Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2022 i 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2022 i 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9af76a0-9ec6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000323/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych budynków i lokali należących do KOWR OT Olsztyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078868/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.7.2022.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215931 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych odpowiednio: rocznych, pięcioletnich wraz z instalacją elektryczną i piorunochronną, rocznych gazowych oraz przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych i dymowych) lokali/budynków, będących w użytkowaniu KOWR OT Olsztyn (SZ: Morąg, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Korsze, Działdowo, Elbląg, Grabin, Olsztyn oraz Ełk, Bystry i Olecko) zgodnie z przepisami prawa ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Łączna ilość obiektów/lokali przewidzianych do kontroli znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie, zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351):
1) Okresowej rocznej kontroli, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynków/lokali i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych (także zestawu „kuchenka gazowa + butla”) oraz przewody kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe). W pomieszczeniach z zestawem „kuchenka gazowa + butla” – sprawdzić obecność kratki wentylacyjnej (ująć
w protokole).
2) Okresowej pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu estetyki wraz
z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie połączeń, osprzętu, zabezpieczeń od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji
i aparatów.
3) Jednorazowa kontrola roczna i okresowa stanu technicznego lokalu mieszkalnego winna być przeprowadzona możliwie analogicznie jak dla całego obiektu budowlanego.
4) Zakres badań technicznych kominów i przewodów/kanałów kominowych powinien obejmować:
a) badanie drożności i szczelności przewodów/kanałów kominowych,
b) badanie ciągu kominowego oraz prawidłowości podłączeń i wylotów,
c) badanie stanu technicznego kominów w części strychowej i ponad dachem
(w tym czap kominowych),
d) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia w/w kontroli, stanu technicznego: wyłazów, drabin i ław kominiarskich.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien także:
1) Sporządzić i przekazać zamawiającemu po 2 egzemplarze protokołów pokontrolnych,
2) W trakcie przeglądów należy dokonać sprawdzenia zaleceń z poprzedniej kontroli,
o ewentualnych nieprawidłowościach poinformować zamawiającego i koordynatora Sekcji Zamiejscowej (SZ).
5. Informacja dodatkowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Protokoły kontroli powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez najemcę lokalu lub koordynatora w przypadku pustostanu oraz sprawdzone przez zamawiającego.
2) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół zamawiającemu i koordynatorowi SZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w projektowanych postanowieniach umowy oraz w załącznikach do nich, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228364,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301596,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265595,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESTIM Piotr Bogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421866232
7.3.4) Miejscowość: Sząbruk
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265595,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Modernizacja systemów multimedialnych w Auli im. Prof. H. Janowskiego w budynku przy ul. Oczapowskiego 13
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji schładzającej pomieszczenia budynku 18G
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Piszu i Kętrzynie
- Remonty cząstkowe nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach DW adm. przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 4 części - postępowanie II
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie nakładek i remontów cząstkowych, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- ZPO.272.1.9.2025 postępowanie na usługę przeglądu urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kontroli okresowych rocznych i 5-letnich obiektów budowlanych będących w zasobie AMW OReg Olsztyn.
- Wykonanie 5 letniego przeglądu instalacji elektroenergetycznych w Hali Ergo Arena
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.