eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Wynajem autob. i aut. wraz z kierowcą-org. tran. dla pracowników UM w Namysłowie, przewóz dzieci na kolonie letnie oraz tran. kadry pedagogicznej zat. w jed. ośw. prowadzonych przez Gminę Namysłów.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem autob. i aut. wraz z kierowcą-org. tran. dla pracowników UM w Namysłowie, przewóz dzieci na kolonie letnie oraz tran. kadry pedagogicznej zat. w jed. ośw. prowadzonych przez Gminę Namysłów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem autob. i aut. wraz z kierowcą-org. tran. dla pracowników UM w Namysłowie, przewóz dzieci na kolonie letnie oraz tran. kadry pedagogicznej zat. w jed. ośw. prowadzonych przez Gminę Namysłów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b772de-c883-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 1) Przewóz uczniów na kol. letnie na terenie kraju w 2023 r. oraz trans. kadry pedag. zatr. w jed. ośw. prow. przez GN 2) Wynajem autob. i autok. wraz z kierowcą – org. tran. dla prac. UM w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2023.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31052,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą - organizacja transportu dla pracowników Urzędu Miejskiego w Namysłowie.
Zamówienie dotyczy:
1. Zorganizowania transportu dla pracowników Urzędu Miejskiego w Namysłowie z miejscowości Namysłów (miejsce wyjazdu zostanie ustalone po podpisaniu umowy) do miejsca docelowego Hotelu przy ul. Sarniej 21, 58-540 Karpacz w dniu 14.04.2023 r.
2. Zorganizowania transportu dla pracowników Urzędu Miejskiego w Namysłowie z obiektu Hotelu przy ul. Sarniej 21, 58-540 Karpacz do Namysłowa w dniu 16.04.2023 r.
3. Liczba osób: 28
4. Ilość km: ok. 390 km łącznie w obie strony.
5. Zamawiający nie zapewnia noclegu oraz wyżywienia dla kierowcy autobusu.
O przewidywanym przewozie osób oraz godzinach odjazdu i powrotu, Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przed terminem realizacji zamówienia. Pojazdy służące do przewozu osób muszą być klimatyzowane, oznakowane, ubezpieczone oraz muszą spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi posiadać możliwość natychmiastowego wprowadzenia autobusu zastępczego spełniającego w/w wymagania w taki sposób, by nie powodować opóźnień tj. maksymalnie do 30 minut od zgłoszenia zdarzenia. Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i posiadania mienia – w zakresie przewozu osób na terenie kraju. Ubezpieczenie musi posiadać szkodę na osobie. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1343, z późn. zm).
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 2987,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci na kolonie letnie na terenie kraju w 2023 r. oraz transportu kadry pedagogicznej zatrudnionej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Namysłów.
Zamówienie dotyczy dwóch zadań transportowych, tj.:
1) przewóz kadry pedagogicznej zatrudnionej w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Namysłów:
 szacowana ilość km do przejechania: 145 km
 cel podróży: Rezerwat Przyrody Komorzno, Lasowice Wielkie
 ilość środków transportu: 1 autokar do przewozu 35 osób
 termin wykonania usługi: 19.04.2023 r.
2) przewóz dzieci na kolonie letnie:
 szacowana ilość km do przejechania: 3.650 km,
 cel podróży: Gmina Bieliny (województwo świętokrzyskie, powiat kielecki),
 ilość środków transportu: 2 autokary do przewozu 50 osób każdy
 termin wykonania usługi:
 I turnus: 03.07.2023 r. - 09.07.2023 r., II turnus: 10.07.2023 r.- 16.07.2023 r.
W czasie dwóch turnusów kolonii wymagany jest stały pobyt kierowców wraz z autokarami, celem organizacji wycieczek i zajęć poza miejscem zakwaterowania. Organizator kolonii zapewnia nocleg wraz z wyżywieniem dla kierowców autokarów. Przewidziany został bezpłatny parking dla autokarów wyłącznie przy miejscu zakwaterowania kolonistów. Zagwarantowanie dwóch autokarów w trakcie trwania kolonii letniej, tj. w terminie od 03.07.2023 r. do 16.07.2023 r.
O przewidywanym przewozie osób oraz godzinach odjazdu i powrotu, Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przed terminem realizacji zamówienia. Pojazdy służące do przewozu osób muszą być klimatyzowane, oznakowane, ubezpieczone oraz muszą spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi posiadać możliwość natychmiastowego wprowadzenia autobusu zastępczego spełniającego w/w wymagania w taki sposób, by nie powodować opóźnień tj. maksymalnie do 30 minut od zgłoszenia zdarzenia. Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i posiadania mienia – w zakresie przewozu osób na terenie kraju. Ubezpieczenie musi posiadać szkodę na osobie. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1343, z późn. zm).
Uwaga !!!
Stawka za jeden km będzie liczona od wyjazdu autokaru z miejsca podstawienia w Namysłowie do miejsca docelowego (zostanie wskazane przez Zamawiającego pisemnie) i z powrotem. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 38065,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407, NIP: 7521383036

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-14 do 2023-04-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407, NIP: 7521383036

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-19 do 2023-07-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.