eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policzna › Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39

1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e6c213-b35e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Centrum Integracji Społecznej w Policznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: budowa obiektu Centrum Integracji Społecznej wraz
z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, przy ul. Bolesława Prusa w Policznie. Działki nr 226/1, 226/2, 227/1, 227/2, 227/3, 228/1, 228/2 na których planowana jest inwestycja, są obecnie niezabudowane, stanowią teren zieleni nieurządzonej. Razem działki, które są przedmiotem inwestycji, mają kształt wielokąta o maksymalnych wymiarach około 80 x 200m. Dostęp do drogi publicznej będzie odbywał się poprzez zjazd publiczny z drogi krajowej nr 79 (ul. Bolesława Prusa) na podstawie decyzji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad udzielającego zezwolenia na przebudowę istniejącego zjazdu indywidualnego do parametrów zjazdu publicznego obsługującego komunikacyjnie budynek Centrum Integracji Społecznej. Na terenie inwestycji brak jest obecnie obiektów kubaturowych. Projektowane Centrum Integracji Społecznej to parterowy budynek użyteczności publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą. Obiekt będzie podzielony na 3 bloki funkcjonalne:
• blok A obejmujący świetlicę, bibliotekę oraz przestrzeń klubu seniora będzie pełnił funkcję kulturową;
• blok B składający się z pubu z kręgielnią wraz z niezbędnym zapleczem gastronomicznym i technicznym będzie przeznaczony na funkcje rozrywkowe i gastronomiczne; w tej części budynku przewidziano również pomieszczenia techniczne (elektryczne i pomieszczenie kotłowni) obsługujące wszystkie 3 bloki funkcjonalne;
• blok C będzie przeznaczony na potrzeby stacji ratowniczej.
Dane ogólne obiektów:
Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 1 475.66 m²
Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 1 264.62 m²
Kubatura projektowanego budynku (przybliżona) 7 800.00 m³
Wysokość projektowanego budynku (do attyki) 5.52 m
Wysokość części z salą wielofunkcyjną (do attyki) 7.45 m
Wymiary projektowanego budynku w rzucie 43.90x49.50 m
Liczba kondygnacji 1
W ramach zadania należy dostarczyć, wykonać instalację/montaż:
a) Bezprzewodową maszynę (1szt.) czyszczącą i smarującą tory kręgielni (o min. wymaganiach):
- czyszczenie i smarowanie toru
- wbudowany system sterujący
- min. 4 wbudowane programy
- min. 3 prędkości pracy
- możliwość zmiany rozstawu padów
- system podawania płynu czyszczącego przez spryskiwacz
- min. wydajność smarowania do 12 torów
- min. wydajność czyszczenia do 32 torów
b) Technologia torów bowlingowych:
-Podbudowa modułowa drewniana dla 2 torów, jako nośnik torów, wysokość podbudowy 36 cm.
-Płyty pod laminatowe OSB
-Laminaty torowe i rozbiegowe syntetyczne kolor drewnopodobny grubość 10 mm.
-Rynny przytorowe z bandami dla dzieci młodszych z tworzywa sztucznego z wysoką odpornością na ścieranie.
-Maszyny stawiające kręgle automatyczne z atestami sportowych federacji światowych i polskich.
-Kręgle syntetyczno drewniane, Kule do gry w różnych wagach i rozmiarach nawiertu.
-Buty do gry w kręgle z podeszwą skórzaną .
-System zliczania punktów z możliwością edycji wyników, wyświetlania na monitorach, rozliczania pracowników, sterownie z recepcji.

