Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148291/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422088831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych dla uczestników projektu: Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” – FELD.07.07-IP.01-0059/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2025_TUS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
2. Projekt „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” skierowany jest do 200 dzieci i młodzieży pochodzenia ukraińskiego (w tym do osób niepełnosprawnych), którzy zostaną objęci wsparciem w procesie usamodzielnienia oraz w procesie adaptacji i integracji społecznej.
3. W ramach wsparcia Treningu Umiejętności Społecznych wsparciem zostanie objętych 40 osób dzieci/młodzieży w wieku od 8 do 17 lat.
4. Celem warsztatu jest wzmocnienie umiejętności w zakresie rozpoznawania i reagowania na swoje i cudze emocje, współpracę w grupie, usprawnienie komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych.
5. Warsztaty zrealizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2027 r. zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem warsztatów w wymiarze łącznym 864 godziny zegarowe. Planowany termin rozpoczęcia wsparcia: Maj 2025 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
7. Warsztaty TUS realizowane w wymiarze 864 godziny zegarowych, średnio: 2 godziny zegarowe tygodniowo, (8 godzin zegarowych miesięcznie) dla jednej grupy x 4 grupy: 8 godzin zegarowych tygodniowo (32 godziny zegarowe miesięcznie przez okres 27 miesięcy).
8. Warsztaty TUS realizowane będą dla uczestników projektu w podziale na cztery grupy wiekowe: 8 – 10 lat, 11 – 13 lat, 14 – 15 lat, 16 – 17 lat; przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian/przesunięć w grupach wiekowych w zależności od potrzeb uczestników projektu.
9. Wielkość grupy – maksymalnie 10 uczestników;
10. Tematyka zajęć musi być dostosowana do potrzeb i predyspozycji uczestników projektu m.in. znajomości języka polskiego, wykształcenia, kwalifikacji, płci, wieku, sytuacji zdrowotnej, różnic kulturowych.
11. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia
13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. rejestrze.
12. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację w stosunku do każdej osoby realizującej przedmiot umowy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 roku poz. 1320), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 ust. 1) o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 20224roku poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” prowadzone w trybie podstawowym art. 275 pkt 2, ponieważ w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 275 ust. 2, ponieważ do dnia składania ofert tj. 27.03.2025 roku nie złożono żądanej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- Pełnienie funkcji mentora ds. rozwoju dzieci i młodzieży, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
- Zagwarantowanie uczestnictwa prelegentów podczas 3wydarzeń zobszaru edukacji wraz zopracowaniem koncepcji meryt tych wydarzeń atakże zapewnienie eksperta/ów ds.prowadzenia wydarz orazzapewn oprawygraf
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.