eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728443a2-98b0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na rzecz Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. w celu wspierania działań naprawczych wobec negatywnych skutków zdrowotnych wywołanych pandemią COVID-19, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 INSTRUMENT REACT-EU EFRR, Działania 11.2.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę jednego, fabrycznie nowego (rok produkcji minimum 2022) ambulansu sanitarnego typu „C” z zabudową medyczną oraz wyposażeniem – noszami głównymi z transporterem i krzesełkiem transportowym na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Ambulans wykorzystywany będzie do realizacji specjalistycznych świadczeń medycznych, a więc musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1720 ze zmianami) - Zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
3. Ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1789:2021-02 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe" dla typu ambulansu lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie).
4. Nosze główne z transporterem dostarczone wraz z ambulansem muszą spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1865-1+A1:2015-08 ”Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych - Część 1: Ogólne systemy noszy i urządzenia do przenoszenia pacjenta” lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie).
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku powoływania się na jakiekolwiek normy przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm (pkt. 3 i 4) Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne wprost z normami, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni Zamawiającemu wraz z ofertą, że oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując rozwiązania równoważne musi mieć na uwadze to, że takie rozwiązanie powinno spełniać zakresy parametrów, o których mowa w przywołanych normach.
6. Ambulans musi być dostarczony jako skompletowany, przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagane parametry techniczne ambulansu oraz jego wyposażenia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Ponadto załącznik zawiera parametry fakultatywne, które są punktowane w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert.
8. Ambulans musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, w tym: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zmianami).
9. Dostarczony pojazd musi posiadać świadectwo homologacji typu WE dla pojazdu skompletowanego, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1475 ze zmianami), na ambulans sanitarny oraz zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych urządzeń technicznych przeznaczonych do takich pojazdów, zmieniające rozporządzenia (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylające Dyrektywę 2007/46/WE.
10. Ambulans będzie dostarczony z oznakowaniem, zgodnym z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2023 roku w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2023 r., poz. 118)– szczegóły dotyczące oznakowania zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza dostawy ambulansu i wyposażenia powystawowego, będącego wcześniej w eksploatacji, regenerowanego.
12. Pojazd musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm emisji spalin i hałasu.
13. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
14. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć przedmiot zamówienia na kołach.
15. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ambulans ze zbiornikiem paliwa napełnionym powyżej stanu ,,rezerwy”.
16. Po dostarczeniu kompletnego ambulansu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany będzie do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe (właściwy Wydział Komunikacji, właściwą Państwową Inspekcję Sanitarną, Narodowy Fundusz Zdrowia).
17. Najpóźniej w dniu odbioru ambulansu Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia instruktażu obsługi dla personelu medycznego w zakresie działania oraz obsługi i konserwacji ambulansu i jego wyposażenia oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji, napraw.
18. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do Zamawiającego po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy:
a) faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę i dostarczona do Zamawiającego lub przekazana drogą elektroniczną, na adres e-mail: sekretariat@szpitalsredzki.pl lub
b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1166) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
19. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia w wymiarze:
1) minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy, bez ograniczenia przebiegu (limitu km)- 24 miesiące,
2) okres gwarancji na powłokę lakierniczą - 24 miesiące,
3) okres gwarancji na perforację nadwozia - 60 miesięcy,
4) okres gwarancji na zabudowę specjalistyczną ambulansu, nosze główne z transporterem, krzesełko transportowe oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie - 24 miesiące.
20. Bieg terminu wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego kompletnego pojazdu zaadaptowanego na ambulans, potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru.
21. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla pojazdu bazowego na terenie Polski, w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) oferowanej marki ambulansu.
22. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla sprzętu medycznego na terenie Polski.
23. Ubezpieczenie ambulansu oraz wyposażenia jest po stronie Zamawiającego.
24. Przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 974).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565989,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-form Distribution spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694

7.3.3) Ulica: ul. Inwestycyjna 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.