eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Budowa ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.pruszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79721bdb-8f11-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038446/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zielone Płuca Mazowsza - rozwój mobilności miejskiej w gminach południowo-zachodniej części województwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059102/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie.


1.2/ Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:

Inwestycja obejmuje swym zakresem roboty budowlane na podstawie projektów:
• Budowa dróg gminnych – ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie
w tym:
 budowa jezdni ul. Nowoinżynierskiej (ok 630 m) i ul. Elektrycznej (ok 335m)
 budowa chodników, peronów przystankowych
 budowa jednokierunkowej i dwukierunkowej ścieżki rowerowej
 budowa jednokierunkowej ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych
 budowa zjazdów indywidualnych i publicznych
 budowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 3112W ul. Promyka i przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 760 ul. Waryńskiego
 urządzenie zieleni drogowej,
 budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz wylotem do rzeki Utraty
 budowa sieci oświetlenia drogowego
 budowa przyłącza elektroenergetycznego nN dla zasilania przepompowni wód deszczowych
 budowa kanału technologicznego
 rozbiórka i budowa sieci elektroenergetycznych nN i SN 19usunięcie kolizji)
 rozbiórka kolidującego oświetlenia ulicznego
 wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją
 rozbiórka istniejących nawierzchni oraz kolidujących ogrodzeń
• Budowa drogi gminnej 1KDZ wraz z budową mostu przez rzekę Utratę w Pruszkowie
w tym:
 budowa jezdni drogi gminnej o długości około 95m
 budowa jednostronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej oraz odcinków chodnika w obrębie skrzyżowania z DW718,
 budowa fragmentu dwukierunkowej ścieżki rowerowej w obrębie skrzyżowania z DW718,
 budowa obiektu mostowego przez rzekę Utratę
 urządzenie zieleni drogowej
 budowa sieci kanalizacji deszczowej
 budowa sieci elektroenergetycznej nN oświetlenia drogowego
 budowa kanału technologicznego
 rozbiórka i budowa sieci gazowej – usunięcie kolizji
 wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją
 rozbiórka istniejących nawierzchni
• Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Mostową i ul. 3 Maja w Pruszkowie
w tym:
 budowa jezdni drogi gminnej o długości około 169 m
 budowa obustronnego chodnika
 budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej
 budowa zjazdów indywidualnych
 budowa skrzyżowania z drogą gminną ul. 3 Maja i drogą gminną ul. Mostową
 urządzenie zieleni drogowej
 budowa sieci kanalizacji deszczowej
 budowa sieci elektroenergetycznej nN oświetlenia ulicznego
 budowa kanału technologicznego
 wycinka drzew i krzewów z kolidującą inwestycją
 rozbiórka istniejących nawierzchni
Ponadto, zgodnie z opinią Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie z dnia 21.08.2019 r. (zamieszczona na stronie 64 - Projekt zagospodarowania terenu, Budowa dróg gminnych – ul. Nowoinżynierskiej i ul. Elektrycznej w Pruszkowie) na obszarze zabytku archeologicznego AZP 58-64/11, przed rozpoczęciem prac budowlanych, należy wykonać archeologiczne badania wykopaliskowe. W związku z trwającą budową kanalizacji sieci sanitarnej i sieci wodociągowej, część archeologicznych badań wykopaliskowych została już zlecona w innym zadaniu. Obszar został pokazany na szkicu i stanowi załącznik do SWZ.
Wykonawca winien zapewnić i wykonać na swój koszt:
 projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z jej wprowadzeniem w terenie
 zasilenie w energię elektryczną placu budowy
 19szt. tablic z nazwami ulic wg wzoru Tablic SIM- Pruszków na 9 słupkach
 tyczenie + inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
 plan BIOZ (o ile jest wymagany przepisami)
 kamerowanie kanalizacji deszczowej po zakończonych robotach
 rekultywacja trawników zniszczonych w wyniku przeprowadzonych robót
W ramach umowy Wykonawca powinien dokonać przedłużenia terminu wprowadzenia projektu stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej (o ile będzie to konieczne).
Ponadto w wycenie oferty należy przewidzieć koszty technologiczne wykonania robót np. koszty wyłączenia sieci energetycznych i zabezpieczenia agregatów prądotwórczych.

Zamówienie realizowane w ramach projektu: „Zielone płuca Mazowsza – rozwój mobilności miejskiej w gminach południowo-zachodniej części województwa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Zadanie pn. „Budowa układu drogowego składającego się z ulicy Nowoinżynierskiej, 1KDZ wraz z budową mostu na Utracie” umieszczono na zatwierdzonej liście zadań powiatowych i gminnych objętych dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2022 r.
Z uwagi na dofinansowania zewnętrzne, Zamawiający ustala termin wykonania ścieżki rowerowej w ul. Nowoinżynierskiej na odcinku od ul. Promyka do ul. Elektrycznej na 15.09.2022 r.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy oraz tabelę podziału kosztów wypełnioną wg. wzoru otrzymanego od Zamawiającego

Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określają: projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekty stałej organizacji ruchu, które stanowią integralną część Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19530735,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-KAN-BRUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-21-56-925

7.3.4) Miejscowość: Łomnica

7.3.5) Kod pocztowy: 08-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres robót: budowa obiektu mostowego
zakres robót: bitumiczne, gazowe, teletechniczne, elektryczne, zieleniarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.