Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143173/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZ BISKUPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Biskupi
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kazimierz-biskupi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a32b0af8-0697-4a10-98df-d01001a870ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017881/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INR.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz (dowóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych.
2. Zakres zamówienia:
1.1. Przewozem objętych będzie: ok. 13 dzieci niepełnosprawnych, w tym 2 poruszających się na wózku inwalidzkim .
1.2. Dzienny przewóz dzieci 2 busami z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok 260 kilometrów.
1.3. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom.
1.4. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia zawarcia umowy do 31.08.2025r.
1.5. Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.
1.6. Wykonawca ustali z Zamawiającym optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły/ośrodka w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Harmonogram ten musi zawierać: szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godziny przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów, dyrektorów szkół oraz dla Zamawiającego.
1.7. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia w związku z tym może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły/ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów.
1.8. W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia 2 specjalistyczne samochody dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. W czasie przejazdu Wykonawca zapewni w każdym samochodzie opiekę.
1.9. Dowóz dzieci niepełnosprawnych będzie uzgadniany z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu przetargowym. Szczegółowy harmonogram dowozu dziecka z domu do szkoły i ze szkoły do domu będzie ustalony z Zamawiającym. Dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru.
1.10. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym,
1.11. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagają dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć,
b) dzieci ze szkoły powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy,
c) środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Pojazd do przewozu dziecina wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”,
d) Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające uprawnienia do przewozu osób tj. aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji,
e) Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a także dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia,
f) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy,
g) Wykonawca w razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających mu świadczenie usług (np. awaria, zatrzymanie pojazdu ) objętych niniejszą umową we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o standardzie nie gorszym niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi,
h) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
1.12. W przypadku uszkodzenia lub awarii busa, maksymalny, dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 45 minut. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o standardzie nie gorszym niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu będą świadczyć usługi. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
1.13. Wykonawca w celu należytej realizacji umowy posiada pojazd, które muszą spełniać następujące wymagania:
a) pojazdy do przewozu osób na wózkach muszą być odpowiednio dostosowane, wyposażone w pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku,
c) sprawny technicznie i ubezpieczony - aktualne i ważne przez cały okres umowy badanie techniczne pojazdów, polisa OC i NW (w przypadku gdy ważność tych badań i okresu polisy wygasa przed terminem, na który została zawarta umowa Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 7 dni przed upływem ważności przedstawić Zamawiającemu nowe dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań technicznych i ubezpieczenia).
1.14. Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość i należyty stan pojazdów zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Zamawiający jest uprawniony do kontroli czystości i należytego stanu pojazdów.
1.15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie do 14 dni od rozpoczęcia realizacji umowy:
a) wykaz pojazdów, przy pomocy których będzie wykonywał umowę wraz z wykazem zawierającym informację o pojazdach potwierdzających spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego oraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie tych pojazdów do ruchu oraz kserokopią dowodów rejestracyjnych, polisy OC i NW,
b) wykaz osób (kierowca, opiekun) wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych osób do wykonywania czynności kierowcy zawodowego i numerami telefonów do ww. osób,
c) zezwolenia na wykonywanie przewozów dzieci niepełnosprawnych na wskazanych trasach oraz inne niezbędne uzgodnienia.
1.18. Zamawiający zezwala na dokonanie zmiany pojazdu przeznaczonego do realizacji umowy.
Zmiana jest dopuszczalna jeżeli pojazd zamienny będzie spełniać wymagania określone w SWZ oraz posiadać cechy nie gorsze niż te określone w SWZ. Zmiana pojazdu jest dopuszczalna pod warunkiem dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni od dokonania ww. zmiany dokumentów dotyczących tego pojazdu, a o którym mowa w ust. 16 lit. a). Każda zmiana wymaga zgody Zamawiającego.
1.17. Zamawiający zezwala na dokonanie zmiany osób (kierowca, opiekun) wskazanych do realizacji umowy. Zmiana osób jest dopuszczalna pod warunkiem dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni od dokonania ww. zmiany dokumentów dotyczących tej osoby, a o których mowa w ust. 16 lit. b). Każda zmiana wymaga zgody Zamawiającego.
1.18. Zamawiający wymaga by osoba sprawująca opiekę nad dziećmi oraz kierowca, zostały przez wykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie z wymaganiami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83015,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83015,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83015,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe EURO-BUS Andrzej Krysztofowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650011566
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 47a
7.3.4) Miejscowość: Kleczew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-540
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Krysztofowicz Usługi Transportowe EUROBUS
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Krysztofowicz Usługi Transportowe EUROBUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83015,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI KAZIMIERZ BISKUPI
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowo-turystycznego w Parku w Kazimierzu Biskupim
- Zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie gminy Kazimierz Biskupi"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kazimierz Biskupi"
więcej: przetargi KAZIMIERZ BISKUPI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.