eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrówek"Zakup i dostawa węgla groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa węgla groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzynno, 13

1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. + 48 (43) 841-50-60, kom. 530-283-905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsskrzynno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b6f5e9-d7a4-43a0-84fb-101210b6e867

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna organu władzy lokalnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa węgla groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b6f5e9-d7a4-43a0-84fb-101210b6e867

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047227/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243334,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem 200 ton węgla groszku workowanego (zwanym dalej groszek) dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie.
2. Główne wymagania jakościowe dla węgla groszku przedstawiają się następująco:
1) typ: 31.2
2) uziarnienie 5-25 mm;
3) spiekalność RJ max. 10;
4) wilgotność max. 15 %;
5) zawartość popiołu max. 10 %;
6) wartość opałowa min. 26 MJ/kg;
7) zawartość siarki max. 1 %.
Ponadto węgiel groszek powinien spełniać poniższe wymagania jakościowe:
 być wysokiej jakości, bez wad, które pomniejszają wartość lub uczynią przedmiot zamówienia nieprzydatny do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniający prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych;
 być suchy, jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i asortymentów, nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu oraz innych domieszek np. substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych;
Zamawiający nie dopuszcza dostaw groszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry w wyniku procesów przetwórczych
 parametry dostarczonego groszku muszą być potwierdzone przy każdej dostawie aktualnym:
• certyfikatem/świadectwem jakości paliw stałych lub innym dokumentem wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
• sprawozdaniem z badań groszku sporządzonym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę;
- w którym będą zawarte informacje zgodne z art. 6d ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1209 ze zm.) w tym informacje dotyczące między innymi parametrów, o których mowa w pkt 2.4 (za wyjątkiem ppk. 1) zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Przemysłu oraz Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 listopada 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych.
Planowany harmonogram dostaw:
Kwiecień -24 tony
Maj -24 tony
Czerwiec -24 tony
Lipiec – 48 ton
Sierpień – 48 ton
Wrzesień – 32 tony
Zamawiający z Wykonawcą ustalą konkretny dzień dostawy groszku, zgodnie z postanowieniami określonymi w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Zamawiający informuje, iż zakupiony od Wykonawcy groszek zostanie zużyty
w całości na cele statutowe objęte zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1542 ze zm.). Na każde żądanie Wykonawcy Zamawiający wystawi stosowne oświadczenie w zakresie zwolnienia od podatku akcyzowego.
4. Zamawiający informuje, że:
1) szerokość drzwi do kotłowni wynosi 95 cm;
2) dysponuje własnym paleciakiem elektrycznym;
3) zapewni przy każdej dostawie trzy koperty foliowe bezpieczne w rozmiarze B4 do pobrania próbek groszku.
5. Pozostałe postanowienia dotyczące wymagań jakościowych groszku i dostaw oraz szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy, a także zasady kontroli umowy (pomiar wagowy i próba rozjemcza) zostały określone w projekcie umowy – stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212052,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258054,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212052,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "FACTUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540315968

7.3.3) Ulica: Dworcowa 106-108 lok. 400

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212052,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.