Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117537/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska
w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1
w Zabardowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3133044
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5966731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańskaw Marcinkowicach oraz przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1
w Zabardowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e140a959-b58d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polnej i Słowiańskiej w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi na dz. nr 99/1 w Zabardowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117537/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na gminnych zadaniach inwestycyjnych pn.: 1) „Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska w Marcinkowicach”; 2) „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1 w Zabardowicach”.
2. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: „Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska w Marcinkowicach” obejmuje działki 574/2, 575/1, 575/2, 571/1 AM-2 obręb nr 0013 Marcinkowice, gmina Oława.
1) Roboty drogowe obejmują wykonanie odcinka ok.370m ul. Polnej od ulicy Słowiańskiej do ulicy Sportowej na dz. nr 571/1 i 575/2 do 571/2 oraz odcinka ok.138m ul. Słowiańskiej (dz. nr 574/2) od ulicy Cichej do ulicy Polnej w Marcinkowicach.
2) Prace będą polegały na :
- wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej na ul. Słowiańskiej;
- wykonaniu zjazdów i dojść do posesji;
- utwardzenie poboczy z materiałów kamiennych o szerokości 0,75m;
- wykonaniu stabilizacji cementem istniejącej nawierzchni z materiałów kamiennych grubości 0,20m;
- ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 0,05m.
3) Projektowana nawierzchnia uwzględnia szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren w granicach działek. Wykonawca zobowiązany jest to przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów powykonawczych, atestów, certyfikatów, deklaracji użytych materiałów oraz zainstalowanych urządzeń i elementów, związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4) Prace budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia Znak AB.6743.376.2021.AB z dnia 25.11.2021r.
3. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1 w Zabardowicach”:
1) Roboty drogowe. Prace będą polegały na :
- ułożeniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej wibroprasowanej na działce nr 99/1 ob. Zabardowice, gm. Oława (gminna wewnętrzna działka drogowa) o powierzchni ok.878,0m2;
- wykonaniu zjazdów o szerokości do przyległych posesji o powierzchni ok.168,0m2;
- wykonaniu poboczy o powierzchni ok.232,0m2;
- budowie odwodnienia drogowego (kanalizacji deszczowej) o długości ok.176,0m; kanał deszczowy PVC o średnicy 315mm – o długości ok.162,0m, kanał deszczowy PVC o średnicy 160mm – o długości ok.18,0m; ilość studni rewizyjnych o średnicy 1000mm – 4 szt.; ilość studni rewizyjnych o średnicy 500mm – 5 szt.
2) Projektowana nawierzchnia uwzględnia szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren w granicach działek. Wykonawca zobowiązany jest to przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów powykonawczych, atestów, certyfikatów, deklaracji użytych materiałów oraz zainstalowanych urządzeń i elementów, związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3) Sieć kanalizacji sanitarnej - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC o średnicy 200mm o długości ok.30,0m i PVC o średnicy 160 o długości ok.4,0m, studnia rewizyjna kanalizacji sanitarnej DN425- 1 szt.
4) Sieć wodociągowa - Rozbudowa sieci wodociągowe PEDH o średnicy 63mm wraz z zasuwa DN50 o długości ok.7,0m.
5) Prace budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia Znak AB.6743.1.77.2021.AB z dnia 18.01.2021r.
4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami,
- wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi , wprowadzenie ruchu zastępczego,
- przygotowaniem harmonogramu rzeczowo-finansowego robót ,
- koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów,
- koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót,
- zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach,
- badanie zagęszczenia gruntu,
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm
i przepisów prawa ,
- pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej,
- pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami,
- naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych,
- ubezpieczeniem placu budowy,
- zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni,
- przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed inwestycji,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ,
- prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w ilości 3 kompletów map powykonawczych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. w tym 2 wersji papierowych i 2 wersji elektronicznej (nośnik zewnętrzny) w zapisach umożliwiających odczyt i edycję.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla poszczególnych zadań inwestycyjnych– stanowiące załączniki do SWZ.
6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1639992,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995271,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1639992,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471565567
7.3.3) Ulica: Oławska 26a
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży wod-kan: "EL-SAN-BUD" Adam Jaskuła i Wspólnicy Sp. z o.o. z/s w Jelczu-Laskowicach; Roboty branży elektrycznej: INSTALBUD Karol Frączek z/s w Oławie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1639992,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Budowa grilla miejskiego
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jaczkowicach
- Dostawa artykułów biurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
- Usługi weterynaryjne i inne.
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w Jeżewnicy
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Jaszczerku
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej Bukowiny-Udzierz
- "Przebudowa drogi gminnej nr 001605F Gubin - Jaromirowice, ul. Krzywa i Lipowa"
- Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Siedleckiego
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.