Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111411/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i ulepszenie budynku przy ul św. Łazarza 14”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124244272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i ulepszenie budynku przy ul św. Łazarza 14”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8e55e1-b56c-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032212/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i ulepszenie budynku przy ul. św. Łazarza 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/REM/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1247909,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i ulepszenie budynku przy ul św. Łazarza 14
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 45 pomieszczenia w tym 6 łazienek, korytarze i dwie klatki schodowe. Pomieszczenia zlokalizowane na I i II piętrze budynku „B”.
3. Roboty budowlano- montażowe:
1) Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, demontaż i montaż urządzeń sanitarnych wraz z armaturą, wymiana drzwi oraz ościeżnic, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana instalacji elektrycznej oraz lamp, malowanie pomieszczeń szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz opis dodatkowy .
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej tj. dostarczenie Certyfikatów, deklaracji zgodności i dokumentów gwarancyjnych producentów na materiały budowlane zamontowane podczas wykonywania prac
3) Wykonawca zapewnia zakup i dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
4) Prace będą wykonywane w trakcie normalnej działalności obiektu.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Przedmiarem robót wraz z opisem dodatkowym będący załącznikiem nr 1A i nr 1B do SWZ
2) Rzutem pomieszczeń – stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ
3) Harmonogramem robót – stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
oraz uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168274,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901710,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168274,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowych Piotr Buras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781174168
7.3.3) Ulica: os. Przy Arce 16/46
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-845
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR BURAS ZAKŁAD USŁUG REMONTOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR BURAS ZAKŁAD USŁUG REMONTOWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168274,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-06INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap II ocieplenie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową chodnika, ciągu pieszego oraz kładki pieszej na działkach 52/2, 59/4, 282/3, 306/4 obr. 21 Śródmieście przy ul. Rozrywka w Krakowie dla ZZM
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
- Budowa placu zabaw przy ZSP nr 17, ul. Czarnogórska w Krakowie - Budżet Obywatelski - edycja 2024
- Dostawa głowicy pomiarowej światła strukturalnego zintegrowanej z robotem przemysłowym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 45 o szyb dźwigu osobowego
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.