Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152137/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00154211/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00156248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00168642/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00172800/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00304724/01 - Wynik z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji remontu budynku biurowego przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870474
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Płocka 11/13
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-231
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@warszawa.pip.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.pip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
organ kontroli państwowej i ochrony prawa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166279
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00152137/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Kryterium oceny ofert i ich waga:
16.1. cena oferty – 60%
16.1. doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat – 40 %
2. Przy ocenie ofert wg kryterium „cena oferty” Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę wynikającą z „Formularza oferty”. Wartość punktowa zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
3. Punktacja przyznana danej ofercie w kryterium „cena ofert” ostanie obliczona jako iloraz łącznej ceny z podatkiem VAT najtańszej oferty niepodlagającej odrzuceniu i łącznej ceny z podatkiem VAT ocenianej oferty, pomnożony przez 100.
4. Z tytułu kryterium „cena oferty” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
5. Dokonując analizy ofert przy zastosowaniu tego kryterium „doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat”, Zamawiający porówna ilość projektów, przy których uczestniczyły dotychczas osoby mające pełnić funkcję Koordynatora Projektu wskazywane w ofertach poszczególnych wykonawców. Wymagane jest podanie danych dotyczących realizacji, za które zostaną przyznane punkty, w sposób umożliwiający ich identyfikację – nazwa zadania, nazwa i adres inwestora oraz opis wykonanych projektów. Przy zastosowaniu tego kryterium oceny ofert brane będą przy tym pod uwagę wyłącznie projekty spełniające następujące warunki:
- Remont lub przebudowa budynku na potrzeby biurowe lub biurowo-usługowe lub biurowo-mieszkalno-usługowe o kubaturze nie mniejszej niż 13.000 m3.
- Koordynator musiał pełnić przy danym projekcie funkcję Kierownika Projektu lub Koordynatora Projektu.
- Projekt trwał min. 9 miesięcy.
Jeżeli koordynator projektu wykaże udział w 2 projektach otrzyma 0 pkt, w trzech– 10 pkt, czterech i więcej – 40 pkt
6. Z tytułu kryterium „doświadczenia zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
7. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma punktów przyznanych w kryteriach Kryterium cena i doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat
8. Zamawiający oceni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
9. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
Po zmianie:
1. Kryterium oceny ofert i ich waga:
16.1. cena oferty – 60%
16.1. doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat – 40 %
2. Przy ocenie ofert wg kryterium „cena oferty” Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę wynikającą z „Formularza oferty”. Wartość punktowa zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
3. Punktacja przyznana danej ofercie w kryterium „cena ofert” ostanie obliczona jako iloraz łącznej ceny z podatkiem VAT najtańszej oferty niepodlagającej odrzuceniu i łącznej ceny z podatkiem VAT ocenianej oferty, pomnożony przez 100.
4. Z tytułu kryterium „cena oferty” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
5. Dokonując analizy ofert przy zastosowaniu tego kryterium „doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat”, Zamawiający porówna ilość projektów, przy których uczestniczyły dotychczas osoby mające pełnić funkcję Koordynatora Projektu wskazywane w ofertach poszczególnych wykonawców. Wymagane jest podanie danych dotyczących realizacji, za które zostaną przyznane punkty, w sposób umożliwiający ich identyfikację – nazwa zadania, nazwa i adres inwestora oraz opis wykonanych projektów. Przy zastosowaniu tego kryterium oceny ofert brane będą przy tym pod uwagę wyłącznie projekty spełniające następujące warunki:
- Remont lub przebudowa budynku na potrzeby biurowe lub biurowo-usługowe lub biurowo-mieszkalno-usługowe lub użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 13.000 m3.
- Koordynator musiał pełnić przy danym projekcie funkcję Kierownika Projektu lub Koordynatora Projektu.
- Projekt trwał min. 9 miesięcy.
Jeżeli koordynator projektu wykaże udział w 2 projektach otrzyma 0 pkt, w trzech– 10 pkt, czterech i więcej – 40 pkt
6. Z tytułu kryterium „doświadczenia zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
7. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma punktów przyznanych w kryteriach Kryterium cena i doświadczenie zawodowe osoby mającej pełnić funkcję koordynatora projektu w okresie ostatnich 3 lat
8. Zamawiający oceni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
9. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa publicznego żłobka z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Zygmuntowskiej w Markach
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - technicznego wraz z pełną dokumentacją dla zintegrowanego systemu nagłośnienia informacyjnego z rozbudową systemu dozoru wizyjnego na terenie Ogrodu
- Opr. wielobranżowych dokumentacji projektowych modernizacji niezamieszkałych lokali mieszkalnych oraz zmiany sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne, na terenie Gminy Głuchołazy
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania: ul. Orzegowska 25/29, ul. Oświęcimska 3a/6
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.