eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SitnoModernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w Gminie Sitno



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w Gminie Sitno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sitno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sitno 73

1.5.2.) Miejscowość: Sitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-424

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6113940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsitno@sitno.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sitno.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sitno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w Gminie Sitno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9da5a6-d35e-4709-aa84-a4217a28352e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002924/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w Gminie Sitno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1585365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w gminie Sitno część I - Hydrofornia Sitno, Stanisławka oraz
Jarosławiec.
W ramach zadania wchodzi:
Hydrofornia w miejscowości Sitno
- Wymiana złoża w odżelaziaczach
- Wymiana zasuw i zaworów
- Montaż dodatkowych wodomierzy na trzech odżelaziaczach
- Montaż nowych włazów na zbiornikach wyrównawczych ze stali nierdzewnej
- Montaż w zbiorniku wyrównawczym sond hydrostatycznych
- Zakup nowych sprężarek ślimakowych
- Montaż zaworów redukcyjnych i bezpieczeństwa
- Malowanie wewnątrz budynku ujęcia wody
- Montaż krat przed drzwiami i w oknach budynku ujęcia wody
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego
Hydrofornia w miejscowości Jarosławiec
- Wymiana złoża w odżelaziaczach
- Wykonanie połączenia technologicznego sieci wodociągowej z Sitna z ujęciem wody
w Jarosławcu w celu umożliwienia napełniania zbiornika wyrównawczego
- Wymiana 4 sztuk pomp drugiego stopnia na zestaw hydroforowy
- Wymiana zasuw i zaworów
- Remont szachtów studni
- Montaż włazu na zbiorniku wyrównawczym
- Montaż w zbiorniku wyrównawczym sond hydrostatycznych
- System GSM powiadamiania
- Malowanie wnętrza budynku
- Montaż krat w 2 oknach budynku ujęcia wody
- Zakup agregatów sprężarkowych
Hydrofornia w miejscowości Stanisławka
- Wykonanie remontu i modernizacji hydroforni
- Wymiana zbiorników hydroforowych na nowe o pojemności 2x2000dm3
- Układ sterowania pompami głębinowymi z wykorzystaniem falowników
- Montaż lampy UV
- Remont szachtów studni
- Zakup agregatu sprężarkowego
Akcesoria na sieci
- Wymiana zasuw sekcyjnych
- Wymian zasuw hydrantowych
- Wymiana hydrantów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1056910,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w gminie Sitno część II - Kompleksowa wymiana wodomierzy na
ze zdalnym odczytem.
W ramach zadania wchodzi:
Kompleksowa wymiana wodomierzy na ze zdalnym odczytem 900 szt. DN 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 406504,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Modernizacja ujęć wody i sieci wodociągowej w gminie Sitno część III - Pompownia w miejscowości Janówka.
W ramach zadania wchodzi:
Pompownia w miejscowości Janówka
- Wykonanie sieciowej podziemnej pompowni wody mającej na celu tłoczenie wody z sieci wodociągowej ujęcia w Sitnie do
miejscowości Stanisławka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2085051,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3302109,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta podlega odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873423,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602060,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.