Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00075551/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f42f6cf-97d2-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1982862,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia części A jest Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych remontowych w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie:- prac rozbiórkowych,
- wykonywania tynków i okładzin ściennych,
- wykonywania zabudów z płyt gipsowo-kartonowych i sufitów podwieszanych,
- wykonywania posadzek,
- wykonywania robót malarskich,
- wykonywania robót zewnętrznych i elewacyjnych,
- naprawy i wymiany elementów instalacji sanitarnych,
- naprawy i wymiany elementów instalacji elektrycznych.
2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z zał. nr 7.1 do SWZ (ceny jednostkowe - branża budowlana), z zał. nr 7.2 do SWZ (ceny jednostkowe - branża sanitarna) oraz z zał. nr 7.3 do SWZ (ceny jednostkowe - branża elektryczna i teletechniczna).
2) Ceny przedstawione przez Wykonawcę w zał. nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SWZ mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych - jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, sanitarna, elektryczna i teletechniczna, będących załącznikami nr 7.4, 7.5 i 7.6 do SWZ. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SWZ. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po przeprowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
3) W przypadku wykonywania zakresu prac nie ujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 7.4, 7.5 i 7.6 do SWZ. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
4) Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.
5) Do zgłoszenia Wykonawca dołączy:
- kosztorys powykonawczy,
- w przypadku ingerowania w istniejącą instalację elektryczną (naprawa): protokoły badań i pomiarów instalacji elektrycznej.
6) Po podpisaniu protokołu odbioru i zatwierdzeniu kosztorysu powykonawczego Wykonawca złoży fakturę w siedzibie Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW we Wrocławiu, przy ulicy Marcinkowskiego 2-6.
3. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji (min. 3 lata, maks. 5 lat) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, a na użyte materiały – gwarancji producenta, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wycenę przedmiotu zamówienia należy opracować na podstawie przedstawionej poniżej dokumentacji:
- Pozycji kosztorysowych (ceny jedn. - branża budowlana, ceny jedn. - branża sanitarna oraz ceny jedn. - branża elektryczna i teletechniczna) – zał. nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SWZ w formie elektronicznej,
- Zestawień składników cenotwórczych - ceny roboczogodziny i stawki narzutów: załączniki nr 7.4, 7.5 i 7.6 do SWZ.
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
- akceptacji podlegają materiały, co do zgodności z wymogami użytkowymi wg PN lub równoważnych;
- roboty podlegające zakryciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1617009,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia części B jest Wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie naprawy dachów w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie:- naprawy zniszczonych pokryć dachowych i uszkodzonych konstrukcji nośnych dachów,
- naprawy albo wymiany uszkodzonych rynien i rur spustowych oraz ich czyszczenia,
- naprawy uszkodzonych gzymsów, kominów i murów ogniowych wraz z tynkami,
- naprawy albo wymiany obróbek blacharskich,
- naprawy elementów instalacji odgromowej.
2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z zał. nr 8.1 do SWZ (ceny jednostkowe - branża budowlana), z zał. nr 8.2 do SWZ (ceny jednostkowe - branża elektryczna).
2) Ceny przedstawione przez Wykonawcę w zał. nr 8.1, 8.2 do SWZ mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych - jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna, będących załącznikami nr 8.3, 8.4 do SWZ. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 8.1, 8.2 do SWZ. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po przeprowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
3) W przypadku wykonywania zakresu prac nie ujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 8.3 i 8.4 do SWZ. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
4) Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.
5) Do zgłoszenia Wykonawca dołączy:
- kosztorys powykonawczy
- w przypadku ingerowania w istniejącą instalację elektryczną (naprawa): protokoły badań i pomiarów instalacji elektrycznej.
6) Po podpisaniu protokołu odbioru i zatwierdzeniu kosztorysu powykonawczego Wykonawca złoży fakturę w siedzibie Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW we Wrocławiu, przy ulicy Marcinkowskiego 2
3. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji (min. 2 lata, maks. 4 lata) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, a na użyte materiały – gwarancji producenta, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wycenę przedmiotu zamówienia należy opracować na podstawie przedstawionej poniżej dokumentacji:
- Pozycji kosztorysowych (ceny jedn. - branża budowlana, ceny jedn. - branża elektryczna) – zał. nr 8.1, 8.2 do SWZ w formie elektronicznej,
- Zestawień składników cenotwórczych - ceny roboczogodziny i stawki narzutów: załączniki
nr 8.3, 8.4 do SWZ.
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
- akceptacji podlegają materiały, co do zgodności z wymogami użytkowymi wg PN lub równoważnych;
- roboty podlegające zakryciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 365853,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31127,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43222,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31127,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAZ Budownictwo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8982210452
7.3.3) Ulica: Katowicka 12/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-022
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11765,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19204,08 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07240 "Oświetlenie dojść do Promenady Krzyckiej"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- "Zagospodarowanie Parku przy ul. Idzikowskiego - etap 1" realizowanego w ramach projektu UE oraz Budżetu Państwa ze środków krajowych
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MILICZU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.