eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › "REMONT DRÓG GMINNYCH W CHOSZCZNIE : NR 665049Z ULICA MUR POŁUDNIOWY, NR 665029Z UL KOLEJOWA ETAP I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„REMONT DRÓG GMINNYCH W CHOSZCZNIE : NR 665049Z ULICA MUR POŁUDNIOWY, NR 665029Z UL KOLEJOWA ETAP I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Choszczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 095 765 93 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gmina.choszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT DRÓG GMINNYCH W CHOSZCZNIE : NR 665049Z ULICA MUR POŁUDNIOWY, NR 665029Z UL KOLEJOWA ETAP I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7016dad2-0b39-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi gminnej nr 665049Z - ul. Mur Południowy

1.1.7 Remont drogi gminnej nr 665029Z

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.eov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https.//mimportal.uzp gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.eov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia; zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji"
wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https.//mimportal.uzp gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 05.2016, str 1), dalej „RODO", informuję, ze:
1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Choszczna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Choszcznie (ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno).
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail. iod@gmina.choszczno.pl, telefon: 512 006 669
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nazwą. "„Remont dróg gminnych w Choszcznie . nr 665049z ulica Mur Południowy, nr665029 ul Kolejowa etap I", numer sprawy. ZP.271.7 2021.IPP, prowadzonym w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art 274 pkt lustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j Dz U. z 2019, poz 2019 z poźn zm ) zwanej dalej "ustawą Pzp".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.IPP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1000000 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 770000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części I zamówienia jest remont drogi gminnej w Choszcznie, nr 665049Z - ul Mur Południowy, istniejącej drogi, która należy do sieci dróg gminnych Gminy Choszczno. Jest to fragment ul. Mur Południowy o długości ok. 390,OOm Przewiduje się wykonanie remontu nawierzchni jezdni, oraz częściowy remont chodników z przełożeniem lub wykonaniem nowych krawężników. Zjazdy z istniejącej drogi na przyległe działki pozostają bez zmian. Przewiduje się również poprawę odwodnienia drogi poprzez wykonanie nowych oraz regulację istniejących wpustów ulicznych

4.2.5.) Wartość części: 500000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części II zamówienia jest remont drogi gminnej w Choszcznie' nr 665029Z - ul. Kolejowa w Choszcznie ETAP I." jest remont odcinka istniejącej drogi, która należy do sieci dróg gminnych Gminy Choszczno. Jest to fragment ul. Kolejowej o długości ok 340,OOm, obejmujący I ETAP zadania. Przewiduje się wykonanie remontu polegającego na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni bitumicznej, rozbiórki oraz wykonania nowych krawężników, chodników
oraz wjazdów do nieruchomości Przewiduje się również poprawę odwodnienia drogi poprzez wykonanie remontów wpustów ulicznych z kanałami PCW oraz ich włączeniem do istniejących studni ściekowych, a także regulację istniejących urządzeń i elementów sieci zlokalizowanych w pasie drogowym w celu ich dostosowania do nowych nawierzchni

4.2.5.) Wartość części: 500000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać mzej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj -1 1. dysponować zdolnością techniczną i zawodową; aby zamawiający uznał wykonawcę za spełniającego warunek dysponowania zdolnością techniczną i zawodową, wykonawca musi spełniać następujące warunki - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej
wykonawców o udzielenie mniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy, w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór w Załączniku 5. Warunek ten uważa się za spełniony jeśli 1.1.1 wykonali me wcześniej mz w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy co najmniej D o długości co najmniej 500 m
1.2. Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu mniejszego zamówienia następujące osoby odpowiedzialne za wykonanie robót budowlanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
1.2.1 Kierownik robót (1 osoba), posiadający doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej na co najmniej dwóch zadaniach polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy co najmniej D o długości co najmniej 500 m oraz posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm ) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz U. z 2014, poz.1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U 2016 r, poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu
do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców oprócz doświadczenia zawodowego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. pkt 1 ppkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie mniejszego zamówienia, żaden z Wykonawców me może podlegać wykluczeniu i w odniesieniu do każdego z nich musi to zostać wykazane 1.1. Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz IV SWZ sporządzone i wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 2 do mniejszej SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. pkt 1 ppkt 1 składa każdy z wykonawców Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niz 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz IV mniejszej SWZtj’1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
• Wykazu robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę me wcześniej
mz w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od mego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
Uwaga- Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonanych w ramach konsorcjum, wykaz robót, dotyczy robót w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył
• wykaz osób - Wykonawca dysponuje mzej wymienionymi osobami, które
skieruje do realizacji zamówienia- Kierownik robót - 1 osoba posiadający
doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub
kierownika robót branży drogowej na co najmniej dwóch zadaniach
polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy co
najmniej D o długości co najmniej 500 m oraz posiadający uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r
Prawo budowlane (t.j Dz U 2020, poz. 1333 ze zm.) oraz w
Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia
2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz U z 2014, poz.1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca
2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub
zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania
kwalifikacji Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców oprócz doświadczenia
zawodowego.
2) w celu potwierdzenia uprawnień do reprezentowania danego podmiotu oraz w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp: odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych me wcześniej mz 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (z zastrzeżeniem art. 127 ust. 2 oraz 274 ust. 4 ustawy Pzp)
3) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz IV SWZ w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów udostępniający zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. IV SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z mm stosunków prawnych, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi on odpowiednie podmiotowe środki dowodowe dot. tych podmiotów, jakie Zamawiający żąda od Wykonawcy w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości.
1) Część I - Remont drogi gminnej nr 665049Z - ul. Mur Południowy - 7 500,00 zł
2) Część II - Remont drogi gminnej nr 665029Z - ul. Kolejowa Etap I - 7 500,00 zł
3) Część I i Część II -15 000,00 zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Choszcznie w Zachodniopomorskim Banku Spółdzielczym w Choszcznie na numer rachunku 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiem „Wadium - nr postępowania ZP.271.7.2021 z dopiskiem jakiej części dotyczy

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z rękojmi, w tym roszczeń z tytułu kar umownych
3. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać zabezpieczenie przez cały okres wykonywania umowy w pełnej wysokości. W razie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, wykonawca odpowiednio przedłuży termin obowiązywania gwarancji bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. Beneficjentem zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest zamawiający.
5 Zamawiający zastrzega, ze w przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - gwarancja winna mieć charakter abstrakcyjny, to jest zobowiązywać Gwaranta nieodwołalnie i bezwarunkowo do wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze pisemne żądanie wskazujące na niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, kwoty do wysokości wniesionego zabezpieczenia. Treść gwarancji me może zawierać żadnych
postanowień ograniczających abstrakcyjność gwarancji Termin obowiązywania gwarancji będzie nie krótszy, niż termin wykonania przedmiotu umowy i okres rękojmi, każdy z nich powiększony o 30 dni.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umów - załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.