eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninBudowa oświetlenia solarnego ulicznego w miejscowości Klotyldzin i Sypniewo.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa oświetlenia solarnego ulicznego w miejscowości Klotyldzin i Sypniewo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia solarnego ulicznego w miejscowości Klotyldzin i Sypniewo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997eb299-d515-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009892/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia solarnego ulicznego w miejscowości Klotyldzin i Sypniewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem:www.bip.margonin.pl, https://platformazakupowa.plW celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Zamawiający, zgodnie z §3ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych
(Dz.U.z 2017r.poz.1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”),określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor
Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze
wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript,zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i
stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed
upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).Taka oferta zostanie
uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie
został spełniony obowiązek narzucony w art. 221Ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 22szt. LAMP SOLARNYCH (lokalizacja w granicach istniejących pasów drogowych na terenie Gminy Margonin) o następujących parametrach technicznych:
1) Kompaktowa oprawa uliczna LED nr. 1 (ilość 11 szt.)
• Moc: min 40W,
• Strumień świetlny: min 6400 lm
• Barwa światła 4000-6500K,
• Panel solarny monokrystaliczny o mocy min140W
• bateria litowo-żelazowo-fosforanowa, o pojemności min 600 Wh
• Turbina: min 100W
• Żywotność źródła światła: min. 80000h ciągłej pracy
• Obudowa: aluminium i szkło hartowane
• Klasa szczelności: min. IP65
• Ogniwa monokrystaliczne
• Słup: Parametry techniczne
•Stalowy (stal S325) słup oświetleniowy stożkowy o przekroju okrągłym
•Wysokość całkowita konstrukcji min. H=6,0m,
•Grubość blachy min. 4mm.
• Fundament prefabrykowany
Kompaktowa latarnia uliczna LED nr.2 (ilość 4 szt.)
• Moc: min 40W,
• Strumień świetlny: min 6400 lm
• Temperatura barwy światła 4000-6500K,
• panel solarny monokrystaliczny o mocy min 120 W
• bateria litowo-żelazowo-fosforanową, o pojemności min 600 Wh
• Żywotność źródła światła: min. 80000h ciągłej pracy
• Obudowa: aluminium i szkło hartowane
• Klasa szczelności: min. IP65
• Ogniwa monokrystaliczne
• Słupy o następujących parametrach:
1.Słup stalowy o grubości ścianki nie mniejszej niż 4mm, wysokości min h=6m
wykonanego z aluminium o profilu okrągłym, zwężający się ku górze w dolnej części słupa
otwór rewizyjny.
2.Słup mocowany do prefabrykowanego fundamentu.
Kompaktowa latarnia uliczna nr.3 LED (ilość 7 szt):
• Moc: min 30W,
• Strumień świetlny: min 5000 lm
• Temperatura barwy światła 4000-6500K,
• Żywotność źródła światła: min. 80000h ciągłej pracy
• Dwustronny panel solarny monokrystaliczny o mocy min 100 W z
• bateria litowo-żelazowo-fosforanowa, o pojemności min 300 Wh
• Obudowa: aluminium i szkło hartowane
• Klasa szczelności: min. IP65
• Ogniwa monokrystaliczne
• Słupy o następujących parametrach:
1.Słup albuminowy lub stalowy o grubości ścianki nie mniejszej niż 3mm, wysokości min.
h=6m, wykonanego z aluminium o profilu okrągłym, zwężający się ku górze w dolnej części
słupa otwór rewizyjny.
2.Słup mocowany do prefabrykowanego fundamentu
Zakres robót do wykonania:
• Wykonanie wykopów i montaż fundamentów
• Rozplantowanie nadmiaru ziemi z wykopu
• Montaż kompletnej latarni solarnej na fundamencie
◦ montaż słupa stalowego na fundamencie,
◦ montaż konstrukcji wsporczej pod panele słoneczne,
◦ montaż paneli słonecznych,
◦ montaż oprawy oświetleniowej,
◦ wykonanie połączeń elektrycznych między elementami systemu oświetlenia,
• Uruchomienie układu – wysterowanie trybu pracy,
• Wykonanie w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej zawierającej
parametry fotometryczne oświetlenia w formie karty pomiarów.
• zgłoszenie obiektu do odbioru.
LOKALIZACJA LAMP LED:
Prace montażowe będą polegały na posadowieniu 22 szt. lamp LED na gotowych prefabrykatach betonowych w granicach pasa drogowego dróg gminnych:
- droga gminna nr 198053P (Sypniewo – ul. Źródlana, ul. Jeziorna),
- droga gminna nr 198079P (Sypniewo – ul. Brzegowa),
- droga gminna nr 198052P (Klotyldzin – ul. Jagodowa),
- droga gminna nr 198067P (Klotyldzin – ul. Na Wydmach),
- droga gminna nr 198068P (Klotyldzin – ul. Na Skarpie),
- droga gminna nr 198069P (Klotyldzin – ul. Plażowa),
- droga gminna nr 198070P (Klotyldzin – ul. Piaskowa),
- droga gminna nr 198071P (Klotyldzin – ul. Grzybowa),
- droga gminna nr 198074P (Klotyldzin – ul. Jeżynowa),
Termin realizacji umowy – 21 dni od podpisania umowy
Warunkiem przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia jest dostarczenie certyfikatów
EN 1090-1:2009+A1:2011 oraz EN ISO 3834-2 ponadto firma powinna dostarczyć DWU (deklara-cja właściwości użytkowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) certyfikatów EN 1090-1:2009+A1:2011
2) certyfikatów EN ISO 3834-2
3) DWU (deklaracja właściwości użytkowych)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) certyfikatów EN 1090-1:2009+A1:2011
2) certyfikatów EN ISO 3834-2
3) DWU (deklaracja właściwości użytkowych)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy - zał. nr 1 , oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – zał. nr 3,, pełnomocnictwo ( o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg. rozdziału XVII SWZZmiany postanowień niniejszej umowy następują na podstawie art. 455 ustawy Pzp i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.