Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101182/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10585631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d095cc1-6b6b-412d-bb37-5a9c4363d646
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usługi realizacji szkoleń i warsztatów dla rodziców/kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz pracowników ośrodków adopcyjnych i instytucji współpracujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 49340,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40114,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wsparcie dziecka z FAS/FASD.1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Wsparcie dziecka z FAS/FASD.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 32 godziny dydaktyczne (4 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych), tj. 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie doskonalenie umiejętności rodziców adopcyjnych w zakresie wychowania i wspierania dziecka z FAS/FASD.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
− Charakterystyka dziecka z FAS/FASD;
− Funkcjonowanie dziecka z FAS/FASD w domu i w szkole oraz ułatwiające je strategie postępowania;
− Specyfika problemów edukacyjnych dzieci z FAS/FASD;
− Dieta dzieci z FAS/FASD;
− Czynniki chroniące dzieci z FAS/FASD przed wystąpieniem zaburzeń wtórnych;
− Potencjalne zasoby dzieci z FAS/FASD;
− Efektywne metody wykorzystywane w pracy z dziećmi z FAS/FASD.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera/ Trenerki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9909,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Nastolatek w kryzysie.1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Nastolatek w kryzysie.
2) Grupa docelowa: rodzice adopcyjni dzieci w wieku od 11 do 18 lat zamieszkujący na terenie województwa śląskiego – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób – 1 grupa.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy)
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie przybliżenie rodzicom adopcyjny wiedzy na temat kryzysów psychicznych u nastolatków oraz autoagresji, a także rozwijanie ich umiejętności wychowawczych w zakresie wspierania dziecka.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
Kryzysy rozwojowe wieku nastoletniego;
Jak rozpoznać kryzys psychiczny u nastolatka?
Rodzaje i formy autoagresji;
Zachowania autoagresywne jako forma regulacji emocji;
Ocena ryzyka związanego z zachowaniami autoagresywnymi;
Strategie reagowania na zachowania autoagresywne u dziecka.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w Katowicach, w sali szkoleniowej zapewnionej przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
Spotkania będą odbywały się w soboty między godziną 08:30 a 15:30.
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową oraz catering w postaci zimnej płyty dla uczestników i Trenera/ Trenerki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4901,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Coaching w pracy z rodziną.1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Coaching w pracy z rodziną.
2) Grupa docelowa: przedstawiciele podmiotów zaangażowanych w proces adopcji, w tym pracownicy ośrodków adopcyjnych, koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej oraz asystenci rodziny – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 32 osoby, tj. 2 grupy po maksymalnie 16 osób każda.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 48 godzin dydaktycznych (6 dni szkoleniowych x 8 godzin dydaktycznych), tj. 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy) dla każdej z 2 grup szkoleniowych.
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie zaprezentowanie uczestnikom zasad i narzędzi coachingowych oraz możliwości ich zastosowania w systemie wsparcia rodziny.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
Coaching – podstawowe zasady i modele pracy w coachingu;
Narzędzia pracy coacha;
Zastosowanie coachingu w systemie wsparcia rodziny;
Modele pracy z rodzinami;
Coaching rodzinny a systemowe ujęcie rodziny;
Struktura procesu coachingowego w pracy z rodziną;
Obszary pracy coachingowej;
Diagnoza potrzeb rodziny;
Efektywne wyznaczanie celów;
Narzędzia i techniki wykorzystywane w coachingu rodzinnym;
Wspomaganie procesu zmiany;
Praca na zasobach;
Praca z oporem;
Coaching rodzinny w praktyce.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w hotelu zlokalizowany na terenie Ustronia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
Warsztaty będą odbywały się od poniedziałku do piątku – w trzy następujące po sobie dni robocze, między 10:00 a 18:00 - 1 dzień warsztatu, między 09:00 a 17:00 – 2 dzień warsztatu oraz między 08:00 a 15:30 – 3 dzień warsztaty. Szczegółowy rozkład godzinowy zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcom pod podpisaniu umowy.
Zamawiający zapewnia 2 noclegi oraz wyżywienie dla uczestników i dla Trenera/Trenerki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15344,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Terapeutyczna praca z ciałem.1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatu pn. Terapeutyczna praca z ciałem.
2) Grupa docelowa: przedstawiciele podmiotów zaangażowanych w proces adopcji, w tym pracownicy ośrodków adopcyjnych, rodziny zastępcze, koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej oraz asystenci rodziny – za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób, tj. 1 grupa szkoleniowa.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe x 8 godzin dydaktycznych każdy).
5) Cel warsztatu: celem warsztatu będzie przybliżenie uczestnikom metod i technik pracy z ciałem, a także możliwości ich wykorzystania w pracy z dziećmi i osobami dorosłymi po doświadczeniu traumy i z trudnościami w regulacji emocji.
6) Minimalny zakres merytoryczny:
Autonomiczny układ nerwowy i metody jego regulacji;
Ciało jako nośnik emocji;
Wpływ traumy i chronicznego stresu na ciało;
Bariery w pracy z ciałem oraz sposoby ich przezwyciężania;
Rozwijanie inteligencji somatycznej;
Techniki relaksacyjne;
Trening somatyczny;
Wykorzystanie technik relaksacyjnych i ćwiczeń somatycznych w pracy z dziećmi, w tym dziećmi po doświadczeniu traumy;
Wykorzystanie technik relaksacyjnych i ćwiczeń somatycznych w pracy z osobami dorosłymi.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny warsztatu. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu spotkań oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
7) Miejsce realizacji: warsztaty zostaną przeprowadzone w hotelu zlokalizowany na terenie Ustronia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) Dodatkowe informacje:
Warsztaty mają obejmować ćwiczenia praktyczne z zastosowania wybranych technik pracy z ciałem.
Warsztaty będą odbywały się od poniedziałku do piątku – w trzy następujące po sobie dni robocze, między 10:00 a 18:00 - 1 dzień warsztatu, między 09:00 a 17:00 – 2 dzień warsztatu oraz między 08:00 a 15:30 – 3 dzień warsztaty. Szczegółowy rozkład godzinowy zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcom pod podpisaniu umowy.
Zamawiający zapewnia 2 noclegi oraz wyżywienie dla uczestników i dla Trenera/Trenerki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sonia Jarzombek - Ziemiańska Centrum Terapeutyczno-Szkoleniowe Neurozdrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262698298
7.3.3) Ulica: Kadetów 18
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3824 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3824 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.3) Ulica: Stoczek 9
7.3.4) Miejscowość: Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3824 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11472 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11472 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.3) Ulica: Stoczek 9
7.3.4) Miejscowość: Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11472 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7152 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sonia Jarzombek-Ziemiańska Centrum Terapeutyczno - Szkoleniowe Neurozdrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262698298
7.3.3) Ulica: Kadetów 18
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - PRODUKTY MLECZARSKIE
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- "Dostawa samochodów osobowych dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Usługi doradcze realizowane w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ - 2
- Dostawa kompresora śrubowego do Modelarni
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych oraz biogazowni rolniczych
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.