eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1 w Zabardowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska
w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1
w Zabardowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3133044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/596673

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska
w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1
w Zabardowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e140a959-b58d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polnej i Słowiańskiej w Marcinkowicach oraz przebudowa drogi na dz. nr 99/1 w Zabardowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117537/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na gminnych zadaniach inwestycyjnych pn.: 1) „Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska w Marcinkowicach”; 2) „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1 w Zabardowicach”.
2. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: „Budowa nawierzchni asfaltowej ul. Polna i ul. Słowiańska w Marcinkowicach” obejmuje działki 574/2, 575/1, 575/2, 571/1 AM-2 obręb nr 0013 Marcinkowice, gmina Oława.
1) Roboty drogowe obejmują wykonanie odcinka ok.370m ul. Polnej od ulicy Słowiańskiej do ulicy Sportowej na dz. nr 571/1 i 575/2 do 571/2 oraz odcinka ok.138m ul. Słowiańskiej (dz. nr 574/2) od ulicy Cichej do ulicy Polnej w Marcinkowicach.
2) Prace będą polegały na :
- wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej na ul. Słowiańskiej;
- wykonaniu zjazdów i dojść do posesji;
- utwardzenie poboczy z materiałów kamiennych o szerokości 0,75m;
- wykonaniu stabilizacji cementem istniejącej nawierzchni z materiałów kamiennych grubości 0,20m;
- ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 0,05m.
3) Projektowana nawierzchnia uwzględnia szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren w granicach działek. Wykonawca zobowiązany jest to przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów powykonawczych, atestów, certyfikatów, deklaracji użytych materiałów oraz zainstalowanych urządzeń i elementów, związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4) Prace budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia Znak AB.6743.376.2021.AB z dnia 25.11.2021r.

3. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 99/1 w Zabardowicach”:
1) Roboty drogowe. Prace będą polegały na :
- ułożeniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej wibroprasowanej na działce nr 99/1 ob. Zabardowice, gm. Oława (gminna wewnętrzna działka drogowa) o powierzchni ok.878,0m2;
- wykonaniu zjazdów o szerokości do przyległych posesji o powierzchni ok.168,0m2;
- wykonaniu poboczy o powierzchni ok.232,0m2;
- budowie odwodnienia drogowego (kanalizacji deszczowej) o długości ok.176,0m; kanał deszczowy PVC o średnicy 315mm – o długości ok.162,0m, kanał deszczowy PVC o średnicy 160mm – o długości ok.18,0m; ilość studni rewizyjnych o średnicy 1000mm – 4 szt.; ilość studni rewizyjnych o średnicy 500mm – 5 szt.
2) Projektowana nawierzchnia uwzględnia szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren w granicach działek. Wykonawca zobowiązany jest to przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów powykonawczych, atestów, certyfikatów, deklaracji użytych materiałów oraz zainstalowanych urządzeń i elementów, związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3) Sieć kanalizacji sanitarnej - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC o średnicy 200mm o długości ok.30,0m i PVC o średnicy 160 o długości ok.4,0m, studnia rewizyjna kanalizacji sanitarnej DN425- 1 szt.
4) Sieć wodociągowa - Rozbudowa sieci wodociągowe PEDH o średnicy 63mm wraz z zasuwa DN50 o długości ok.7,0m.
5) Prace budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia Znak AB.6743.1.77.2021.AB z dnia 18.01.2021r.

4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami,
- wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi , wprowadzenie ruchu zastępczego,
- przygotowaniem harmonogramu rzeczowo-finansowego robót ,
- koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów,
- koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót,
- zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach,
- badanie zagęszczenia gruntu,
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm
i przepisów prawa ,
- pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej,
- pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami,
- naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych,
- ubezpieczeniem placu budowy,
- zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni,
- przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed inwestycji,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ,
- prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w ilości 3 kompletów map powykonawczych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. w tym 2 wersji papierowych i 2 wersji elektronicznej (nośnik zewnętrzny) w zapisach umożliwiających odczyt i edycję.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla poszczególnych zadań inwestycyjnych– stanowiące załączniki do SWZ.

6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1639992,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995271,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1639992,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471565567

7.3.3) Ulica: Oławska 26a

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży wod-kan: "EL-SAN-BUD" Adam Jaskuła i Wspólnicy Sp. z o.o. z/s w Jelczu-Laskowicach; Roboty branży elektrycznej: INSTALBUD Karol Frączek z/s w Oławie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1639992,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.