eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaDostawa granulowanego aktywnego dwutlenku cyrkonu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa granulowanego aktywnego dwutlenku cyrkonu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178711700

1.5.8.) Numer faksu: 178711277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa granulowanego aktywnego dwutlenku cyrkonu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7775791-0bca-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa granulowanego aktywnego dwutlenku cyrkonu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uz. prawne: art 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy Pzp
Uz.faktyczne: zamawiany granulat, oferowany przez ZIRCOMET Ltd. charakteryzuje się parametrami technicznymi, idealnie dopasowanymi do technologii od lat stosowanej w CEREL.
Formy, z których korzystamy przy realizacji zamówień dostosowane są do skurczliwości charakterystycznej dla mas, uzyskiwanych z tego granulatu.Wszystkie te elementy procesu prod. o zostały dopasowane w ten sposób, by produkt finalny posiadał konkretne parametry techniczne jak również geometryczne. Zmiana dostawcy wymagałaby opracowania na nowo technologii produkcji poszczególnych wyrobów, bez żadnej gwarancji otrzymania zadowalających efektów. Dodatkowo CEREL musiałby ponieść koszty związane zarówno z inwestycją w nowe formy jak również czasem potrzebnym na ich wykonanie. Doprowadziło by do utraty zaufania klientów (właściwości techniczne produktu finalnego, cena, termin realizacji zlecenia, itp.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/2021/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 61200 USD

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Granulat dwutlenku cyrkonu stabilizowanego tlenkiem itru o stężeniu molowym 3% w ilości 1200 kg.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do zaproszenia do negocjacji, przesłanej do wykonawcy w dn. 31.08.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14735000-2 - Cyrkon

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14730000-7 - Chrom, mangan, kobalt, itr i cyrkon

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200 USD

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200 USD

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61200 USD

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIRCOMET Ltd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: UK08596932

7.3.3) Ulica: Regent Street 16-20

7.3.4) Miejscowość: Cambridge

7.3.5) Kod pocztowy: CB21DB

7.3.7.) Kraj: Wielka Brytania

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61200 USD

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-03 do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ze względu na pilną potrzebę otrzymania części zamówienia jak najszybciej, Zamawiający zdecydował, żeby Wykonawca dostarczył mu zamówienie w dwóch partiach. Pierwsza partia w ilości 100 kg ma zostać dostarczona w terminie do 7 tygodni od dnia podpisania umowy transportem lotniczym. Drugą część w ilości 1100 kg Wykonawca dostarczy jak najszybciej, nie przekraczając terminu 13 tygodni od dnia podpisania umowy.
Obie dostawy zostaną osobno zafakturowane, ze względu na wspomnianą powyżej rozbieżność w czasie pomiędzy nimi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.