eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu "Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku""

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060708614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żytnia

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818651297

1.5.8.) Numer faksu: 818651297

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@mechanikryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mechanikryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsz1.nbip.pl/zsz1/?id=92

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50aebd64-b94a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118059/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ1.EFS.01.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - „Wyposażenie dla uczniów branży informatycznej”
 Patch panel 48 – port – 4 szt.
 Pamięć USB 32GB – 10 szt.
 Router – 16 szt.
 Dysk wewnętrzny – 8 szt.
 Patchcord – 24 szt.
 Patchcord – 4 szt.
 Stacja dokująca HDD – 10 szt.
 Mysz komputerowa – 50 szt.
 Klawiatura – 50 szt.
 Podkładka pod mysz – 50 szt.
 Drukarka – 3 szt.
 Pamięć USB 128GB – 10 szt.
 Listwa przepięciowa – 10 szt.
 Kabel Display Port – 10 szt.
 Tablet graficzny – 2 szt.
 Wentylator – 1 szt.
 Papier xero – 3 szt.
 Projektor – 3 szt.
 Patch panel 24-port – 2 szt.
 Router – 5 szt.
 Router – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - Wyposażenie dla uczniów branży mechanicznej”
 Urządzenie rozruchowe – 1 szt.
 Szlifierka – 2 szt.
 Szlifierka – 3 szt.
 Frezy – 3 szt.
 Szlifierka – 5 szt.
 Tarcza – 100 szt.
 Tarcza – 100 szt.
 Tarcza – 100 szt.
 Tarcza – 100 szt.
 Tarcza – 10 szt.
 Szlifierka – 1 szt.
 Szlifierka – 2 szt.
 Szlifierka – 1 szt.
 Szlifierka – 1 szt.
 Szlifierka – 2 szt.
 Wiertarka – 2 szt.
 Nitownica – 2 szt.
 Trzpień – 2 szt.
 Podstawa magnetyczna – 2 szt.
 Zbieracz wiórów – 3 szt.
 Zestaw gwinciarski – 2 szt.
 Zestaw gwinciarski – 1 szt.
 Zestaw gwinciarski – 1 szt.
 Noże – 1 szt.
 Wytaczadło – 1 szt.
 Trzpień – 1 szt.
 Gwintowniki – 1 szt.
 Pogłębiacz – 1 szt.
 Frezy – 1 szt.
 Stalka – 5 szt.
 Nóż oprawkowy – 2 szt.
 Moletka – 1 szt.
 Moletka – 1 szt.
 Oprawka – 1 szt.
 Klucz – 1 szt.
 Uchwyt – 2 szt.
 Tuleja – 1 szt.
 Nóż tokarski – 5 szt.
 Nóż tokarski – 5 szt.
 Nóż tokarski – 2 szt.
 Płytka noża – 10 szt.
 Kieł tokarski – 1 szt.
 Uchwyt – 1 szt.
 Trzpień – 1 szt.
 Frezy – 1 szt.
 Frezy – 1 szt.
 Wykrętaki – 2 szt.
 Grzebień – 1 szt.
 Gwintowniki – 1 szt.
 Kątownik – 1 szt.
 Pilnik – 5 szt.
 Pilnik – 5 szt.
 Pilnik – 5 szt.
 Brzeszczot – 50 szt.
 Mikrometr – 1 szt.
 Suwmiarka – 5 szt.
 Zestaw montażowy – 1 szt.
 Zestaw naprawczy – 1 szt.
 Zestaw montażowy – 1 szt.
 Wkrętak – 3 szt.
 Wkrętak – 3 szt.
 Szlifierka – 1 szt.
 Szlifierka – 1 szt.
 Przecinak – 2 szt.
 Klucz – 1 szt.
 Klucz – 10 szt.
 Klucz – 10 szt.
 Klucz – 5 szt.
 Klucz – 5 szt.
 Wkrętaki – 2 szt.
 Miara -10 szt.
 Szczypce – 5 szt.
 Nożyk – 10 szt.
 Ostrza – 10 szt.
 Klucze – 10 szt.
 Klucze – 10 szt.
 Klucze – 1 szt.
 Klucze – 1 szt.
 Lakier – 15 szt.
 Tester – 5 szt.
 Ciężarki – 1 szt.
 Opaski – 1 szt.
 Klucz – 1 szt.
 Opaski – 10 szt.
 Szczypce – 5 szt.
 Zestaw – 1 szt.
 Zestaw kluczy – 1 szt.
 Zestaw kluczy – 1 szt.
 Rurki – 2 szt.
 Rurki – 2 szt.
 Palnik – 2 szt.
 Szczotki – 1 szt.
 Blokada – 1 szt.
 Zestaw narzędzi – 2 szt.
 Kosmetyki – 2 szt.
 Oringi – 1 szt.
 Tester – 1 szt.
 Bity – 2 szt.
 Smar – 5 szt.
 Żarówki – 1 szt.
 Lampa – 5 szt.
 Odkurzacz – 1 szt.
 Spawarka – 2 szt.
 Filtr – 1 szt.
 Filtr – 1 szt.
 Filtr – 1 szt.
 Olej – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - „Wyposażenie dla uczniów branży fryzjerskiej”
 Nożyczki – 4 szt.
 Falownica – 4 szt.
 Szczotka – 4 szt.
 Peleryna – 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24976,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42938,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24976,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430224637

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24976,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35507,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47636,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35434,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146456770

7.3.3) Ulica: Dębowa

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35434,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2381,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931948630

7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-128

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2381,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.