eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBieżące utrzymanie szaletów stałych od III 2025 - XII 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie szaletów stałych od III 2025 – XII 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02d2e204-9365-4de9-8670-e0c7f8db9fe4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie szaletów stałych od III 2025 – XII 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d2e204-9365-4de9-8670-e0c7f8db9fe4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Bieżące utrzymanie szaletów stałych (od III 2025-XII 2025 r.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu
i prowadzeniu szaletów publicznych zlokalizowanych przy ulicach: ul. Grottgera,
ul. Mickiewicza, ul. Dąbrowskiego i w Parku Kultury i Wypoczynku na Bulwarach.
Zgodnie z umową Wykonawca zobowiązany będzie do:
- utrzymywania szaletów oraz terenu wokół tych szaletów stanowiących własność Gminy Miasto Rzeszów, w należytym
stanie sanitarnym, technicznym i estetycznym niestwarzającym zagrożenia dla osób korzystających z obiektów oraz
otoczenia,
- zapewnienia personelu obsługującego do szaletów, niezbędnego do prawidłowego ich funkcjonowania, bezpośredniego
zawarcia umów z dostawcami: wody wraz z odprowadzaniem ścieków, ciepła oraz regulowania
należności wynikających z tych umów,
- zapewnienia odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z szaletów miejskich zgodnie z przepisami prawa oraz
uregulowania należności wynikających z tego tytułu, do ponoszenia należnych podatków i innych opłat wynikających z
bieżącego utrzymania szaletów,
- utrzymywania szaletów w dobrym stanie sanitarno-porządkowym,
- odpłatnego udostępnienia szaletów
- bezpośredniego zawarcia umów dotyczących konserwacji i obsługi serwisowej windy znajdującej się w szalecie przy ul.
Grottgera oraz uregulowania należności wynikających z tego tytułu.
Wielkość/Zakres
Szalety będą czynne w następujących dniach i godzinach:
-ul. Grottgera – wszystkie dni tygodnia 6.00 – 22.00,
-Park Kultury i Wypoczynku na Bulwarach
w okresie od 1 kwietnia do 30 września: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 19.00, sobota, niedziela 10.00 - 21.00,
w okresie od 1 października do 31 marca: od poniedziałku do piątku w godz.10.00 – 18.00, sobota, niedziela 10.00 - 20.00,
-ul. Mickiewicza – od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 – 21.00, piątek, sobota, niedziela 7.00 – 23.00
-ul. Dąbrowskiego – dni robocze w godz. 10.00 -18.00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji
-projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215500-2 - Toalety publiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750862,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIVIO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133723061

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin zakończenia realizacji umowy ustala się na 10 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy w wysokości: 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100), w tym za szalety w poniższych lokalizacjach:
a) ul. Grottgera w kwocie 21 400,00 zł brutto miesięcznie,
b) Park Kultury i Wypoczynku na Bulwarach w kwocie 8 000,00 zł brutto miesięcznie,
c) ul. Mickiewicza w kwocie 19 000,00 zł brutto miesięcznie,
d) ul. Dąbrowskiego w kwocie 6 600,00 zł brutto miesięcznie.

3. Łączne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy wynosi 550 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: pięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.