-Brunswick Anvilane kompletny pakiet toru:
➢ Tor Brunswick Anvilane z rozbiegiem typu textured approach zapewnia
graczom doskonałe warunki do wykonania rzutu.
➢ Grubość nawierzchni 3/8” zapewnia dobre warunki gry.
➢ Pole ustawiania kręgli Brunswick anti-skid pin deck zapobiega
ślizganiu kręgli.
➢ Opatentowany system świecenia toru w ultrafiolecie na pełnej
szerokości i długości toru wraz z rozbiegiem.
➢ Standardowe oznaczenia na torze które pomagają graczowi wybrać
odpowiednią pozycję rzutu.
➢ Instalacja wykonywana jest jedynie przez uprawionych pracowników
➢ Brak połączeń na linii faulu zapobiega uszkodzeniom toru na linii
łączenia toru z rozbiegiem.
➢ Nawierzchnia w pełni zaaprobowana przez wszystkie federacje
bowlingowe

-Kompletna maszyna automatyczna GSX z normami USBC 2 szt.
-Brunswick Anvilane tory syntetyczne 2 szt.
-Rynny, pokrywy powrotów kuli, elementy montażowe(2 tory z bramkami dla dzieci)2 kpl.
-System zarządzający kręgielnią _Vector™ Scoring System – komputer DELL 1 szt. Monitory nad-torowe 43” 2 szt.
-Brunswick Frameworx podajnik kul 1 szt. 6 Pakiet wyposażenia 1 kpl.

W cenie należy również zawrzeć:
- dostarczenie na miejsce instalacji
- nadzór nad rozładunkiem
- montaż wraz z uruchomieniem urządzeń
- przeszkolenie personelu (mechaników oraz pracowników recepcji)

c) dodatkowe wyposażenie:
- Obuwie do gry w Bowling Premium Rental Shoes: 50 par NOWE
- Kule do gry Urethane Houseballs : 12 sztuk NOWE
- Kręgle Glow in Dark: 50 sztuk NOWE
- Płyn do mycia torów: 1 opakowanie 5 galonów
- Płyn do smarowania torów: 1 opakowanie 5 galonów

4.1. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
a) wykona roboty budowlane o których mowa w ust. 1 zgodnie z:
• specyfikacją warunków zamówienia,
• dokumentacją techniczną,
• specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót (STWiORB),
• pozwoleniem na budowę,
• przedmiarem robót (dokument pomocniczy),
• ofertą Wykonawcy stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
b) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą;
c) Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej związanej z wykonywaniem Przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 11 umowy;
d) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy na warunkach określonych w § 12 umowy;

Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, obejmującej:
• dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót.
• oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie atestów i świadectw potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
• instrukcje, opisy i oryginały kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.
b) Prowadzenie dziennika budowy.
4.1.1. !!!Uwaga!!! Przy wycenie oferty należy uwzględnić również poniższe zmiany.
1. PROJEKT ZIELENI:
Projekt zieleni ma obejmować następujące nasadzenia (oznaczenia zgodnie z Projektem Wykonawczym Zieleni):
- 3 drzewa D1 w obrębie wewnętrznego dziedzińca;
- nasadzenia bylin B3, B4 oraz B5 w obrębie wewnętrznego dziedzińca (wewnątrz okrągłej ławki).
Nasadzenia bylin B1 oraz B2 należy zastąpić trawnikiem z siewu lub łąką kwietną lub trawnikiem z siewu z mikrokoniczyną.
Rezygnuje się z nasadzeń drzew D2.
2. DACH ZIELONY:
Zamiana stropodachu zielonego na stropodach wykończony papą termozgrzewalną lub membraną FPO.
3. PROJEKT WNĘTRZ:
Zakres projektu wnętrz obejmuje wykonanie ścianek z cegły silikatowej w następujących miejscach (oznaczenia zgodnie z Projektem Wykonawczym Wnętrz):
- pom. 0.13 biblioteka - ZABUDOWA 4;
- pom. 0.17 świetlica - ZABUDOWA 1;
- pom. 0.27 pub z kręgielnią - ZABUDOWA 2 oraz ZABUDOWA 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12699750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17463727,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12699750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTPOL T. Wojtysiak, Z. Krześniak spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121236349

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12699750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.