wsparcie rodzica: 72h dla grupy 10 uczestników warsztatów: cel - wzmocnienie i zwiększenie kompetencji wychowawczych, nauka radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach interpersonalnych, jak i rodzinnych,przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, w ramach zajęć grupowych zaplanowano 72 godziny wsparcia dla grupy 10 osób, obejmującego:
- trening radzenia sobie ze stresem wychowawczym, kontroli emocji – 18h
- warsztaty podnoszenia umiejętności i kompetencji opiekuńczo-wychowawczych - 18h
- grupę samopomocową - 18h
- zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców - 18h
ZADANIE III:Podniesienie umiejętności wychowawczych - trening kreatywnego spędzania czasu wolnego – zajęcia grupowe - 18 h - 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, zajęcia grupowe dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, osoba prowadząca – terapeuta zajęciowy, przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, zajęcia powinny być dostosowane do wieku dzieci oraz powinny obejmować: pokazanie i zachęcenie uczestników warsztatów, jakie korzyści daje podjęcie takich form spędzania czasu jak: spacery, zabawy, zawody sportowe, biblioterapia, zajęcia w ogrodzie, zajęcia świetlicowe itp., promowanie pozytywnych wzorców spędzania czasu wolnego, rozwijanie zainteresowań i kształtowanie umiejętności aktywnej formy wypoczynku, promowanie aktywności sportowej (fizycznej) jako formy spędzania czasu wolnego, organizację zajęć rodzinnych/ aktywnego spędzania czasu wolnego z dziećmi, na terenie miasta Włocławek, w celu pokazania na przykładzie jak kreatywnie spędzać czas z rodziną i dziećmi.
ZADANIE IV :Podniesienie umiejętności wychowawczych – jednodniowy wyjazd rodzinny (termin od poniedziałku do piątku, zostanie ustalony z zamawiającym, po podpisaniu umowy), do wyboru dwie wycieczki:
a) wyjazd rodzinny do Torunia: Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1 opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego miejsca, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW dla uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa min. 200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki bilety wstępu na zwiedzanie wystaw w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy oraz uczestnictwo w warsztatach zorganizowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
lub
b) wyjazd rodzinny do Solca Kujawskiego:Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1 opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego miejsca, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW dla uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa min. 200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki bilety wstępu do Juraparku w Solcu Kujawskim obejmujące zwiedzanie parku z przewodnikiem oraz udział w warsztatach edukacyjnych.
ZADANIE V:Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w spotkaniu integracyjnym: termin od poniedziałku do piątku, czas trwania spotkania: min. 3 godziny zegarowe, dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni miejsce spotkania integracyjnego na świeżym powietrzu na terenie miasta Włocławek (np. park, boisko, teren zielony), uwzględniając warunki pogodowe, w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych takich jak deszcz, Wykonawca zapewni inny dogodny termin spotkania, organizator zapewni poczęstunek dla każdego uczestnika spotkania (owoce, kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka, ewentualnie zorganizuje ognisko, na którym zapewni kiełbasę, musztardę, ketchup, pieczywo itp. oraz kije do samodzielnego upieczenia kiełbasy, organizator zapewni animacje dla dzieci prowadzone przez animatora podczas spotkania
ZADANIE VI: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez wyjście do kina - 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni bilety wstępu do kina na repertuar familijny lub bajkę dla dzieci, dostosowaną do wieku dzieci
ZADANIE VII: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w warsztatach rodzinny portret - 10 uczestników projektu, czas trwania warsztatów: 4 godziny w jednym dniu, przez godzinę rozumie się 45 minut zajęć, osoba prowadząca: wizażysta, zakres warsztatów: wizaż z elementami higieny, program warsztatów musi być dostosowany do określonej grupy odbiorców i musi obejmować zajęcia, co najmniej w zakresie: poradnictwa w zakresie podstawowych zasad higieny, teoretyczne podstawy kształtowania wizerunku przyszłego pracownika, praktyczną naukę technik wykonywania makijażu, Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest dysponować, zapewnić oraz przygotować niezbędne materiały i narzędzia konieczne do właściwego przeprowadzenia warsztatów, każdy z uczestników warsztatów otrzyma komplet materiałów higieniczno-kosmetycznych, komplet materiałów powinien zawierać m.in. krem do rąk, dezodorant, żel do kąpieli, balsam do ciała, Wykonawca po zajęciach zorganizuje sesję fotograficzną dla uczestników warsztatów i ich bliskich, tj. dzieci, partnerów, członków rodziny - odrębną dla każdej z rodziny, wizażysta pomoże w przygotowaniu się do sesji fotograficznej uczestnikom warsztatów i ich bliskim, każdy z 10 uczestników otrzyma min. 2 wydrukowane zdjęcia w formacie 15x18cm
ZADANIE VIII: Podniesienie umiejętności wychowawczych - dwudniowy wyjazd terapeutyczny : 10 os. + 20 dzieci + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1 opiekun ze strony wykonawcy (może to być terapeuta zajęciowy realizujący podczas wycieczki zajęcia terapeutyczne), Wykonawca zapewni transport uczestnikom wycieczki do miejsca pobytu, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni zakwaterowanie, tj. 1 nocleg w pokojach 2,3 lub 4-osobowych -w jednym pokoju może zostać zakwaterowana 1 rodzina, odrębny 2-osobowy pokój dla opiekunów ze strony Zamawiającego i odrębny pokój dla opiekunów ze strony Wykonawcy, uczestnicy wycieczki powinni mieć możliwość skorzystania z infrastruktury obiektu noclegowego tj. plac/sala zabaw dla dzieci i/lub basen etc., Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla uczestników wycieczki: w pierwszym dniu 2 ciepłe posiłki: 2 daniowy obiad (zupa + drugie danie: kotlet, ziemniaki, surówka), kolacja (ciepły posiłek + kanapki), w drugim dniu 2 posiłki: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego i 2 daniowy obiad (zupa + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka), podczas pobytu wykonawca zrealizuje zajęcia terapeutyczne dla rodziców z dziećmi:

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

79961000-8 - Usługi fotograficzne

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena jest niższa o więcej niż 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania. Zamawiający działając na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wysokości zaoferowanej ceny. Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 maja 2022r. do godziny 10:00.
W związku z powyższym oferta została odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 przywołanej wyżej ustawy, zgodnie z którym odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.