eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu "Treningu Umiejętności Społecznych" (TUS) w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422088831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a08

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a08

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych dla uczestników projektu: Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” – FELD.07.07-IP.01-0059/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2025_TUS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
2. Projekt „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” skierowany jest do 200 dzieci i młodzieży pochodzenia ukraińskiego (w tym do osób niepełnosprawnych), którzy zostaną objęci wsparciem w procesie usamodzielnienia oraz w procesie adaptacji i integracji społecznej.
3. W ramach wsparcia Treningu Umiejętności Społecznych wsparciem zostanie objętych 40 osób dzieci/młodzieży w wieku od 8 do 17 lat.
4. Celem warsztatu jest wzmocnienie umiejętności w zakresie rozpoznawania i reagowania na swoje i cudze emocje, współpracę w grupie, usprawnienie komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych.
5. Warsztaty zrealizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2027 r. zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem warsztatów w wymiarze łącznym 864 godziny zegarowe. Planowany termin rozpoczęcia wsparcia: Maj 2025 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
7. Warsztaty TUS realizowane w wymiarze 864 godziny zegarowych, średnio: 2 godziny zegarowe tygodniowo, (8 godzin zegarowych miesięcznie) dla jednej grupy x 4 grupy: 8 godzin zegarowych tygodniowo (32 godziny zegarowe miesięcznie przez okres 27 miesięcy).
8. Warsztaty TUS realizowane będą dla uczestników projektu w podziale na cztery grupy wiekowe: 8 – 10 lat, 11 – 13 lat, 14 – 15 lat, 16 – 17 lat; przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian/przesunięć w grupach wiekowych w zależności od potrzeb uczestników projektu.
9. Wielkość grupy – maksymalnie 10 uczestników;
10. Tematyka zajęć musi być dostosowana do potrzeb i predyspozycji uczestników projektu m.in. znajomości języka polskiego, wykształcenia, kwalifikacji, płci, wieku, sytuacji zdrowotnej, różnic kulturowych.
11. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia
13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. rejestrze.
12. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację w stosunku do każdej osoby realizującej przedmiot umowy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 roku poz. 1320), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 ust. 1) o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 20224roku poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” prowadzone w trybie podstawowym art. 275 pkt 2, ponieważ w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 275 ust. 2, ponieważ do dnia składania ofert tj. 27.03.2025 roku nie złożono żądanej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.