eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d00dc15f-b2aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d00dc15f-b2aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 485540,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa świeże:
Lp. Rodzaj towaru (masa) Jednostka miary Ilość ogółem


1 Botwinka - pęczek 200g. pęczek 200
2 Brokuły (min 0,80kg) szt. 200
3 Buraki ćwikłowe kg 1400
4 Cebula biała kg 900
5 Cebula czerwona kg 80
6 Czosnek polski szt. 550
7 Kalafior świeży (min 1,2kg) szt. 400
8 Kapusta biała kg 1400
9 Kapusta młoda (wczesna min 1kg) szt. 800
10 Kapusta czerwona kg 800
11 Kapusta pekińska (min 1kg) szt. 1000
12 Koper zielony - pęczek 100g. pęczek 2000
13 Marchew kg 1600
14 Ogórki świeże kg 2200
15 Por kg 250
16 Sałata rzymska kg 20
17 Sałata zielona szt. 4000
18 Seler korzeń kg 300
19 Seler naciowy kg 50
20 Szczypiorek - pęczek 100g. pęczek 2000
21 Papryka świeża czerwona kg 1500
22 Papryka świeża zielona kg 500
23 Papryka świeża żółta kg 400
24 Pieczarki świeże kg 2000
25 Pietruszka korzeń kg 100
26 Pietruszka zielona - natka pęczek 100g. pęczek 1500
27 Pomidory kg 2800
28 Pomidory koktajlowe kg 50
29 Pomidory malinowe kg 150
30 Pietruszka ozdobna (100g) szt. 100
31 Ziemniaki jadalne późne, polskie kg 16000
32 Ziemniaki jadalne wczesne (dostawa od 1 czerwca ) kg 8000
33 Ogórek kiszony op. (3- 5kg) kg 1000
34 Kapusta kiszona - biała op.(3 -5kg) kg 2500
35 Ogórek małosolny op. (3-5kg) kg 500
36 Sałata lodowa szt. 150
37 Fasola biała Jaś kg 400
38 Groch łuskany kg 300
39 Sałata ozdobna zielona i czerwona min 350g/szt szt. 150
40 Rzodkiewki pęczek 500
41 Cukinia kg 200
42 Jarmuż 200-500g. kg 10
43 Kiełki różne rodzaje 200-250 g. kg 30
44 Mix sałat 150-180 g. kg 30
45 Bakłażan kg 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

15331142-4 - Kapusta przetworzona

03221430-9 - Brokuły

03221113-1 - Cebula

03221420-6 - Kalafior

03221410-3 - Kapusta

03221112-4 - Marchew

03221270-9 - Ogórki

03221310-2 - Sałata

03221230-7 - Papryka

03221260-6 - Grzyby

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221240-0 - Pomidory

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221250-3 - Cukinia

03221320-5 - Sałata liściasta

4.5.5.) Wartość części: 215295 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce świeże:
Lp. Rodzaj towaru (masa) Jednostka miary Ilość ogółem

1 Gruszki świeże kg 1200
2 Jabłka kg 2000
3 Banany kg 2000
4 Brzoskwinie kg 300
5 Kiwi kg 500
6 Mandarynki kg 500
7 Nektarynki kg 500
8 Pomarańcze kg 2500
9 Arbuzy świeże kg 1000
10 Winogrona ciemne kg 60
11 Winogrona jasne kg 60
12 Cytryny kg 150
13 Truskawki kg 150
14 Grejpfruty kg 500
15 Śliwki czerwone kg 20
16 Melony szt 20
17 Granaty szt 20
18 Awokado szt 20
19 Mango szt 20
20 Ananasy kg 20
21 Limonki kg 2
22 Morele kg 10
23 Czereśnie ciemne kg 100
24 Śliwki fioletowe łowickie kg 200
25 Renklody kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222322-6 - Gruszki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222321-9 - Jabłka

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222240-7 - Mandarynki

03222220-1 - Pomarańcze

03222332-9 - Brzoskwinie

03222334-3 - Śliwki

03222341-5 - Winogrona stołowe

03222210-8 - Cytryny

03222313-0 - Truskawki

03222117-6 - Awokado

03222112-1 - Ananasy

03222113-8 - Mango

03222200-5 - Owoce cytrusowe

03222250-0 - Limonki

03222331-2 - Morele

03222230-4 - Grejpfruty

4.5.5.) Wartość części: 62154 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce mrożone:
Lp. Rodzaj towaru (masa) Jednostka miary Ilość ogółem

