eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KąkolewnicaPrzebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kakolewnica_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39af9053-2bc4-4f87-8555-292eead361d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079513/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Kąkolewnica"; Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego (typ projektu 1a-c,2a-c,3,4,5,6,7,8) Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja (przebudowa i remont) budynku starej Rządcówki (w chwili obecnej nie jest użytkowany). Inwestycja przewiduje umieszczenie w budynku funkcji kultury nauki i oświaty tj.: biblioteki gminnej.
W ramach realizacji zadania zostaną wykonane następujące rodzaje prac:
1) zabezpieczenie i oznakowanie terenu;
2) wykonanie wykopu od strony zewnętrznej budynku;
3) demontaż warstw posadzkowych;
4) demontaż stropu na piwnicą;
5) demontaż murowanego ganka od strony wschodniej;
6) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej;
7) demontaż części ścian wewnętrznych;
8) demontaż pozostałości po instalacjach wewnętrznych;
9) skucie resztek tynków ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
10) skucie tynku z sufitów;
11) odsłonięcie belek stropowych;
12) wykonanie wykopu od strony wewnętrznej budynku;
13) wykonanie podbicia fundamentów wg projektu konstrukcji;
14) wykonanie przemurowania ściany zewnętrznej przy piwnicy
15) osuszenie fundamentów;
16) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów;
17) zasypanie piwnicy;
18) oczyszczenie ścian ceglanych zewnętrznych i wewnętrznych;
19) wykonanie nowych warstw posadzkowych parteru;
20) wykonanie nowych instalacji w posadzce parteru;
21) wykonanie ścian termoizolacyjnych wewnątrz budynku;
22) wykonanie nowych ścian działowych;
23) montaż instalacji wewnętrznych;
24) wykonanie przekucia w istniejących ścianach wewnętrznych;
25) montaż rusztowań;
26) demontaż pokrycia dachowego wraz z deskowaniem;
27) przemurowanie kominów;
28) przemurowanie i uzupełnienie konstrukcji gzymsu wieńczącego;
29) montaż konstrukcji ścian i dachu drewnianego ganka od strony wschodniej
30) montaż wyłazu dachowego;
31) wykonanie nowego deskowania oraz pokrycia dachowego z blachy płaskiej łączonej na podwójny;
32) rąbek stojący dachu głównego oraz dachów ganków;
33) wykonanie izolacji termicznej dachów;
34) wykonanie warstw posadzkowych poddasza nad parterem;
35) oczyszczenie, zabezpieczenie i impregnacja belek stropowych;
36) wykonanie warstw sufitowych;
37) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej;
38) montaż wyłazu na poddasze;
39) wykonanie tynków wewnętrznych;
40) wykonanie izolacji termicznej cokołu;
41) wykonanie tynków zewnętrznych;
42) odtworzenie detalu architektonicznego gzymsu wieńczącego zaprawą cementowo-wapienną;
43) wykonanie podestów zewnętrznych przy wejściach do budynku oraz podjazdu;
44) malowanie elewacji;
45) demontaż rusztowań;
46) odtworzenie detalu architektonicznego cokołu;
47) wyburzenie istniejących budynków i urządzeń (4 szt.);
48) demontaż części istniejących ciągów pieszo-jezdnych;
49) demontaż części istniejącego ogrodzenia;
50) demontaż istniejącego przyłącza wody;
51) demontaż istniejącego przyłącza kanalizacji deszczowej;
52) remont istniejącej piwniczki (ziemianki);
53) budowę wiaty śmietnikowej;
54) budowę ciągu pieszo-jezdnego z geokraty;
55) budowę ciągów pieszych szutrowo-gruntowy;
56) budowę schodów wejściowych i podjazdu z kamienia lub kostki do budynku Rządcówki;
57) przebudowę placu zabaw o nawierzchni żwirowej;
58) budowę części ogrodzenia od strony północnej, wschodniej i zachodniej obszaru opracowania;
59) budowę przyłącza wody;
60) budowę instalacji kanalizacji deszczowej;
61) budowę dwóch zbiorników na deszczówkę;
62) budowę zbiornika podziemnego na gaz;
63) budowę przyłącza gazu;
64) montaż szafki gazowej z reduktorem II stopnia i kurkiem głównym w elewacji budynku Rządcówki;
65) montaż złącza elektrycznego;
66) budowę wewnętrznej linii zasilającej;
67) montaż lamp oświetleniowych zewnętrznych;
68) kabel zasilający latarnie;
69) wykonanie nasadzeń;
70) dostawę urządzeń małej architektury zewnętrznej;
71) dostawę wyposażenia zgodnie ze specyfikacją wyposażenia i z planem jego rozmieszczenia.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2799976,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3860000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2799976,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDEXPOL Damian Lewczuk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AZ-BUD Andrzej Zieniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372602821

7.3.3) Ulica: Warszawska 100

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2799976,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.