eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umw, https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b1722f-b99f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016111/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Program bezpłatnej sterylizacji lub kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2023/BWB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 1 – Leśnica, Pracze Odrzańskie, Maślice, Pilczyce – Kozanów – Popowice Północne, Gądów – Popowice Południowe, Kuźniki, Żerniki, Jerzmanowo – Jarnołtów – Strachowice – Osiniec.
3. 4. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 2 – Osobowice – Rędzin, Świniary, Lipa Piotrowska, Widawa, Karłowice – Różanka, Polanowice – Poświętne – Ligota, Sołtysowice, Pawłowice, Psie Pole – Zawidawie, Kowale.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg nr 3 - Zacisze – Zalesie – Szczytniki, Przedmieście Oławskie, Biskupin – Sepolno – Dąbie – Bartoszowice, Księże, Stachocin – Swojczyce – Wojnów, Tarnogaj, Brochów, Bieńkowice.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 4 – Nowy Dwór, Muchobór Wielki, Muchobór Mały, Grabiszyn – Grabiszynek, Oporów, Klecina, Krzyki – Partynice, Gajowice, Powstańców Śląskich, Borek, Huby, Gaj, Ołtaszyn, Wojszyce, Jagodno.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 5 - Szczepin, Kleczków, Nadodrze, Stare Miasto, Ołbin, pl. Grunwaldzki, Przedmieście Świdnickie.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-VET S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942735295

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia weterynaryjna Tomasz Tarkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991036723

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-VET S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942735295

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.