eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaRoboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojnarowska@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21b83461-34f8-42e4-8df0-962feb7a40ba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b83461-34f8-42e4-8df0-962feb7a40ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Oznakowanie dróg gminnych na terenie gminy Długołęka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie Gminy Długołęka, zwane dalej przedmiotem umowy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w załączniku nr 2a do formularza ofertowego, Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7 do SWZ), przedmiarze robót (Załącznik nr 8 do SWZ).
3. Realizacja przedmiotu umowy określonego w ust. 3 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania robót, zwanej w treści umowy „zleceniem jednostkowym”.
4. Za każdym razem „zlecenie jednostkowe” wraz ze wskazaniem miejsca, zakresu, wielkości oraz terminu wykonania danego rodzaju robót, a także wskazówek co do sposobu ich wykonania – będzie zlecane Wykonawcy, przez Zamawiającego drogą mailową, poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego, epuap lub pocztą tradycyjną.
5. Zleceniodawca może zgłosić „pilne zlecenie jednostkowe” wymagające szybkiej reakcji w przypadku spraw w znaczny sposób utrudniającej ciąg komunikacyjny, bądź zagrażający życiu lub zdrowiu wraz ze wskazaniem miejsca, zakresu, wielkości oraz terminu wykonania danego rodzaju robót, a także wskazówek co do sposobu ich wykonania – będzie zlecane Wykonawcy, przez Zamawiającego drogą mailową, poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego, epuap lub pocztą tradycyjną.
6. Potwierdzeniem dla Zamawiającego otrzymania przez Wykonawcę ww. zlecenia będzie potwierdzenie przesłania maila, potwierdzenie odbiorcy w przypadku wysłania zlecenia pocztą lub podpis Wykonawcy potwierdzający odbiór osobiście z datą odebrania.
7. Do wystawiania zleceń jednostkowych oraz wystawiania pilnych zleceń jednostkowych ze strony Zamawiającego upoważnieni są (rozłącznie) Kierownik Wydziału Remontów i Inwestycji, jego zastępca oraz pracownik merytoryczny.
8. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do wykonania zleceniami jednostkowymi w wysokości 60% maksymalnej wartości umowy brutto określonej w §3 ust. 1 Projektu umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy (wskazanej w § 3 ust. 1 Projektu umowy) w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego.
9. Przedmiar robót (Załącznik nr 8 do SWZ) ma charakter poglądowy (pomocniczy), natomiast faktyczne wyliczenia i cenę oferty (podając przy tym ceny jednostkowe) za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wyliczyć zgodnie z Formularzem cenowym (Załącznik nr 2a do Formularza ofertowego).
10. Zamawiający nie przewiduje i nie wymaga obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
11. Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin udzielenia gwarancji dla oznakowania poziomego to 6 miesięcy, a dla oznakowania pionowego to 12 miesięcy.
12. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: drogi zarządzane przez Gminę Długołęka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

34992300-0 - Znaki uliczne

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

38571000-8 - Ograniczniki prędkości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525988,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525988,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLIKUZ Piotr Pindel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161499658

7.3.3) Ulica: Magnuszowice

7.3.4) Miejscowość: Magnuszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-156

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525988,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.