Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115612/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029-edycja 1 w Żłobku Samorządowym "Ludwiś" w Ludwinie, Ludwin Kolonia 20, 21-075 Ludwin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 51
1.5.2.) Miejscowość: Ludwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817570901
1.5.8.) Numer faksu: 817570028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ludwin@gminaludwin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaludwin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gminaludwin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029-edycja 1 w Żłobku Samorządowym "Ludwiś" w Ludwinie, Ludwin Kolonia 20, 21-075 Ludwin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcc885c-0bb7-409a-bc12-f07d1258ab43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072991/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch +
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 – Edycja 1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Za.271.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 871952,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia inwestycyjnego jest rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą użytkowania części budynku Zespołu Szkół r 1 w m. Ludwin Kolonia z przeznaczeniem na żłobek dla zadania pod nazwą „Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029-edycja 1 w Żłobku Samorządowym "Ludwiś" w Ludwinie, Ludwin Kolonia 20, 21-075 Ludwin”.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- rozbudowa i przebudowa budynku połączona ze zmianą sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych,
- budowa schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych,
- wykonanie utwardzenia terenu,
- uporządkowanie terenu i założenie trawnika
- budowa hydrantu zewnętrznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - zał. nr 5 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9 do SWZ oraz wzór umowy – zał. nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP-BUD Piotr Lemieszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123173003
7.3.3) Ulica: Biedronki 9/51
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-543
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Szczegółowy program Aktywny Maluch 222-2029 wraz ze zmianami dostępne są na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rodzina/maluch-2022-2029
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.