Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679966/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00034593/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00049419/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00058436/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908e41cb-c7f9-4161-b339-a35c89bfc07c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044511/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa budynku remizy OSP z pomieszczeniami garażowymi oraz socjalnymi (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Zagospodarowanie terenu pogórniczego poprzez budowę nowej siedziby OSP w Nowej Rudzie - Słupcu" współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej z pomieszczeniami garażowymi oraz pomieszczeniami socjalnymi w Nowej Rudzie – Słupcu.
Projektowany obiekt ma zwartą formę oraz skalę dopasowaną do architektury sąsiadującej zabudowy. Architektura budynku została opracowana jako współczesna, bez próby stylizacji, z wykorzystaniem prostych brył, wysokiej jakości materiałów wykończeniowych. Budynek jest niepodpiwniczony, posiada dwie kondygnacje, płaski dach kryty papą.
Pow. zabudowy: 326,31 m2 (7,75%)
Pow. użytkowa: 354,43 m2
Kubatura zabudowy: 1 746,99 m3
Długość: 21,21 m
Szerokość: 14,71 m
Wysokość obiektu: 7,30 m.n.p.t.
Liczba kondygnacji: hala garażowa – 1 kondygnacja, część administracyjno – socjalna – 2 kondygnacje.
Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i ciepłowniczą.
UWAGA:
• PRZYŁĄCZA NIE SĄ PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA
• Zamawiający w załączeniu udostępnia wszystkie pytania i odpowiedzi z unieważnionego postepowania nr ogłoszenia 2024/BZP 00560509/01 z dnia 2024-10-23. Odpowiedzi są wiążące dla przedmiotowego postepowania.
2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
3. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań i itd., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
4. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 7.
5. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
6. "Zagospodarowanie terenu pogórniczego poprzez budowę nowej siedziby OSP w Nowej Rudzie - Słupcu" współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2655000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312813,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2655000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARSZCZYK BUDOWNICTWO Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943192833
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARSZCZYK BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BARSZCZYK BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2655000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Ludwikowice Kłodzkie
- Odbudowa mostu na rzece Włodzica w m. Ludwikowice Kłodzkie w gminie Nowa Ruda, z dz. nr 81/2, do dz. nr 120/2
- "Remont 8 obiektów mostowych na terenie m. Nowa Ruda: (...)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń WC wraz z remontem instalacji sanitarnych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku siedziby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72"
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach realizacji zadania pn.: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka."
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- BUDOWA INSTALACJI I MAGAZYNU WODORU
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1355L w miejscowości Szczygły Dolne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.