Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128196/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00134052/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie do druku i druk broszur promocyjnych Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 wraz z ich dostawą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie do druku i druk broszur promocyjnych Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 wraz z ich dostawą.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79b5beb-e93c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługi drukowania i powiązane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128196/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.18.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku i druk broszur promocyjnych Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 wraz z ich dostawą. Wykonawca ma maksymalnie 14 dni kalendarzowych (w tym minimum 8 dni roboczych) na wydruk od momentu otrzymania plików produkcyjnych od Zamawiającego lub akceptacji proofa w przypadku poz. 9 lub poz. 10 (formularza ofertowego). Wskazany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia. Termin obowiązujący będzie wynikał z oferty złożonej przez Wykonawcę, a będzie podany jako jedno z kryteriów. Zamawiający akceptuje wyłącznie druk wysokiej jakości, bez przebarwień, rozmyć i innych wad związanych z nieprawidłowym przygotowaniem publikacji do druku lub z powodu złej kalibracji maszyn drukarskich. Zamówienie obejmuje również dostawę i wniesienie na koszt Wykonawcy na adres ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa (magazyn na poziomie -1 w budynku jest winda) lub ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 6, 35-026 Rzeszów. Zamawiający może zlecić wysyłkę na inny adres znajdujący się na terytorium Polski – wysyłka w ciągu maksymalnie dwóch dni kalendarzowych od dnia dokonania wydruku, chyba że Zamawiający zleci inaczej. Pozycje 2,3, 4, 5 oraz 6 stanowią komplet. Ich wygląd pod kątem druku (kolorystyka, nasycenie barw, papier) musi być spójny.
1. Wydruk broszury promocyjnej o Programie (Cross-borderer 2020).EN
Nakład: 650 egzemplarzy.
2. Wydruk broszury „Duże Projekty Infrastrukturalne” PL
Nakład: 380 egzemplarzy
3. Wydruk broszury „Large Infrastructure Projects” EN
Nakład: 100 egzemplarzy
4. Wydruk broszury „Projekty regularne” PL
Nakład: 420 egzemplarzy
5. Wydruk broszury „Micro-projects” EN, Nakład: 370 egzemplarzy
6. Wydruk broszury „Mikroprojekty” PL Nakład: 440 egzemplarzy
7. Wydruk broszury promocyjnej o Programie (Facts&Figures 2021).EN Nakład: 950 egzemplarzy
8. Wydruk broszury promocyjnej o Programie (Facts&Figures 2022) -EN - ZAMÓWIENIE OPCJONALNE
Nakład: 650 egzemplarzy
9. Wydruk broszury promocyjnej o Programie (Cross-borderer 2021) – EN- w zależności od potrzeb zostanie wybrana jedna opcja wydruku I lub II
a) Specyfikacja wydruku opcja I - ZAMÓWIENIE OPCJONALNE
• Druk wysokiej jakości, dwustronny, maksymalnie 44 strony w tym 4 strony przeznaczone na okładkę,
• Kolor 4x4,
• Format A4
• Okładka: papier offset gloss 250 g/m2, zadruk dwustronny
• Środek: papier satynowany offsetowy 120 g/m2, zadruk dwustronny
• Oprawa zeszytowa
Nakład: 1300 egzemplarzy
Przygotowanie certyfikowanego proofa – próbnego wydruku projektu graficznego na papierze uwzględniającym specyfikację (środek). Proof musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego w ciągu 6 dni roboczych od daty przesłania pliku do druku. Po otrzymaniu proofa Zamawiający informuje Wykonawcę czy zleca drukowanie, czy będą wprowadzane przez Zamawiającego zmiany do pliku produkcyjnego. W przypadku wprowadzania zmian Zamawiający prześle Wykonawcy poprawiony plik i zleci wydruk publikacji.
b) Specyfikacja wydruku opcja II - ZAMÓWIENIE OPCJONALNE
• Druk wysokiej jakości, dwustronny, maksymalnie 44 strony w tym 4 strony przeznaczone na okładkę,
• Kolor 4x4,
• Format A4
• Okładka: kreda mat (powlekana) – 250 g/m2
• Możliwe uszlachetnienia: folia matowa lub błyszcząca, lakier UV
• Środek: papier satynowany offsetowy 120 g/m2, zadruk dwustronny
• Oprawa zeszytowa
Nakład: 1300 egzemplarzy
Przygotowanie certyfikowanego proofa – próbnego wydruku projektu graficznego na papierze uwzględniającym specyfikację (środek). Proof musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego w ciągu 6 dni roboczych od daty przesłania pliku do druku. Po otrzymaniu proofa Zamawiający w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych poinformuje Wykonawcę czy zleca drukowanie, czy będą wprowadzane przez Zamawiającego zmiany do pliku produkcyjnego. W przypadku wprowadzania zmian Zamawiający prześle Wykonawcy poprawiony plik i zleci wydruk publikacji. Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 1 do umowy.
Dot. art. 95 pzp: 8. Zamawiający wymaga, aby osoba/ osoby wykonująca/-e czynności druku była/-y i pozostawała/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności wskazane w niniejszym ustępie.
10. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
10.1. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
10.2. Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
10.3. Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności druku w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, które powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia umowy/umów/deklaracji powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej czynności druku, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) za każdorazowe niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności.
12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38438,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84424,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38438,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DjaF – Naświetlarnia B1+ Agnieszka Furyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-175-78-56
7.3.3) Ulica: Kmietowicza 1/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-092
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38438,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Wydanie monografii naukowych
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Zakup usług utrzymania druku, serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą druku podążającego dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz Delegatur
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





