Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190582641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@przedszkoletrabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoletrabki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f34195f-d3b7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043307/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przed przeprowadzeniem niniejszego postępowania prowadzone było postępowanie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich w roku 2023 o numerze PTW.271.1.2023 w trybie rybie podstawowym na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp” z terminem składania ofert do 08.03.2023 r. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła oferta na żadną część, w wyniku czego Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania na wszystkie części. W związku z koniecznością zapewnienia dzieciom przedszkolnym żywienia, zamawiający postanowił wszcząć procedurę udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PTW.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118981,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze (artykuły ogólnospożywcze, warzywa, owoce, kiszonki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139966,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139966,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139966,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep "U Sławki" Sławomira Dera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931326166
7.3.3) Ulica: Gdańska 12 a
7.3.4) Miejscowość: Trąbki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomira Dera " Sklep u Sławki "
jakie przetargi wygrała firma
Sławomira Dera " Sklep u Sławki "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139966,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-03 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.