Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113971/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 14 099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45955d05-a44c-4f42-8220-350a4fcd5a841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45955d05-a44c-4f42-8220-350a4fcd5a84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089237/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Usprawnienie zarządzania ochroną przyrody ostoi Natura 2000 w Magurskim Parku Narodowym w oparciu o nowe systemy monitoringowe i aktualizację danych z terenu” numer projektu FENX.01.05-IW.01-0046/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-5/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260129,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy realizowana w ramach projektu pn. „Usprawnienie zarządzania ochroną przyrody ostoi Natura 2000 w Magurskim Parku Narodowym w oparciu o nowe systemy monitoringowe i aktualizację danych z terenu” numer projektu FENX.01.05-IW.01-0046/24 w ramach działania FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:Część 1. Zakup wraz z dostawą rejestratorów oraz oprogramowania umożliwiającego analizę plików dźwiękowych
1) Automatyczny polowy rejestrator szerokopasmowy – 65 kpl.
2) Stała licencja programu umożliwiającego analizę plików dźwiękowych i automatyczne rozpoznawanie gatunków nietoperzy na podstawie nagrań wokalizacji – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 240867,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy realizowana w ramach projektu pn. „Usprawnienie zarządzania ochroną przyrody ostoi Natura 2000 w Magurskim Parku Narodowym w oparciu o nowe systemy monitoringowe i aktualizację danych z terenu” numer projektu FENX.01.05-IW.01-0046/24 w ramach działania FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.Część 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania
1) Aparat kompaktowy wyposażony na stałe w obiektyw zmiennoogniskowy – 1 szt.
2) Kamera zespolona z gimbalem i wyposażona w bezprzewodowy mikrofon i niezbędne akcesoria - 1 szt.
3) Obudowa dysków twardych HDD– 1 szt.
4) Dysk twardy HDD do archiwizacji danych - 3 szt.
5) Oprogramowanie do edycji i postprodukcji plików dźwiękowych– 1 szt.
6) Laptop – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30233130-1 - Jednostki do przechowywania dysków magnetycznych
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 19262,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1300591,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Animal Sound Labs” Paweł Federowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982187925
7.3.3) Ulica: ul. Św. Wincentego 49/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-123
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wyprodukowanie płytek drukowanych do rejestratorów wraz z montażem niektórych elementów elektronicznych będzie powierzone jednej z firm krajowych lub zagranicznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ FEDEROWICZ "ANIMAL SOUND LABS"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ FEDEROWICZ "ANIMAL SOUND LABS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do dnia 28.02.2025 r., do godz. 11:00 w zakresie części 2 Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania, wpłynęły dwie oferty. Obydwie złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (to jest 22 863,00 zł), a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej złożonej oferty, w związku z czym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI KREMPNA
- "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Krempna".
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby sali wykładowej w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania
- Dostawa wyposażenia elektronicznego w ramach inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa Przedszkola nr 65 przy ul. Pancera 3
- Utworzenie minimuzeum "Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych i z aspektami transgranicznymi na podstawie istniejącej koncepcji
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia, rolet zewnętrznych, monitoringu i wymiana drzwi zewnętrznych
- Naprawa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu" wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej.
- "Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZST w Mikołowie, do ZSP w Ornontowicach oraz do ZSEiU w Łaziskach Górnych przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.