1 Włoszczyzna mrożona paski opak. 2 - 2,5kg kg 2000
2 Brokuł mrożony opak. 1,5 - 2,5kg kg 600
3 Kalafior mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 500
4 Marchew mrożona kostka opak. 2 -2,5kg kg 300
5 Marchew z groszkiem mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 600
6 Marchew mrożona juniorka opak. 2 - 2,5kg kg 500
7 Mieszanka warzywna chińska mrożona 2 - 2,5kg kg 100
8 Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa 2 - 2,5kg kg 250
9 Groszek zielony mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 100
10 Fasola szparagowa cięta zielona, żółta mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 500
11 Frytki ziemniaczane karbowane opak. 2 - 5kg kg 50
12 Mieszanka kompotowa opak. 2 - 2,5kg kg 600
13 Wiśnia bez pestek op. 2 - 2,5kg kg 600
14 Truskawki mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 600
15 Śliwka bez pestek mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 600
16 Jagody mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 100
17 Szpinak liść mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 150
18 Maliny mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 60
19 Kulki ziemniaczane opak. 2 - 2,5kg kg 60
20 Ziemniaki ćwiartki opak. 2 - 2,5kg kg 60
21 Talarki opak. 2 - 2,5kg kg 60
22 Uszka mix opak. 2 - 2,5kg kg 20
23 Kurki całe mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 60
24 Lód w kostkach opak. 1 kg kg 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 51309 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce konserwowe:
Lp. Rodzaj towaru (masa) Jednostka miary Ilość ogółem
1 Papryka marynowana paski słoik poj. 4250ml /4100g po odcieku min. 2000g. szt. 100
2 Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 4250ml /4000g po odcieku min. 2200g. szt. 250
3 Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 870g netto po odcieku min. 450g. szt. 32
4 Papryka marynowana ćwiartki słoik 860g netto po odcieku min. 370g. szt. 50
5 Oliwka czarna bez pestek w opak. szkl. 880g/935g netto po odcieku min.400g. szt. 10
6 Oliwka zielona bez pestek w opak. szklanym 900g netto po odcieku min. 450g. szt. 10
7 Szparagi konserwowe całe w opak. słoik 370ml /330g po odcieku min. 205g. szt. 150
8 Szczaw przecier konserwowy słoik masa netto 280g. szt. 100
9 Koncentrat pomidorowy 30% puszka z samootwieraczem masa netto 800g. szt. 300
10 Kukurydza konserwowa puszka 400g netto / po odcieku min. 220g. szt. 500
11 Groszek zielony konserwowy puszka 400g netto po odcieku min.240g. szt. 150
12 Fasolka konserwowa czerwona puszka 400g netto po odcieku min. 220g. szt. 200
13 Ananas konserwowy plastry w syropie puszka 565g netto po odcieku min. 340g. szt. 200
14 Seler konserwowy słoik o poj. 1700ml /1400g po odcieku min. 800g netto. szt. 250
15 Brzoskwinie konserwowe połówki w syropie puszka 850ml/820g netto po odcieku min. 470g. szt. 50
16 Pieczarki marynowane całe słoik 780g/790g netto po odcieku min. 440g. szt. 100
17 Dżem truskawkowy wysoko słodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min.35g owoców /100g produktu. szt. 120
18 Dżem porzeczkowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 120
19 Dżem wiśniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 120
20 Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. szt. 120
21 Powidała śliwkowe słoik 610g netto/min 160g owoców/100g produktu. szt. 50
22 Żurawina konserwowa do mięs min. 49% żurawinyna 100g słoik 314ml/300g netto. szt. 40
23 Żur śląski słoik masa netto 470g. szt. 400
24 Chrzan tarty słoik op.290g netto. szt. 650
25 Słonecznik łuskany opak. 100g. folia hermetycznie zgrzewana. szt. 20
26 Orzechy włoskie opak. 200g folia hermetycznie zgrzewana. szt. 20
27 Rodzynki sułtańskie opak. 500g-750g netto/folia. szt. 50
28 Śliwka kalifornijska w opak 500g-750g netto/foli. szt. 30
29 Olej roślinny jadalny rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia 100% filtrowany na zimno opak. butelka 1 l . szt. 2300
30 Sok jabłkowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 300
31 Sok pomarańczowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 300
32 Sok czarna porzeczka 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 300
33 Sok pomidorowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 10
34 Dżem porcyjny różne smaki op.25-27g. szt. 200
35 Miód jednorazowy op. 25-27g. szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332400-8 - Owoce konserwowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15332410-1 - Owoce suszone

15321000-4 - Soki owocowe

4.5.5.) Wartość części: 73517,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215295 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239170 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215295 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Piotr Kopczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274

7.3.3) Ulica: Sportowa 31

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215295 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62154 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74329 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62154 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Piotr Kopczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274

7.3.3) Ulica: Sportowa 31

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62154 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51309 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57603 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51309 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unifreeze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979

7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110

7.3.4) Miejscowość: Górzno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51309 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73517,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73517,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73517,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aber sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73517,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.