eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich, w ramach projektu pn. "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich, w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich, w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2fb968a-88c7-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030895/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie pracowni fryzjerskiej w ZST w Międzyrzecu Podlaskim – meble i urządzenia elektryczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.25.2021.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30484,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 1 – meble” stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Myjnia fryzjerska – regulowana – 1 sztuka; Fotel fryzjerski – 6 sztuk; Hoker fryzjerski – 6 sztuk; Witryna fryzjerska – 1 sztuka; Szafka fryzjerska – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 14585,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni stylizacji i wykonywania fryzur Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 2 – wyposażenie fryzjerskie (urządzenia elektryczne)” stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Autoklaw – 1 sztuka; Sterylizator kulkowy – 3 sztuki; Suszarka ręczna – 6 sztuk; Maszynka do strzyżenia włosów – 6 sztuk; Trymer – 6 sztuk; Prostownica do włosów – 6 sztuk; Lokówka do włosów – 6 sztuk; Urządzenie do podcinania końcówek – 1 sztuka; Bojler elektryczny – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

33191110-9 - Autoklawy

39712210-1 - Suszarki do włosów

39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe

4.5.5.) Wartość części: 15899,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14304,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17202,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14304,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971395100

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14304,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21340,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21340,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21340,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971395100

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21340,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.