Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145293/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943409100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a071a00a-e6af-4a03-a5aa-f906d32132fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a071a00a-e6af-4a03-a5aa-f906d32132fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Dostawa wraz z montażem systemu płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.3.2025.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544697 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. Dostawę wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet, który będzie realizował kontrolę dostępu:
- w szalecie przy Al. Armii Krajowej (przejście podziemne) za pomocą 2 bramek obrotowych trójramiennych typu tripod usytuowanych przy wejściu do pomieszczeń wc damskiego i wc męskiego oraz automatu pobierającego opłatę, który zwalnia drzwi do pomieszczenia toalety dla osób niepełnosprawnych,
- w szalecie przy Rynku Staromiejskim 14 - na poziomie - 1 (minus 1) za pomocą 2 bramek obrotowych trójramiennych typu tripod usytuowanych przy wejściu do pomieszczeń wc damskiego i wc męskiego oraz oraz automatu pobierającego opłatę, który zwalnia drzwi do pomieszczenia toalety dla osób niepełnosprawnych,
- w szalecie przy ul. ks. bp. Cz. Domina - za pomocą automatów pobierających opłatę (1 automat w każdej toalecie), który zwalnia drzwi, po wniesieniu opłaty, do pomieszczeń wc damskiego, męskiego i toalety dla niepełnosprawnych.
- szalet przy ul. Młyńskiej - za pomocą automatów pobierających opłatę (1 automat w każdej toalecie), który zwalnia drzwi, po wniesieniu opłaty, do pomieszczeń wc damskiego, męskiego i toalety dla niepełnosprawnych.
- w szalecie przy ul. Połtawskiej - wymiana istniejącego systemu poboru opłat (gotówkowy – bilon) na samoobsługowy automat do obsługi i poboru opłat za wejście do toalety umożliwiający płatności gotówkowe oraz bezgotówkowe kartą oraz płatność NFC za pomocą telefonów komórkowych;
• Przez dostawę strony rozumieją dostawę uregulowaną w art. 605 i następnych Kodeksu cywilnego.
2.Obsługę szaletów miejskich zlokalizowanych w Koszalinie, przy ulicy:
a) Młyńskiej,
b) Połtawskiej,
c) Alei Armii Krajowej, ( przejście podziemne)
d) Rynek Staromiejski 14
e) Księdza Biskupa Czesława Domina
i swym zakresem obejmuje w szczególności:
1) do czasu montażu urządzeń zapewnienie na terenie każdego szaletu co najmniej jednej osoby do obsługi, która będzie utrzymywała porządek przed szaletem oraz wewnątrz szaletu
2) Po montażu urządzeń w poszczególnych szaletach zapewnienia właściwej obsługi szaletów w zakresie utrzymania porządku i czystości przed szaletem oraz wewnątrz;
3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia otwarcia szaletów w trakcie trwania Umowy:
a) w okresie od dnia 01 kwietnia do 31 października:
- od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 18:00;
b) w okresie od dnia 01 listopada do 31 marca:
- od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 16:00;
c) wydłużenie godzin otwarcia szaletu znajdującego się w rejonie organizowanych imprez plenerowych nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego, bez naliczania dodatkowego wynagrodzenia,
d) na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość otwarcia szaletów poza wskazanymi powyżej godzinami (wydłużenie godzin pracy) bez prawa do zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia,
e) Wykonawca zobowiązany jest do zamykania szaletów po wskazanych powyżej godzinach;
4) Wykonawca jest zobowiązany wyposażenia ich w środki i sprzęt do utrzymania czystości w tym środki do dezynfekcji oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, mydło w płynie niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy. Wywóz śmieci należy wykonywać na koszt własny;
5) Wykonywania Przedmiotu Umowy należycie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników szaletów
6) Użytkowania szaletów z należytą starannością, zgodnie z ich przeznaczeniem;
7) Dbanie o wygląd estetyczny lokalu oraz codzienne utrzymanie czystości pomieszczeń i urządzeń sanitarnych zgodnie z formularzem kontroli szaletu, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
8) Rozliczanie wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z Umową.
9) Wykonanie Przedmiot Umowy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi oraz sanitarno epidemiologicznymi.
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i Załączniku nr 2 do Umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
45215500-2 - Toalety publiczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greblok spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521275015
7.3.3) Ulica: Plac Kaszubski 8/311
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-350
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace konserwatorskie, nadzór nad wykonywaniem zamówienia w zakresie obsługi toalet przez cały okres realizacji zamówienia
Tomasz Baluta Firma Handlowo Usługowa "Monika"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2028-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku administracyjnym RDW w Chojnie
- Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI - kładka nad przekopem jeziora Kopań
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.