Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00085364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00088503/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00091697/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa osprzętu do ciągnika rolniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BEDLNO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA BEDLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 24
1.5.2.) Miejscowość: Bedlno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugbedlno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedlno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa osprzętu do ciągnika rolniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b388fef6-a39f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021137/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostawa osprzetu w ramach zadania Zakup ciagnika rolniczego wraz z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085364/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE
NAZWA PARAMETRU MINIMALNE WYMAGANIA
Zasięg poziomy (mm) Min. 6,00 m z głowicą koszącą
Sterowanie Elektryczne lub Mechaniczne
Położenie wysięgnika względem nośnika prawe
Sposób mocowania na ciągniku Tylny TUZ
Napęd hydrauliczny
Moc pompy hydraulicznej (KW) Min. 35
Kąt obrotu głowicy (stopni) Min. 200
Nominalne ciśnienie oleju (bar) Min. 200
Maksymalna prędkość obrotowa WOM (obr./min.) 540
FREZARKA DO PNI
NAZWA PARAMETRU MINIMALNE WYMAGANIA
Średnica tarczy tnącej [mm] 400
Napęd hydrauliczny
Nom. Ciśnienie oleju [bar] Min. 200
Nom. Przpływ oleju [l/min] 80
Liczba noży tnących 16
Kompatybilność z ramieniem wysięgnikowym tak
ODMULARKA DO ROWÓW
NAZWA PARAMETRU MINIMALNE WYMAGANIA
Średnica dysku roboczego [mm] 800
Liczba noży 8
Napęd hydrauliczny
Nom. Ciśnienie oleju [bar] Min. 200
Nom. Przepływ oleju (l/min) 90
Moc silnika hydraulicznego [kw] 35
Kombatybilność z ramieniem wysięgnikowym tak
GŁOWICA KOSZĄCA
NAZWA PARAMETRU MINIMALNE WYMAGANIA
Szerokość robocza [mm] 1400
Ilość noży tnących (szt.) Min. 30
Średnica wału roboczego (mm) Min. 85
Moc silnika hydraulicznego [kW] min. 28
Nom. Przepływ oleju [1/min] 80
Nom. Ciśnienie robocze oleju [bar] 200
Kompatybilne z ramieniem wysięgnikowym tak
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2KOSIARKA BIJAKOWA TYLNO-BOCZNA
NAZWA PARAMETRU MINIMALNE WYMAGANIA
Szerokość koszenia [mm] Min. 1600
Sposób mocowania na ciągniku Tylny TUZ
Liczba noży (rotor z nożami młoteczkowymi) Min. 14
Obroty WOM [obr/min] 540
Ustawienia kąta pracy w górę Min. 90 stopni
Ustawienia kąta pracy w dół Min. 60 stopni
Zasilanie hydrauliczne Tak, minimum 2 sekcje
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ Rolmex – Misiuda” Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-00-00-958
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ Rolmex – Misiuda” Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-00-00-958
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika z osprzętem dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
- Zakup i dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem służących do realizacji usługi przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jasionówka wraz z zakupem sprzętu
więcej: Akcesoria do ciągników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.