eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Poprawa standardów technicznych dróg powiatowych nr 1715W i1704W w Powiecie Kozienickim na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane PGR-y



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa standardów technicznych dróg powiatowych nr 1715W i1704W w Powiecie Kozienickim na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane PGR-y

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach

1.3.) Oddział zamawiającego: ZDP Kozienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrówka, Serdeczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486142730

1.5.8.) Numer faksu: 486142730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkozienice@orange.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-kozienice.bip-e.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa standardów technicznych dróg powiatowych nr 1715W i1704W w Powiecie Kozienickim na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane PGR-y

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66418cd5-9e1f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa standardów technicznych dróg powiatowych nr 1715W i 1704W w powiecie kozienickim na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane PGR-y

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD-T.27.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1715W Brzóza – Radom w m. Wólka Brzózka
Zadanie będzie polegało na przebudowie drogi powiatowej nr 1715W Brzóza-Radom w m. Wólka Brzózka o długości 535 m:
1) Rozebranie istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
2) Wykonanie jezdni drogi o następującej konstrukcji:
- warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR4 AC11S 50/70
- warstwa wiążąca gr. 7cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR4 AC16W 50/70
- górna warstwa podbudowy – mieszanka sortowana tłuczniowa o frakcji 0/31,5 gr.10cm
- dolna warstwa podbudowy – mieszanka sortowana tłuczniowa o frakcji 0/63 gr.20cm
- warstwa odcinająca – grunt stabilizowany cementem o Rm=5,0Mpa, gr .15cm
3)Wykonanie chodnika i zjazdów:
- kostka brukowa gr.8cm na podsypce cem-piaskowej gr.3cm
- podbudowa - grunt stabilizowany cementem o Rm=5,0Mpa, gr .15cm
- obramowanie z krawężnika 20x30x100 na ławie betonowej C12/15 w ilości 0,075m3/mb wraz z obrzeżem 8x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 1500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.2. Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1704W Magnuszew – Moniochy, odcinek Trzebień - Łękawica .Zadanie będzie polegało na przebudowie drogi powiatowej 1704W M, Magnuszew – Moniochy odcinek Trzebień – Łękawica o długości 950 m
1) Rozebranie istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
2) Wykonanie jezdni drogi o następującej konstrukcji:
- warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR4 AC11S 50/70
- warstwa wiążąca gr. 7cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR4 AC16W 50/70
- górna warstwa podbudowy – mieszanka sortowana tłuczniowa o frakcji 0/31,5 gr.10cm
- dolna warstwa podbudowy – mieszanka sortowana tłuczniowa o frakcji 0/63 gr.20cm
- warstwa odcinająca – grunt stabilizowany cementem o Rm=5,0Mpa, gr .15cm
- Remont przepustu ∅80 polegający na wymianie części przelotowej wraz z wymiana murków czołowych prostych żelbetowych wykonanych na „mokro”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 1700000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1334134,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2171478,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1334134,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ARTEX" Zofia Oparcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481984901

7.3.3) Ulica: Kielecka 45e/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

DADO Mateusz Prasek, ul. Wacyńska 28A/1, 26-600 Radom - Wykonanie robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1334134,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1934600,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2141099,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1934600,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAR Mariola Kulkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1934600,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.